هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۴ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید
هتل ارم قشم واقع در بلوار آزادگان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است.
شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

فهرست

هتل ارم قشم 

هتل ارم قشم  و اطلاعاتی درباره این هتل ۴ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل ارم  واقع در بلوار آزادگان در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است.  ساختمان هتل ارم  در ۵ طبقه بنا گردیده و دارای ۹۶ باب اتاق و سوئیت اقامتی با کلاس های متفاوت و امکانات مدرن می‌باشد.  از امتیازات هتل ارم می‌توان به دسترسی آسان به مرکز شهر،  مراکز تجاری و ساحل خلیج نیلگون فارس اشاره کرد.  هتل ارم  با کادری مجرب و آموزش دیده و محیطی دلنشین، پذیرای میهمانان گرامی می‌باشد. هتل چهار ستاره ارم  در زمینی به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید و  در مدتی کوتاه توانست به عنوان یکی از بهترین هتل های قشم خود را معرفی کند. ساختمان هتل با زیربنایی بیش از ۸۰۰۰ متر مربع دارای چهار طبقه فوقانی و یک طبقه منفی است و  خدمات و امکانات رفاهی مطلوب، بسیاری از مسافران را به رزرو هتل ارم  وا می دارد. از جمله این خدمات و امکانات رفاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد: تلویزیون، تلفن، یخچال،  چشم انداز دریا (برخی از واحدهای اقامتی)، سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای هتل)،  اینترنت بی سیم در لابی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، آسانسور، تاکسی سرویس،  خشکشویی، دستگاه خودپرداز، کانتر گردشگری، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ.  علاوه بر این مدیران هتل ارم قشم ارزان قیمت برای فراهم شدن رفاه هر چه بیشتر مسافران،  پروژه های احداث امکاناتی از جمله سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن بدنسازی،  اتاق بازی کودک، فضای سبز، مسیر پیاده روی، استخر و سفره خانه سنتی را آغاز کرده اند.

موقعیت هتل ارم قشم 

اتاق های هتل ارم قشم

هتل ارم  در مجموع با ۹۶ باب واحد اقامتی میزبان میهمانان خود می باشد.  اتاق های هتل ارم دارای چهارکلاس می باشد(ویو دریا – کلاس A – کلاس B – کلاس C). لازم به ذکر است که تفاوت کلاس ها تنها در ارتفاع و منظره می باشد و اتاق ها از نظر امکانات برابر هستند. اتاق های دبل یا دو تخته که برای ۲ نفر تهیه دیده شده است  اتاق های ۳تخته و چهار تخته هتل ارم قشم  که برای راحتی خانواده های گرامی است لازم به ذکر است تمامیه اتاق های هتل دارای خدمات خوبی نظیر تلویزیون، تلفن، یخچال، چشم انداز دریا (برخی از واحدهای اقامتی)،  سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای هتل)،  اینترنت بی سیم در لابی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق می باشد.

رستوران و کافی شاپ هتل ارم قشم

رستوران هتل ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر میزبان شایسته ایی برای مسافران خواهد بود و مسافران گرامی می توانند برای نهار و شام به رستوران هتل مراجعه کنند و از منوی فوق العاده آن انواع غذاهای محلی و بین المللی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه و نوش جان کنند همچنین کافی شاپ هتل نیز با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای بی نظیر شما را در این اقامتگاه بیش از پیش راضی نگه خواهد داشت 

چنانچه قصد رزرو این هتل را دارید برای مشاهده قیمت آن روی تور قشم کلیک کنید

قوانین و مقررات هتل ارم قشم

ساعت تحویل دادن هتل ارم ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل ارم قشم ارزان قیمت ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه دفترچه‌ای امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از تخت رایگان ، از ۲ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از تخت نیم‌بها و از ۷ سال به بالا تمام‌بها محاسبه می‌گردد.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل ارم

هتل ارم در فاصله کمی از ساحل خلیج فارس واقع شده است و میهمانان می توانند به راحتی به ساحل بروند و از تماشای آب های نیلگون خلیج فارس لذت ببرند؛ همچنین آنها به مرکز خرید ستاره نیز به سهولت دسترسی خواهند داشت.  از آنجا که جاذبه های طبیعی قشم از شهر فاصله دارند، بنابراین برای دیدن این جاذبه ها باید کمی وقت صرف کنند، البته زیبایی جاذبه های طبیعی قشم نظیر جنگل دریایی حرا، غار نمک و انجیر معابد ارزش وقت گذاشتن را دارد.  اگر قصد سفر به قشم و اقامت در هتل لوکس و مدرن را دارید،  رزرو هتل ارم قشم یکی از گزینه های مناسب برای اقامت خواهد بود؛  این هتل با پرسنلی مجرب، امکانات رفاهی مطلوب و فاصله اندک از دریا توانسته به یکی از گزینه های برتر برای اقامت در جزیره زیبای قشم تبدیل شود. فاصله هتل ارم قشم  تا فرودگاه ۵۶ دقیقه با ماشین فاصله هتل ارم قشم  تا قلعه پرتغالی‌ها ۸ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار قدیم قشم ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله هتل ارم قشم ا تا غار نمکی ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه لافت ۵۳ دقیقه با ماشین فاصله هتل ارم قشم  تا قلعه قشم ۸ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۶ دقیقه با ماشین و ۲۳ دقیقه پیاده فاصله تا درگهان قشم ۲۵ دقیقه با ماشین فاصله هتل ارم قشم  تا درمانگاه شهید دارا ۷ دقیقه با ماشین فاصله تا کلانتری مرکزی ۶ دقیقه با ماشین

همکاران ما در لارک ۳۶۰ با پاسخگویی ۲۴ ساعته جوابگو شما مسافران عزیز هستند .

جهت رزرو  با همکاران ما در تماس باشید شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

برای اطلاع از لیست هتل های قشم اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل ارم قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ارم قشم ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

هتل ارم قشم

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

امکانات هتل
چای ساز
صندوق امانات داخل اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
آب رایگان
تلویزیون
مینی بار با هزینه
یخچال
حمام
لوازم بهداشتی
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
خدمات تور
خدمات تهیه بلیط
پارکینگ
لاندری (خشکشویی)
کافی شاپ
آسانسور
تاکسی سرویس
پذیرش ۲۴ ساعته
نمازخانه
فضای سبز
آژانس مسافرتی
سالن بیلیارد
صبحانه
وای فای

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!