تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

باداب سورت یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور باداب سورت نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

3.100.000 تومان
تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
2 شب بومگردی
تعداد وعده غذایی
9 وعده
محل حرکت
تهران(میدان آرژانتین)
زمان حرکت
2 فروردین 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
3 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای شخصی، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)
توضیحات
ساعت حرکت رفت، 4 و نیم صبح است. در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم.
اطلاعات تور

فهرست

تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳

تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳ و اطلاعات درباره باداب سورت، مجموعه‌ی چشمه‌های شگفت انگیز که دومین اثر طبیعی ملی ایران بعد از کوه دماوند است. این نوع از چشمه‌های پلکانی طبیعی تنها در معدود نقاطی از کره‌ی زمین وجود دارند. چشمه‌های باداب سورت ایران در بلندای ۱۸۴۱ متری از تراز دریا قرار گرفته است.اطراف چشمه پوشیده از درختچه‌های زرشک وحشی و ارتفاعات بالاتر پوشیده از جنگل‌های سوزنی برگ است. به خاطر رنگ زیبای نارنجی‌اش که در نتیجه‌ی غلظت بالای رسوبات دارای اکسید آهن به وجود آمده، منحصر به فرد است.

چشمه‌های پلکانی باداب سورت در مرز میان سمنان و ساری واقع شده است. این باداب‌ها که یکی از محبوب‌ترین و زیباترین نقاط کیاسر محسوب می‌شود. شامل چندین چشمه با آب‌های کاملاً متفاوت از لحاظ رنگ، بو، مزه و حجم آب است.تور کیش | پارک مرجان

چشمه اول

چشمه پرآب است و دارای آب بسیار شور و دارای استخری با قطر حدود ۱۵ متر و عمق زیاد است. در تابستان برای آب تنی استفاده می‌شود و برای درمان دردهای کمر و پا، امراض پوستی، روماتیسم و مخصوصا سردرد میگرن سودمند است. همچنین این چشمه به علت شور بودن در فصل زمستان یخ نمی‌زند.

چشمه ها در تور باداب سورت نوروز

چشمه دوم

اطراف این چشمه را مقدار اندکی رسوب آهن در برگرفته است. طی سال‌ها، در شیب پایین دست کوهستانی، جریان آب‌های رسوبی و معدنی چشمه باعث طبقاتی شدن آن شده است. پدیداری صدها طبقه و ده‌ها حوضچه‌ی پلکانی بسیار زیبا به رنگ‌های نارنجی، زرد و قرمز در اندازه‌های مختلف شده است.

چشمه‌هایی شبیه باداب سورت در دنیا 

پاموکاله در ترکیه، ایوان‌های مطبق سفید و صورتی در نیوزیلند. بایشوایتای در چین، باگنی سان فلیپو در ایتالیا، منطقه سنگ زرد در آمریکا و هیرو ال آگورا در مکزیک وجود دارد.

تور باداب سورت نوروز

برای سفر به باداب سورت از چه مناطقی عبور می کنیم

برای سفر به تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳، چنانچه از تهران بخواهید به این دریاچه بروید، حدودا ۵ ساعت طول می کشد.

اسامی شهرهایی که برای رسیدن به این مکان باید طی کرد عبارتند از: تهران، سمنان، مهدیشهر، شهمیرزاد، فولادمحله، سه راه تلمادره، روستای اروست، باداب سورت.

برنامه سفر این تور جذاب و دیدنی

صبح زود به سمت سمنان حرکت می‌کنیم و بعد صبحانه را در سمنان به صورت منوی انتخابی میل میکنیم. بعد از آن به سمت روستای اورست حرکت می‌کنیم و گشت چشمه های رنگی باداب سورت نوروز ۱۴۰۳ را خواهیم داشت. سپس به طرف دریاچه الندان حرکت می‌کنیم و در آنجا از دریاچه زیبای الندان بازدید خواهیم داشت. پس از بازدید به سمت جنگل الندان حرکت می کنیم و ناهار راد در دل طبیعت و با فضایی کم نظیر خواهیم خورد. در آنجا کمی استراحت می کنیم و برای مدتی گشتی آزاد داریم. در آخر هم با خاطرات خوب و به یادماندنی به سمت تهران باز خواهیم گشت. در صورت نبودن ترافیک ساعت ۲۲:۰۰ تهران هستیم.

آبشار باداب سورت

خدمات تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳

خدماتی که در تور باداب سورت نوروز به همراهان عزیز ارائه می گردد، شامل موارد زیر می باشد:

✔وسیله نقلیه توریستی 

✔بیمه مسافرتی 

✔گشت های منطقه اطراف 

✔یک وعده صبحانه و یک وعده ناهار 

تور نوروزی باداب سورت

گشت های تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳

مناطقی که در این تور بازدید خواهید داشت، شامل موارد زیر می باشد:

✔بازدید از روستای اورست 

✔چشمه های رنگی باداب سورت 

✔دریاچه الندان و جنگل های هیرکانی 

✔آبشار سنگ لوه 

✔بازدید از هتل جنگلی سالار دره 

مکان های دیدنی باداب سورت

قیمت تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳

نرخ رزرو تور مبلغ مشخصی نمی باشد و با توجه به تاریخ تور و خدماتی که ارائه می گردد، قیمت های مختلفی را شامل می شود. بدلیل تقاضای زیاد برای این تور، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

آدرس تور باداب سورت نوروز ۱۴۰۳

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که باداب سورت کجاست؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال می توانید وارد مقاله ای که در ادامه لینک کرده ایم شوید و اطلاعات کاملی در رابطه با این منطقه گردشگری به دست آورید.

لینک مقاله: باداب سورت کجاست؟

استان مازندران، جنوب شهرستان ساری، بخش چهاردانگه، دهستان پشت کوه، روستای سورت، حدفاصل روستاهای اروست و مال خواست.

تور باداب سورت نوروز از تهران

اکو تور، تور های طبیعت گردی جذابی را از استان تهران آماده کرده است که در بین تمامی تور ها، یکی از پرطرفدارترین تور های طبیعت گردی را می توان، تور باداب سورت نوروز دانست. این تور به صورت دسته جمعی برگزار می شود و فضای خیلی شادی را برای مسافران ایجاد می کند، برای رزرو این تور، با مجموعه ی اکو تور تماس بگیرید و در تور باداب سورت نوروز از تهران ثبت نام کرده و شرکت نمایید.

تور جذاب باداب سورت

رزرو تور باداب سورت نوروز در اکو تور

اکو تور برترین تور های طبیعت گردی را برای همراهان خود آماده کرده است، که می توانید با ثبت نام در این تور ها سفری راحت و خاطره انگیز را تجربه کنید. تور باداب سورت نوروز را می توانید در اکو تور رزرو کرده و همراه با همسفران خود لذت بی مانند را تجربه نمایید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

 

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!