تور باداب سورت بهار ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

! طبق دستورالعمل وزارت بهداشت استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس الزامیست !

تور باداب سورت (جمعه ها )، به مدت یکروزه برگزار می گردد و حرکت آن بصورت زمینی و از تهران (میدان آرژانتین) انجام می شود.

با خرید این تور می توانید از یکی از زیباترین چشمه های جهان دیدن نمایید که قطعا تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود!

590.000 تومان
تور باداب سورت بهار ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
-
تعداد وعده غذایی
صبحانه
محل حرکت
تهران(میدان آرژانتین)
زمان حرکت
بهار 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای شخصی، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)،ماسک،دستکش،محلول ضدعفونی(به عهده تور لارک میباشد)
توضیحات
ساعت حرکت رفت، 4 و نیم صبح است. در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم.
اطلاعات تور

فهرست

تور باداب سورت بهار ۱۴۰۳

تور باداب سورت بهار ۱۴۰۳ و اطلاعات آن

باداب سورت، مجموعه‌ی چشمه‌های شگفت انگیز که دومین اثر طبیعی ملی ایران بعد از کوه دماوند است. این نوع از چشمه‌های پلکانی طبیعی تنها در معدود نقاطی از کره‌ی زمین وجود دارند. چشمه‌های باداب سورت ایران در بلندای ۱۸۴۱ متری از تراز دریا قرار گرفته است. اطراف چشمه پوشیده از درختچه‌های زرشک وحشی و ارتفاعات بالاتر پوشیده از جنگل‌های سوزنی برگ است. به خاطر رنگ زیبای نارنجی‌اش که در نتیجه‌ی غلظت بالای رسوبات دارای اکسید آهن به وجود آمده، منحصر به فرد است.

باداب_سورت

چشمه‌هایی شبیه تور باداب سورت در دنیا 

پاموکاله در ترکیه، ایوان‌های مطبق سفید و صورتی در نیوزیلند. بایشوایتای در چین، باگنی سان فلیپو در ایتالیا، منطقه سنگ زرد در آمریکا و هیرو ال آگورا در مکزیک وجود دارد.

 

چشمه-های-رنگی

معرفی

چشمه‌های پلکانی تور باداب سورت در مرز میان سمنان و ساری واقع شده است. این باداب‌ها که یکی از محبوب‌ترین و زیباترین نقاط کیاسر محسوب می‌شود. شامل چندین چشمه با آب‌های کاملاً متفاوت از لحاظ رنگ، بو، مزه و حجم آب است.

چشمه اول

چشمه پرآب است و دارای آب بسیار شور و دارای استخری با قطر حدود ۱۵ متر و عمق زیاد است. در تابستان برای آب تنی استفاده می‌شود و برای درمان دردهای کمر و پا، امراض پوستی، روماتیسم و مخصوصا سردرد میگرن سودمند است. همچنین این چشمه به علت شور بودن در فصل زمستان یخ نمی‌زند.

چشمه دوم

اطراف این چشمه را مقدار اندکی رسوب آهن در برگرفته است. طی سال‌ها، در شیب پایین دست کوهستانی، جریان آب‌های رسوبی و معدنی چشمه باعث طبقاتی شدن آن شده است. پدیداری صدها طبقه و ده‌ها حوضچه‌ی پلکانی تور باداب سورت بسیار زیبا به رنگ‌های نارنجی، زرد و قرمز در اندازه‌های مختلف شده است.

 

چشمه_های_رنگی_باداب_سورت_در_زمستان

 

برای سفر به باداب سورت از چه مناطقی عبور می کنیم

برای سفر به تور باداب سورت بهار ۱۴۰۳، چنانچه از تهران بخواهید به این دریاچه بروید، حدودا ۵ ساعت طول می کشد. اسامی شهرهایی که برای رسیدن به این مکان باید طی کرد عبارتند از: تهران، سمنان، مهدیشهر، شهمیرزاد، فولادمحله، سه راه تلمادره، روستای اروست، باداب سورت.

 

تور یکروزه باداب سورت

 

برنامه سفر این تور جذاب و دیدنی

صبح زود به سمت سمنان حرکت می‌کنیم و بعد صبحانه را در سمنان به صورت منوی انتخابی میل میکنیم. بعد از آن به سمت روستای اورست حرکت می‌کنیم و گشت چشمه های رنگی تور باداب سورت را خواهیم داشت. سپس به طرف دریاچه الندان حرکت می‌کنیم و در آنجا از دریاچه زیبای الندان بازدید خواهیم داشت. پس از بازدید به سمت جنگل الندان حرکت می کنیم و ناهار راد در دل طبیعت و با فضایی کم نظیر خواهیم خورد. در آنجا کمی استراحت می کنیم و برای مدتی گشتی آزاد داریم. در آخر هم با خاطرات خوب و به یادماندنی به سمت تهران باز خواهیم گشت. در صورت نبودن ترافیک ساعت ۲۲:۰۰ تهران هستیم.

خدمات تور باداب سورت بهار ۱۴۰۳:

شامل وسیله نقلیه توریستی، بیمه مسافرتی، گشت های منطقه اطراف، یک وعده صبحانه  است.

 

گشت های تور باداب سورت:

شامل بازدید از روستای اورست، چشمه های رنگی باداب سورت، دریاچه الندان و جنگل الندان است.

 

قیمت تور باداب سورت بهار ۱۴۰۳

نرخ رزرو تور تماس تلفنی می باشد. بدلیل تقاضای زیاد برای این تور، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

آدرس

استان مازندران، جنوب شهرستان ساری، بخش چهاردانگه، دهستان پشت کوه، روستای سورت، حدفاصل روستاهای اروست و مال خواست.

باداب سورت کجاست

چشمه های شگفت انگیز باداب سورت

چشمه باداب سورت که دومین اثر طبیعی ملی ایران میباشد در شهرستان ساری، استان مازندران سورت واقع شده است. چشمه های اسرارآمیز سورت مشتمل بر دو چشمه با آبهای کاملا متفاوت از لحاظ زنگ، بو و مزه میباشند. یکی از چشمه ها دارای آبی بسیار شور و دارای استخر آب کوچکی است که عمدتا در تابستان برای آب تنی استفاده میشود و برای درمان دردهای کمر، پا و روماتیسم و امراض پوستی سودمند است و چشمه دیگر که در مجاورت این چشمه قرار دارد آبی به رنگ قرمز و نارنجی و کمی ترش مزه است که بصورت دائمی و نشتی میباشد و در اطراف دهانه چشمه کمی رسوب اکسید آهن نشسته است. آبهای رسوبی این دو چشمه در مسیر خود از بالای کوه به پایین طی هزاران سال دهها حوضچه کوچک بسیار زیبا در رنگهای نارنحی و زرد و قرمز و در اندازه های مختلف ایجاد کرده اند که اسراری از دنیای مستور و پوشیده بکر و دل انگیز را به نمایش  گذاشته است. مردم منطقه به دلیل گوگردی بودن این چشمه، که برای امراض پوستی کاملا مفید میباشد، از وجود این چشمه آگاهی کافی دارند و از آن به عنوان سرشور یاد میکنند. در ایران این اثر بینظیر بوده و فقط در آسیا در کشور ترکیه مشابه آن بصورت رسوبات نمکی و فقط به رنگ سفید وجود دارد. این چشمه واقع درشهرستان ساری، بخش چهاردانگه، دهستان پشت کوه، روستای سورت حدفاصل روستاهای اروست و مال خاست استان مازندران واقع شده است.

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!