هتل امیر قشم

هتل امیر قشم

هتل امیر و اطلاعاتی درباره این هتل ۲ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید
هتل امیر واقع در شهرک الهیه در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود.
شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

فهرست

هتل امیر قشم 

هتل امیر و اطلاعاتی درباره این هتل ۲ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل امیر واقع در شهرک الهیه در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان نوساز این هتل دو ستاره در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.  هتل امیر با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی جزیره زیبای قشم می‌باشد. هتل امیر  به لحاظ دسترسی به مراکز خرید، ساحل دریا و  دیگر جاذبه های  در موقعیت خوبی قرار گرفته است.  ضمن اینکه اتاق های آن نوساز و مجهز بوده و خدمات کاملی هم در مجموعه هتل مهیا شده است. هتل امیر با پرسنل حرفه ای و مجرب خود آماده میزبانی از مهمانان می باشد. هتل امیر  لابی با ظرفیت ۴۰ نفر دارد که به تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی مجهز است.  این هتل پارکینگ ندارد اما تاکسی سرویس و خدمات تهیه تور و بلیط دارد. علاوه بر اینها امکان استفاده از اتاق چمدان، اتاق سیگار، نمازخانه، خشکشویی،  خدمات خانه داری و پارک کودک هم برای مسافران مهیا شده است. پذیرایی در رستوران طبقه همکف هتل انجام خواهد شد که ظرفیت ۴۵ نفر را داشته و همه نوع غذا شامل ایرانی، دریایی، سنتی و فست فود سرو می کند.

موقعیت هتل امیر قشم

اتاق های هتل امیر قشم

هتل امیر  دارای ۲۴ باب اتاق و سویت به شرح زیر می باشد واحدهای اقامتی هتل امیر شامل اتاق های دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته هستند. در این اتاق ها امکاناتی از قبیل تلویزیون، تلفن، اینترنت،  مبلمان و کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و چای ساز وجود دارد.  لازم به ذکر است که اتاق ها فاقد حمام جداگانه هستند ولی سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش در آنها تعبیه شده است.

 رستوران و کافی شاپ هتل امیر قشم

هتل امیر   دارای رستورانی با ظرفیت ۴۵ نفر می باشد  که در این رستوران انواع غذاهای محلی ، دریایی ، فست فود را با بهترین متریال سرو می کنند و اما کافی شاپ هتل امیر نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه با دیزایم عالی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد که به نوعی توانسته باشد رقابتی نزدیک با رستوران هتل داشته باشد

چنانچه قصد رزرو این هتل را دارید برای مشاهده قیمت آن روی تور قشم کلیک کنید

قوانین و مقررات بوتیک هتل امیر قشم

ساعت تحویل دادن هتل امیر   ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل امیر  ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها امکان‌پذیر نمی‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته یا نامه اماکن امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان از ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بهای سرویس اضافی تعلق خواهد گرفت.

 جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل امیر

هتل امیر درست در همسایگی پارک خانواده گلبرگ قرار گرفته است.  با اقامت در این هتل شما با ۶ دقیقه پیاده روی به ساحل دریا، سیتی سنتر، بازار ستاره و بازار قدیم جزیره دسترسی خواهید داشت. فاصله هتل امیر تا فرودگاه ۵۹ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۹ دقیقه با ماشین فاصله هتل امیر قشم  تا قلعه لافت ۵۲ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه  ۶ دقیقه با ماشین فاصله تا دره ستارگان ۴۱ دقیقه با ماشین فاصله هتل امیر تا بازار بین‌المللی ستاره ۵ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار قدیم قشم ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله تا ژئو پارک جهانی  ۴ دقیقه با ماشین فاصله هتل امیر قشم تا سد تاریخی پی پشت قشم ۴۴ دقیقه با ماشین فاصله تا مسجد جامع قشم ۷ دقیقه با ماشین فاصله تا حیات وحش قشم ۲۵ دقیقه با ماشین فاصله هتل امیر تا کاسه سلخ ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله تا بیمارستان شهید محمدی ۱ ساعت و ۴۴ دقیقه با ماشین

همکاران ما در لارک ۳۶۰ با پاسخگویی ۲۴ ساعته جوابگو شما مسافران عزیز هستند .

جهت رزرو هتل کیمیا ۲ با همکاران ما در تماس باشید شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

برای اطلاع از لیست هتل های قشم اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل امیر قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل امیر قشم ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

هتل امیر قشم

ایجاد شده با ♥ توسط تیم طبیعت گردی لارک

امکانات هتل
صبحانه
آب رایگان
حمام
بالکن
لوازم بهداشتی
یخچال
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
چای ساز
تلویزیون
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
فضای سبز
آسانسور
صندوق امانات
کافی شاپ
خدمات تور
خدمات تهیه بلیط
لاندری (خشکشویی)
نمازخانه
تاکسی سرویس
پذیرش ۲۴ ساعته
صبحانه
وای فای

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!