هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش
یکی از هتل های ۴ ستاره کیش است که در زمینی به مساحت تقریبی ۵۰۰۰۰ مترمربعی، در شمال شرقی جزیره کیش احداث گردیده است.شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

فهرست

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش و امکانات این هتل بسیار بزرگ

چشم انداز همه اتاق‌های این هتل به گونه ای است که شما نظاره گر نمای زیبای دریا و ساحل زیبایی آن بوده و یا افق زیبای جزیره در منظر دیدگان شماست. این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود. بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد. هتل ارم کیش در مرتفع ترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد و ۷۰ درصد از اتاق های آن چشم انداز زیبایی به دریای نیلگون خلیج فارس دارند. این هتل در زمینى به مساحت ۵۰.۰۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۳۰۰۰ مترمربع بنا شده است. هتل دارای  ۲۱۰ اتاق، ۳۰  سوییت رویال و سوییت پرزیدنت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوییت آپارتمان است. قیمت مناسب هتل ارم کیش در مقایسه با امکانات آن یکی از عواملی است که مسافران را به رزرو این هتل ترغیب می کند. با رزرو هتل ارم کیش شما به امکانات تفریحی و ورزشی هم دسترسی خواهید داشت. برای مثال می توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، زمین تنیس استاندارد و نیز سالن بیلیارد و اسنوکر اشاره کرد. خوشبختانه خدمات هتل آنقدر کامل است که به تمام نیازهای مهمانان خود توجه کرده است. از همین رو شما می توانید خدماتی مانند آرایشگاه ویژه بانوان و آقایان، فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، دفتر خدمات مسافرتی، دستگاه خودپرداز و حتی آتلیه عکاسی هم در هتل ببینید.

موقعیت هتل ارم کیش

اتاق های هتل ارم کیش

هتل ارم کیش دارای  ۲۱۰ اتاق، ۳۰  سوییت رویال و سوییت پرزیدنت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوییت آپارتمان است. لیست واحدهای هتل را اتاق های دو تخته و سه تخته رو به جزیره و دریا، سوئیت های دوتخته رویال رو به دریا و نیز سوئیت های چهارتخته رویال رو به دریا تشکیل می دهند. در این واحدها که و دلباز با نورپردازی آرامش بخش هستند، تمام امکانات رفاهی لازم پیش بینی شده است. از آن جمله می توان به مبلمان، میز آرایش، تلفن، فکس، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، چای ساز، مینی بار، یخچال و حمام مجهز اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل ارم 

هتل ارم کیش سه رستوران دارد که یکی از آنها رستوران گردان در طبقه آخر هتل است و دیگری رستوران های رویال و صدف می باشند. در رستوران گردان علاوه بر چشم انداز زیبا و همه جانبه ای که به واسطه چرخش نامحسوس رستوران ایجاد می شود، شما به منویی متنوع و خوشمزه متشکل از انواع غذاهای دریایی، سالادها و دسرها دسترسی خواهید داشت. رستوران رویال نیز بهشما این امکان را می دهد تا روبه روی دریا بنشینید و در حال گوش دادن به موسیقی زنده از صرف انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت ببرید. رستوران صدف نیز با معماری و دکوراسیونی که از صدف الهام گرفته شده، بهترین و متنوع ترین صبحانه عمرتان را برای شما سرو می کند. هتل همچنین سه کافی شاپ و چایخانه سنتی دارد: کافی شاپ جام که در فضایی بزرگ و دلباز نوشیدنی های خنک و اسنک های خوشمزه سرو می کند و به اینترنت پرسرعت هم مجهز است. یک کافی شاپ هم در تراس بزرگ هتل هست که نمای دلنشینی به دریا و اسکله تفریحی داشته و شما را از لذت نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه در هوای آزاد بهره مند می کند. و بالاخره اینکه اگر می خواهید یک فنجان چای دبش یا یک لیوان نوشیدنی سنتی مثل بهارنارنج را در فضایی با معماری عصر صفوی میل کنید، ما چایخانه سنتی هتل را به شما پیشنهاد می دهیم.

قوانین و مقررات هتل ارم 

  • هتل ارم کیش از پذیرش صیغه نامه معذور می باشد.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و بالای ۵ سال نفر اضافه محاسبه می شود
  • پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

چنانچه به دنبال رزرو تور این هتل می باشید روی تور کیش کلیک کنید

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل ارم کیش

از دیگر مزایای رزرو هتل ارم کیش دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید مهم جزیره مانند پردیس یک و دو، مرجان و مروارید است. علاوه بر این شما تا مهم ترین جاذبه دیدنی کیش یعنی کشتی یونانی تنها ۱۸ دققه فاصله خواهید داشت و برای رسیدن به پلاژ و پارک ساحلی به کمتر از ۱۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

  •  فاصله تا دریا — ۱.۴ کیلومتر
  •  فاصله تا بازار میکا مال — ۰.۶ کیلومتر
  •  فاصله تا بازار رویا مال — ۱ کیلومتر
  •  فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز — ۷.۷ کیلومتر
  •  فاصله تا شهر باستانی حریره — ۸ کیلومتر
  •  فاصله تا کشتی یونانی — ۱۵.۳ کیلومتر
  •  فاصله تا مسیر ویژه دوچرخه سواری — ۱.۴ کیلومتر
  •  فاصله تا اسکله تفریحی — ۲.۵ کیلومتر
  •  فاصله تا پلاژ بانوان — ۴ کیلومتر
  •  فاصله تا پلاژآقایان — ۰.۸۵ کیلومتر
  •  فاصله تا پارک درخت سبز — ۸.۵ کیلومتر
  •  فاصله تا کارتینگ — ۱.۸ کیلومتر
  •  فاصله تا آب انبار سنتی — ۸.۵ کیلومتر
  •  فاصله تا بولینگ مریم — ۲.۱ کیلومتر
  •  فاصله تا کیبل اسکی — ۱.۴ کیلومتر
  •  فاصله تا رستوران توتی فروتی — ۲ کیلومتر
  •  فاصله تا رستوران حافظیه — ۲.۳ کیلومتر
  •  فاصله تا گذر هنرمندان — ۲ کیلومتر

همکاران ما در لارک ۳۶۰ با پاسخگویی ۲۴ ساعته جوابگو شما مسافران عزیز هستند .

جهت رزرو هتل  با همکاران ما در تماس باشید شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل ارم کیش:   ۴۴۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ارم کیش۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷

هتل ارم کیش

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

امکانات هتل
صبحانه
حمام
لوازم بهداشتی
اینترنت در اتاق
چای ساز
روم سرویس
یخچال
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
تلویزیون
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
کافی شاپ
تاکسی سرویس
اتاق چمدان
خدمات تهیه بلیط
خدمات تور
جکوزی
سونا
زمین تنیس
پذیرش ۲۴ ساعته
آسانسور
کرایه اتومبیل (بدون راننده)
چایخانه سنتی
فضای سبز
نمازخانه
استخر
سالن بیلیارد

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!