هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم

هتل آرکا و اطلاعاتی که قبل از سفر به جزیره قشم باید بدانید
هتل آرکا قشم واقع در بلوار صیادان در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ شروع به کار نموده است.
شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

فهرست

هتل آرکا قشم 

هتل آرکا و اطلاعاتی که قبل از سفر به جزیره قشم باید بدانید

هتل آرکا قشم واقع در بلوار صیادان در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ شروع به کار نموده است. از مزایای این مجموعه می‌توان به نزدیکی آن به خلیج نیلگون فارس، پارک ساحلی زیتون و دسترسی آسان به مراکز خرید قشم نظیر بازار قدیم اشاره کرد. هتل آرکا ارزان قیمت با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. هتل آرکا قشم ارزان قیمت ۳ طبقه که ۲۱ باب اتاق و سوئیت دارد، در یکی از بهترین مناطق جزیره به لحاظ دسترسی واقع شده است. نمای زیبای اتاق ها به دریا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به امکانات هتل، نوساز بودن و نزدیکی به دریا و مراکز خرید از جمله مزیت های اقامت در این هتل به شمار می روند. هتل آرکا قشم ارزان قیمت خدمات متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است.  به طور نمونه پارکینگ رایگان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و گشت نیم روزی رفت و آمد شما را آسان تر می کنند. در لابی هتل امکان استفاده از تلفن، تلویزیون، اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و کافی شاپ وجود دارد. و بالاخره اینکه خشکشویی، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه فکس و کپی نیز از دیگر خدمات هتل آرکا قشم ارزان قیمت به شمار می روند.

موقعیت هتل آرکا قشم

اتاق های هتل آرکا قشم

اتاق های هتل آرکا  دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت های پنج نفره واحدهای اقامتی هتل آرکا را تشکیل می دهند؛ واحدهایی که چشم اندازهای زیبایی رو به دریا دارند. امکانات تعبیه شده در اتاق ها و سوئیت ها هم با توجه به قیمت، مناسب هستند. برای مثال می توان به یخچال، حمام و لوازم بهداشتی، مبلمان و دراور، تلویزیون، تلفن و اینترنت اشاره کرد. علاوه بر این، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش به شما این امکان را می دهد که هوای اتاق را مطابق میل خود تنظیم کنید. وجود صندوق امانات و سیستم اطفای حریق هم خیال شما را از بابت امنیت و ایمنی آسوده می کنند. هر دو نوع سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هم در واحدهای هتل آرکا  ارزان قیمت در دسترس هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل آرکا 

هتل آرکا قشم  متاسفانه رستورانی برای سرو نهار و شام ندارد و سالنی یرای سرو صبحانه در دسترس مسافران گرامی می باشد و اما کافی شاپ هتل آرکا یکی به یاد ماندنی ترین نوشیدنی ها را برای مسافران سرو می کند و انواع نوشیئنی های سرد و گرم و انواع دسر های بسیار خوشمزه را با بهترین حالت ممکنه برای مسافران سرو میکند.

قوانین و مقررات هتل آرکا

پذیرش صیغه نامه رسمی در هتل آرکا به صورت دفترچه ای با مهر برجسته، به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است. پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است. قابل توجه میهمانان گرامی، اتاق های چهار تخته هتل آرکا فاقد پنجره می باش هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان، بین ۵ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها  هتل آرکا و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می شود.

چنانچه قصد رزرو این هتل را دارید برای مشاهده قیمت آن روی تور قشم کلیک کنید

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل آرکا

پیشتر گفتیم که هتل آرکا  هم به دریا نزدیک است و هم به مراکز خرید جزیره. بنابراین می توانید هر زمان که خواستید به ساحل خلیج فارس بروید. اگر هم به بازار قدیمی و سنتی قشم علاقه مند هستید، کافیست ۱۰ دقیقه قدم زنان مسیر این بازار را در پیش بگیرید. تا بازار ستاره و سیتی سنتر هم با ماشین ۸ دقیقه در راه خواهید بود و برای رسیدن به بازار درگهان قشم هم ۲۰ دقیقه ای بیشتر زمان نیاز نخواهید داشت.

فاصله هتل آرکا قشم  تا فرودگاه ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۵ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار قدیم قشم ۵ دقیقه با ماشین فاصله تا غار نمکی ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه لافت ۴۷ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه قشم ۵ دقیقه با ماشین فاصله تا درگهان قشم ۲۶ دقیقه با ماشین فاصله تا درمانگاه شهید دارا ۶ دقیقه با ماشین فاصله هتل آرکا قشم تا کلانتری مرکزی ۲ دقیقه با ماشین

همکاران ما در لارک ۳۶۰ با پاسخگویی ۲۴ ساعته جوابگو شما مسافران عزیز هستند .

جهت رزرو هتل کیمیا ۲ با همکاران ما در تماس باشید شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

 

برای اطلاع از لیست هتل های قشم اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل آرکا قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آرکا قشم ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

هتل آرکا قشم

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

امکانات هتل
یخچال
تلویزیون
مینی بار با هزینه
حمام
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم بهداشتی
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
بالکن
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
صندوق امانات داخل اتاق
لابی
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات تهیه بلیط
آسانسور
کافی شاپ
لاندری (خشکشویی)
نمازخانه
خدمات تور
صبحانه
وای فای

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!