هتل ترنج کیش

 هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش
یکی از هتل های ۵ ستاره کیش است که نه تنها جز لوکس ترین هتل های کیش، بلکه جز لوکس ترین هتل های ایران به شمار می رود.
در ادامه این هتل شیک بطور کامل (همراه با عکس) معرفی شده است؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

فهرست

 هتل ترنج کیش

 هتل ترنج کیش  را با اطلاعاتی که در اختیارتان میگذاریم رزرو کنید

هتل ترنج کیش  هتل ساحلی نیست شاید عبارت هتل دریایی برای آن بهتر باشد  هتل ترنج کیش  پنج ستاره و دیدنی در ساحل غربی بر روی آبهای آرام جزیره کیش قرار دارد. میدان جاسک ابتدای جاده جهان آدرس این هتل در جزیره استوایی کیش می باشد. هتل ترنج کیش با معماری خاص نسبت به سایر هتل های ساحلی جزیره کیش و  حتی ایران و خاور میانه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و با ارائه خدمات با سطح کیفی بالا موفق شده است به تنهایی سالانه جمعیت زیادی را روانه جزیره کیش نماید. هتل ترنج هتلی شبیه به نقوش ایرانی و جقه می باشد اما این طرح تنها از ارتفاع قابل مشاهده است و در غیر این صورت با ساختمانهایی سوار بر چوب و فلز مواجه میشوید که با شیروانی و ترکیب دلنشینی از چوب و آب و آفتاب و باد حس آرامش را القاء می کند. هتل ترنج کمی شبیه به خانه های ساحلی کوچک تبت است از این رو محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد. علاوه بر این صدای امواج دریا در سکوت منطقه شنیدنی و لذت بخش است. منطقه ساحلی جهان آرا با فاصله مناسبی که از اسکله تفریحی و بافت مسکونی و شهری دارد  محیط بسیار آرامی را به مهمانان ارائه می دهد.

موقعیت هتل ترنج کیش 

درباره هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش  با وجود قرار گرفتن بر روی آبهای آبی مرجانی با تعبیه دریچه های شیشه ای امکان تماشای دریا حتی از کف اتاق را فراهم کرده است. علاوه بر این وجود بالکن ها و فضای نشیمن در آنها یکی از دوس داشتنی ترین قابلیت ها برای تماشای دریا می باشد.  هتل ترنج کیش حتی در شب منظره ای بی نظیر به همراه سکوتی دلنشین دارد که سفری به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. هتل ترنج کیش با صد واحد اقامتی که همگی بر روی دریا واقع شده اند و چشم انداز به آبهای آبی دارند و رستوران های ساحلی و بزرگ، فست فود و کافی شاپ  و سالن ماساژ و اسپا و ورزش و … یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است  که مسافران را از تردد در سایر نقاط جزیره بی نیاز می سازد.  هتل ترنج کیش موفق به کسب گواهینامه ها ، تقدیر نامه ها و تندیس های زیادی  از سوی مجامع هتل داری ملی و بین المللی گشته است  حتی این هتل به دلیل دوستی با طبیعت بسیار تحسین شده است.  هتل ترنج کیش  میزبان شخصیت های مهم سیاسی و هنرمندان شناخته شده کشور بوده و می باشد از این رو این هتل نوعی برند در صنعت هتل داری ایران شناخته شده است.   هتل ترنج کیش  با ارائه زمین بازی ساحلی، گلف، خانه کودک، والیبال ساحلی، اورژانس، کرایه ماشین و صدها خدمات مرغوب و دوست داشتنی دیگر رفاه مهمانان را در نظر گرفته است.

اتاق های ترنج کیش

اتاقک های  هتل ترنج کیش به سه دسته چهل، شصت و صد و بیست متری تقسیم می شود و تنها برخی از اتاق ها رو به دریا چشم انداز دارند. هرچند که تمام اتاق ها با کف پوش شیشه ای به دریا و ماهی های در حال حرکت دید دارند اما اگر مایل هستید به تماشای دریا بنشینید بهتر است اتاق های رو به دریا را رزرو کنید. از دیگر دانستنی های هتل را جع به اتاق های هتل ترنج این است که با اینکه برخی از اتاق ها به دریا دید داشته و برخی به ساحل و جزیره، تنها اندکی از اتاق ها به سمت غروب و طلوع خورشید چشم انداز دارند و این خصیصه نیز یکی از نکات مورد توجه برای رزرو اتاق می باشد. یکی از مسائلی که در ساخت  هتل ترنج کیش مطرح بود جز و مد و پیشروی دریا بوده و هست. برای جلوگیری از زیرآب رفتن اتاق ها در شب و مد آب اتاقک ها به واسطه ستون های فلزی  و چوبی با فاصله بسیار بیشتری از سطح آب ساخته شده اند تا از فرسودگی و آب گرفتگی در امان باشند. شب هنگام با مد آب و نورپردازی دریچه های کف اتاق ها ی  هتل ترنج کیش  می توان  همچنان موجودات آبزی در حال حرکت را مشاهده نمود. منطقه استقرار  هتل ترنج کیش  به گونه ای انتخاب شده است که از هیاهو به دور باشد تا صدای امواج در حالت عادی هم به گوش رسد. این صدای دلنشین شب هنگام که هتل در سکوت فرو رفته بسیار شنیدنی تر و دلچسب تر است

خدمات هتل ترنج

هتل ترنج کیش  با تمام امکانات و سرگرمی هایی که در یک محوطه بکر گرد هم آورده است اما برای مراجعه به پذیرش آن مسافت زیادی می بایست از محل اتاق ها پیمود. بنابراین توصیه می شود برای مراجعه به پذیرش هتل منتظر ماشین های گلف باشید که هتل برای تردد مسافرانش در نظر گرفته است تا مسیر طولانی را کوتاه و آسان نماید.  هتل ترنج کیش به دلیل معماری خاص و منطبق با اکوسیستم منطقه مورد توجه توریست قرار دارد از این رو سالانه گردشگران خارجی زیادی برای اقامت در جزیره کیش این هتل را انتخاب می کنند. هتل ترنج کیش همان اندازه که برای بزرگسالان زیبا و آرام است برای کودکان مهیج و  دوست داشتنی است و می تواند ساعت ها او را سرگرم کند. به شیشه کف اتاق و حرکت آب زل بزند و در در بالکن اتاق ها جست و  خیز نماید و هوس ماهیگیری به سرش بزند و شاید هم در ساحل شنی به توپ بازی مشغول شود به هر حال اقامت در  هتل ترنج کیش بی نظیر ترین تجربه اقامتی و سفر برای کودکان خواهد بود البته اگر خودشان را به دردسر نیندازند.

چنانچه به دنبال رزرو تور این هتل می باشید روی تور کیش کلیک کنید

تقدیر نامه های هتل ترنج کیش

 هتل ترنج کیش نامی موفق در صنعت گردشگری و هتل داری است و موفق به کسب تقدیر و گواهینامه های متعددی شده است و الگویی نیک برای هتل هایی در آینده می باشد البته هتل خاص و موفق دیگر در ایران با نام هتل لاله کندوان نیز در گروه هتل های خلاق جهان و سازگار با طبیعت قرار دارد. هتل ترنج کیش  در امواج طوفانی دریا چه منظره ای خواهد داشت؟ این یکی از دغدغه هایی است که هنگام ساخت هتل مطرح بود.  بسیار مهم است که در روزهای طوفانی هتل با حجم امواج متلاطم و خروشان مواجه نشود و اتاق هایی نمور را باعث نشوند. به همین جهت تحقیقات اقلیمی زیادی برای مکان مناسب انجام شد. منطقه شمال غربی جزیره کیش ارتفاع مناسبی با سطح دریا دارد و همین امر موجب می شود که در طوفانی ترین حالت دریا هم امواج این  منطقه تلاطم اندکی داشته باشد و آسیب جدی به هتل نزند. اتاق های بالکن دار هتل ترنج کیش بیشتر شبیه به اتاق های کابانا هستند  با این تفاوت که آزادی عمل د رآنها کمتر است اما به هر حال زیبایی آنها را نمی توان انکار کرد. وجود دو جایگاه وسط دریا برای حضور پرندگان و ترکیبی دوست داشتنی از حضور پرندگان و آبزیان و انسانها این هتل را به مکانی دیدنی تبدیل نموده است.

قوانین هتل ترنج

  • ترانسفر از ساعت۱۲:۰۰ شب تا ۶:۰۰ صبح انجام نمیگیرد
  • کودکان زیر ۵ سال (در صورت عدم استفاده از سرویس )رایگان و بالای ۵ سال کامل محاسبه می گردد.
  • جهت استفاده از دو سرویس اضافه برای اتاق ، یکی از نفرات باید زیر ۱۵ سال سن داشته باشد.
  • سرویس اضافه در  هتل ترنج کیش به صورت کاناپه می باشد.
  • رزرو این هتل غیر قابل کنسل و چارتر می باشد.
  • ترانسفر رایگان فرودگاه ۲۴ ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود در غیر اینصورت
  •  هتل ترنج کیش  هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند
  • پپذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.
  • پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد.
  • پذیرش اشخاص تنها بالای ۱۸ سال امکان پذیر میباشد

فاصله جاذبه های گردشگری تا هتل ترنج

  • فاصله  هتل ترنج کیش تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش – ۱۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش – ۱۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید مرجان کیش – ۱۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله  هتل ترنج کیش تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش – ۱۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله  هتل ترنج کیش تا فرودگاه کیش – ۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا کشتی یونانی کیش – ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا پارک ساحلی مرجان کیش – ۱۸ دقیقه با ماشین

همکاران ما در لارک ۳۶۰ با پاسخگویی ۲۴ ساعته جوابگو شما مسافران عزیز هستند .

جهت رزرو هتل  با همکاران ما در تماس باشید شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل ترنج کیش:   ۴۴۴۵۰۶۰۱-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ترنج کیش۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷

 هتل ترنج کیش

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

امکانات هتل
روم سرویس
آب رایگان
صندوق امانات داخل اتاق
صبحانه
بالکن
مینی بار با هزینه
یخچال
سیستم گرمایش و سرمایش
تلویزیون در اتاق
لابی
چایخانه سنتی
زمین ورزشی
نمازخانه
کافی شاپ
سالن بیلیارد
لاندری (خشکشویی)
اتاق چمدان
پذیرش ۲۴ ساعته
اتاق بازی

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!