هتل آپارتمان سما ۲ قشم

هتل آپارتمان سما ۲ قشم

هتل آپارتمان سما ۲ قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید
هتل آپارتمان سما ۲ قشم واقع در خیابان سام و زال در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نمود.
شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

فهرست

هتل آپارتمان سما ۲ قشم 

هتل آپارتمان سما ۲ قشم  و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل آپارتمان سما ۲ قشم  واقع در خیابان سام و زال در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نمود.  ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۱۶ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.  هتل آپارتمان سما ۲ قشم  در نزدیکی مرکز شهر، مراکز تجاری جزیره از جمله مرکز خرید ستاره قشم، سیتی سنتر ۱ و ۲ قرار گرفته است. پرسنل هتل آپارتمان سما ۲قشم  در تلاش اند اقامتی دلنشین را برای شما میهمانان گرامی رقم بزنند. اگر چه این هتل آپارتمان سه ستاره است، اما امکانات و خدمات رفاهی آن فراتر از هتل های سه ستاره می باشد؛ بعضی از امکانات رفاهی این هتل آپارتمان عبارت است از تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، سیستم اعلام حریق،  صندوق امانات، خانه داری، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان،  خشکشویی، آسانسور، تاکسی سرویس، کافی شاپ و سالن صبحانه خوری.

 موقعیت هتل آپارتمان سما ۲ قشم 

 

اتاق های هتل آپارتمان سما ۲

هتل آپارتمان سما ۲ قشم در مجموع شامل ۱۶ باب اتاق به شرح زیر می باشد اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که مناسب برای ۲ نفر است و برای این تعداد تهیه و تدارک دیده شده است اتاق های ۳ تخته و ۴ تخته خانوادگی که برای رفاه حال خانواده های محترم بسیار مناسب است لازم به ذکر است تمامیه اتاق های فوق دارای امکاناتی یکسان می باشند که برای نمونه می شود به مواردی چون تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، سیستم اعلام حریق،  صندوق امانات، خانه داری، اشاره کرد و این نیز خود برای راحتی مسافران نوید خوبی می باشد

رستوران و کافی شاپ سما ۲

متاسفانه هتل آپارتمان سما ۲ قشم  فاقد رستوران می باشد و صبحانه هتل نیز در سالن مخصوص به خود سرو می شود ولی مدیران هتل بر آن هستند تا در آینده ای نزدیک یک رستوران بسیار شیک را نیز به این مجموعه اضافه کنند  و  مسافران در طول اقامت خود در این هتل برای وعده نهار و شام می توانند از رستوران های اطراف استفاده کنند کافی شاپ هتل آپارتمان سما ۲ اما به خوبی توانستته انتظارات را بر آورده کنند و در آن انواع  نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه با دیزاین بسیار زیبا را به مسافران خود ارائه می کند.

قوانین و مقررات آپارتمان سما ۲

ساعت تحویل دادن هتل آپارتمان سما ۲ قشم  ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل آپارتمان سما ۲قشم  ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده  از سرویس اضافه نیم‌بهای سرویس اضافه تعلق خواهد گرفت. چنانچه قصد رزرو این هتل را دارید برای مشاهده قیمت آن روی تور قشم کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل سما ۲

هتل آپارتمان سما ۲ قشم از موقعیت مکانی مطلوبی برخوردار است و مسافران به سهولت می توانند به مراکز خرید و بازارهای جزیره قشم دسترسی داشته باشند؛  همچنین فاصله این هتل آپارتمان از ساحل دریا، پارک کروکودیل و جزایر ناز نیز اندک است. فاصله تا فرودگاه ۱ ساعت و ۲ دقیقه با ماشین فاصله هتل آپارتمان سما ۲ قشم  تا قلعه پرتغالی‌ها ۸ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه لافت ۵۱ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه قشم ۸ دقیقه با ماشین فاصله تا دره ستارگان ۴۱ دقیقه با ماشین فاصله هتل آپارتمان سما ۲ قشم  تا بازار بین‌المللی ستاره ۷ دقیقه با ماشین فاصله تا درگهان قشم ۲۹ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار قدیم قشم ۹ دقیقه با ماشین فاصله هتل آپارتمان سما ۲ قشم  تا بازار ستاره قشم ۷ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار فردوسی ۶ دقیقه با ماشین فاصله تا درمانگاه شهید دارا ۲ دقیقه با ماشین  فاصله تا کلانتری مرکزی ۷ دقیقه با ماشین .

برای اطلاع از لیست هتل های قشم اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل آپارتمان سما ۲ قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آپارتمان سما ۲ قشم ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

هتل آپارتمان سما 2 قشم

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

امکانات هتل
دراور
آب رایگان
تلویزیون در اتاق
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
صبحانه
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
یخچال
مبلمان
حمام
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
لوازم بهداشتی
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
تاکسی سرویس
آسانسور
نمازخانه
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات خانه داری
کافی شاپ
وای فای

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!