تور کویر مصر

توضیحات اولیه تور

تور کویر مصر ویژه زمستان ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز و نیم (یک شب اقامت) برگزار می گردد که حرکت آن بصورت زمینی و از تهران (میدان آرژانتین) انجام می شود.
این تور با وسیله نقلیه اتوبوس توریستی و با فضایی گروهی و مفرح برگزار می گردد.
خدمات این تور شامل دو صبحانه، دو ناهار و یک شام می باشد.
گشت های این تور شامل گشت روستا و نخلستان گرمه، آب انبار خور، رمل های شنی، سافاری، شب نشینی و چای آتشی، است.
با خرید تور کویر مصر گروه طبیعت گردی لارک می توانید در بهترین تور کویری ایران، یک کویر گردی بینظیر را تجربه نمایید!
۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷- ۰۲۱-۳۳۲۰۰۵۹۵

2.200.000 تومان
تور کویر مصر
این سفر در یک نگاه
اقامت
بوم گردی
تعداد وعده غذایی
5 وعده
محل حرکت
تهران میدان آزادی - قم و کاشان
زمان حرکت
هر هفته چهارشنبه ها
وسیله نقلیه
اتوبوس توریستی(VIP)
مدت کل تور
2 و نیم روز
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، پتو مسافرتی، داروهای مورد نیاز، لوازم شخصی، ملحفه، پلاستیک جهت ریختن زباله، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)
توضیحات
این تور در ساعت 21 عصر هر چهارشنبه حرکت دارد. در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم. اقامت در خانه های روستایی با حال و هوای خاص انجام می گیرد. دادن اتاقهای یکنفره، دو نفره و یا بیشتر، به افراد در اقامتگاه، به ترکیب نفرات و ظرفیت محل اقامت بستگی دارد. در سفرهای گروهی، لارک تعهدی برای در اختیار قرار دادن اتاق اختصاصی به افراد (حتی زوجین) ندارد؛ با این حال تلاش خواهد کرد در حد توان و امکانات محل اقامت، حداکثر همکاری را با همسفران گرامی خواهد نمود.
اطلاعات تور

فهرست

تور کویر مصر

اشتباه نکنید! تا اسم تور کویر مصر میاد همه فکر میکنن در کشور مصر هستش، ولی اینطور نیستش، کویر مصر در روستای اصفهان ایران خودمون هستش و جزو کویر مرکزی ایران میباشد.

برنامه سفر تور کویر مصر 

روز اول: چهارشنبه هر هفته از تهران راس ساعت ۲۱:۰۰ در تور کویر مصر حرکت می کنیم. به دلیل اینکه در جاده قم و کاشان مجتمع های تفریحی زیادی وجود دارد از مسیر جاده کاشان به اصفهان به سمت کویر مصر حرکت می کنیم. در مجتمع تفریحی مارال جهت صرف شام بصورت اختیاری توقف داریم. پس از صرف شام به سمت کویر مصر حرکت می کنیم.

روز دوم: صبح پنجشنبه صبحانه را در اقامتگاه میل می کنید. پس از کمی استراحت به سمت روستای گرمه حرکت می کنیم. در روستای گرمه از ارگ گرمه و نخلستان و چشمه بازدید داریم. و بعد از این بازدید به سمت دریاچه نمک می رویم تا زمان غروب آفتاب آنجا هستیم. در نهایت به سمت اقامتگاه برمی گردیم. و بعد از صرف شام، برنامه چای آتشی و دورهمی خودمانی داریم. و پس از گپ مختصر، برای یک خواب بی نظییر در دل کویر آماده می شویم.

روز سوم: جمعه بعد از صرف صبحانه به سمت رمل یا تپه های شنی می رویم. تفریحات کویری مثل سافاری، موتور چهار چرخ، عکاسی، پیاده روی در دل کویر و در نهایت شتر سواری می رویم. بعد از صرف نهار به سمت تهران باز می گردیم و پایان تور کویر مصر.

 

تور کیش | پارک مرجان

 

کویر مصر کجاست

بدون شک ایران را می توان یکی از خوش آب و هواترین کشورهای دنیا دانست. که چهارفصل بودنش اصلی ترین دلیل آن است. یکی از زیباترین جلوه های طبیعتی ایران، کویرهای آن است، کویرهایی که در تور کویر مصر یکبار سفر به آنها کافیست تا برای همیشه افسون آن بمانید. رفتن به تور کویر مصر دقیقا این حس را در فرد بوجود می آورد. مصر جایی است که یکبار بازدید از آن کافیست تا خاطره اش برای همیشه در ذهنتان بماند.

 

روستای-مصر-استان-اصفهان

 

درباره مصر

مصر نام روستایی کویری در استان اصفهان و در ۴۵ کیلومتری شهر جندق است. این روستا در مجموع حدود ۱۲۰ نفر جمعیت دارد. به دلیل داشتن چشم اندازهای نفسگیرش، یکی از جادبه های گردشگری ایران محسوب می شود. به طوریکه تور کویر مصر، از پر فروش ترین تورهای کویرنوردی در سراسر ایران هستند. هر چقدر که کویر دوست نباشید، نمی توانید کویر مصر را ببینید و عاشق آن نشوید.

چرا به اینجا کویر مصر می گویند

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا به این کویر، مصر می گویند که در تور کویر مصر به این مسئله پرداختیم در واقع داستان های مختلفی درباره ی نحوه ی نامگذاری این کویر وجود دارد معروف ترین آن به داستان فردی به نام یوسف برمی گردد که یکی از اهالی این روستا در دوران گذشته بود. در آن زمان که روستا با کم آبی مواجه شد، یوسف چاه عمیقی حفر کرد و به آب رسید. و از مردم آنجا خواست که به احترام حضرت یوسف و داستان او که در مصر اتفاق افتاد، نام مصر را روی آن بگذارند.

 

جاذبه های اصلی کویر مصر 

تور کویر مصر تا اندازه ای زیبا هست که بتوان راحت روزها را در آن گذراند و باز هم تشنه ی زیبایی هایش ماند. تپه های ماسه ای زرد رنگ و رمل ها، دیدنی ترین بخش تور کویر مصر است.

ایستادن در یک نقطه از آن همانا و تماشای رمل های زردرنگ آن هم تا جایی که چشم کار می کند، همانا. ماسه های این منطقه به اندازه ای نرم و صاف هستند که باید کفش هایتان را دربیاورید و با پای برهنه راه بروید.  تماشای تپه های زرد رنگ بی انتها و کویر گردی، تنها قسمت خوب آن نیست.

شب های تور کویر مصر به طور کلی داستان دیگری دارد. جشن ستاره ها،کافیست یکبار به آسمان نگاه کنید تا دیگر هیچ وقت دلتان نخواهد از آن چشم بردارید. ستاره ها تا اندازه ای نزدیک هستند که احساس می کنید می توانید آنها را در آغوش بگیرید. در سفر به کویر دوربین تان را فراموش نکنید، تصاویر بسیار زیبا و نفسگیری را می توانید در تور کویر مصر تهیه کنید.

 

قیمت تور کویر مصر از تهران

اقامتگاه های کویر مصر

در تور کویر مصر یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت برای مسافران، اقامتگاه یا محل اقامت تور است. در ادامه می خواهیم شما را با بهترین اقامتگاه های کویر مصر آشنا کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

اقامتگاه بومگردی در کویر مصر

 

کویر مصر بواسطه توریستی بودن، دارای اقامتگاه های زیادی در اطراف خود است. اقامتگاه هایی که تعدادی از آنها دارای حال و هوای سنتی خاصی هستند و اقامت یک شب در آنها می تواند تجربه ای وصف نشدنی را به همراه داشته باشد. در ادامه تعدادی از برترین اقامتگاه های کویر مصر معرفی شده اند.

اقامتگاه های که در تور کویر مصر مورد استفاده قرار می گیرند، مختلف و البته متنوع اند و هر آژانس برگزار کننده بسته به قراردادی که دارد یک اقامتگاه خاص را انتخاب می کند. عموما این اقامتگاه ها در روستاهای مختلف شهرستان خور شامل روستای مصر، روستای جندق و روستای گرمه واقع شده اند. در این بخش تعدادی از بهترین اقامتگاه ها در تور کویر مصر معرفی می شوند.

چطور به کویر مصر برویم

کویر مصر در استان اصفهان و در ۴۵ کیلومتری شهر جندق است. دسترسی به این کویر با ماشین شخصی هم ممکن است. اما تورهای گردشگری به مقصد این کویر، بسیارند بنابراین بهترین راه سفر تور کویر مصر است.

 

 برای دریافت لیست تورهای لحظه آخری کیلیک کنید 

 

 

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!