تور تنگه دار نوشهر بهار ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور تنگه دار نوشهر به صورت هفتگی و فصلی برگزار می شود. برای ثبت نام تور تنگه دار با ما در ارتباط باشید.
۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷- ۰۲۱-۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس
تور تنگه دار نوشهر بهار ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
-
تعداد وعده غذایی
1 وعده صبحانه
محل حرکت
تهران(میدان آرژانتین)
زمان حرکت
بهار 1403
وسیله نقلیه
توریستی/ VIP
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای مورد نیاز، لوازم شخصی، پلاستیک جهت ریختن زباله، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)
توضیحات
ساعت حرکت رفت، 4:30 بامداد است. در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم.
اطلاعات تور

تنگه دار نوشهر یکی از جاذبه های گردشگری در شهرستان نوشهر در استان مازندران است. این تنگه طبیعت بسیار زیبا و بکری دارد که با شرکت در تور تنگه دار نوشهر شما می توانید تمام خستگی های وجودتان را خالی کنید. برای آشنایی بیشتر با تنگه دار نوشهر در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تور تنگه دار نوشهر بهار

فهرست

تور تنگه دار نوشهر بهار 

تنگه دار نوشهر در واقع دره‌ ای بسیار عمیق و باریک است که از وسط‌ش رودخانه سرکشی می‌گذرد. برای رفتن به این منطقه باید به سمت نوشهر در مازندران حرکت کنیم و بعد در ۸ کیلومتری این شهر خودمان را به روستای کشک‌سرا برسانیم. اگر از جاده چالوس راه بیافتیم، در دو راهی چالوس و نوشهر، به سمت نوشهر می‌پیچیم و وارد جاده کشک‌سرا می‌شویم. این جاده ۸ کیلومتر قبل از نوشهر و در جاده باریکی از کنار پلی در سمت راست به روستا می‌رسد. 

بعد از کوشک سرا یا همان کشک سرا  وارد یک جاده خاکی می‌شویم و در دوراهی به سمت راست حرکت می‌کنیم تا به پل رودخانه کرکو برسیم. اینجا باید ماشین را پارک و بقیه مسیر را پیاده طی کنیم. اگر هم از سمت آمل به سمت این نقطه حرکت می‌کنیم باید بعد از رسیدن به نوشهر وارد جاده ساحلی ۲۲ سیاهکلرود بشویم و در ادامه همین مسیر بالا را طی کنیم.

اگر تور تنگه دار نوشهر ما برای شما مفید بود حتما به مجله سفر سایت ما سر بزنید تا با دیگر استان های ایران آشنا شوید و حتما ما را در تور تنگه دار نوشهر همراهی کنید

ثبت نام در تور تنگه دار نوشهر

موقعیت تنگه دار نوشهر

چرا باید این تنگه را ببینیم ( تور تنگه دار نوشهر )

در تور تنگه دار نوشهر فرصت رودخانه‌ نوردی با جریان آب برایمان فراهم است. خیلی‌ها برای رسیدن به این فرصت حاضرند از مسافت‌ های بسیار دوری به نوشهر و روستای کشک‌سرا بیایند. بنابراین در این طبیعت قرار است چیزی فراتر از جنگل و چیزی بیشتر از رودخانه ببینیم. در تمام مسیرمان به تماشای صخره‌های خزه بسته، پیچک‌های آویزان، باریکه‌های نور و دیوارهای بلند می‌نشینیم و از منظره لذت می‌بریم. خوبی رودی که از اینجا می‌گذرد این است که دائمی‌ است و در هر فصلی که به آن سر بزنیم جاری است؛ اما بهترین فصل دیدن آن بهار است؛ هم هوا خنک‌تر است و هم عمق آب بیشتر.

عمق رودخانه در میانه‌های آن زیاد نیست؛ یعنی تا ۴۰۰ متر مسافت دره را می‌توانیم بدون اضطراب از وسط آب پیاده برویم و آب بالاتر از زانویمان نیاید. هرچه جلوتر برویم، مسیر تنگ‌تر و عمق آب هم بیشتر می‌شود و دست آخر به جایی می‌رسیم که آب حداقل تا سینه‌مان می‌رسد. برای همین بهتر است یا شنا بلد باشیم، یا جلیقه بپوشیم یا به صورت گروهی طنابی در دستمان گرفته باشیم. در طول مسیر گاهی به استخرهای طبیعی برخورد می‌کنیم که اگر عمق کافی داشته باشد.

می‌توانیم در آن شیرجه بزنیم، مسیر ابتدا تا انتهای دره حدود ۱.۵ کیلومتر است و رفت و برگشتش حدودا سه کیلومتر می‌شود. نکته مهمی که در انتخاب کردن تور تنگه دار نوشهر به عنوان مقصد باید مد نظر داشته باشیم این است که اینجا خیلی برای بازی کودکان یا راه رفتن آنهایی که پادرد دارند مناسب نیست. برای همین هم خیلی وقت‌ها برخی از افراد یک فرش کوچک همان ابتدای راه انداخته‌اند و چاره‌ای جز نشستن و انتظار برای بازگشت همسفران‌ شان ندارند. ویژگی مثبت تور تنگه دار نوشهر برای تهرانی‌ها هم این است که فاصله‌اش تا پایتخت به ۴ ساعت بیشتر نمی‌رسد. برای همین می‌توان یک روزه به تور تنگه دار نوشهر این بهشت آمد و دوباره برگشت.

تور تنگه دار برای تمامی فصول

در تور تنگه دار نوشهر با خود چه چیزهایی ببریم؟

در این سفر قرار است پاها را به آب خنک رودخانه بزنید یا شاید دل‌‌تان خواست با همسفران‌‌‌تان آب بازی کنید؛ پس داشتن یک دست لباس اضافه ضروری است. از بردن وسایلی که در آب آسیب می‌بینند خودداری کنید، زیرا در رودخانه‌ نوردی ممکن است وسایل‌تان به درون آب بیفتد و خیس شود؛ کل مسیر رودخانه‌ نوردی سایه است؛ بنابراین نیازی به همراه داشن عینک آفتابی ندارید. هرچه می‌توانید لوازم کمتری با خود به همراه داشته باشید تا از رودخانه‌نوردی خود لذت ببرید.

آشنایی با شنا در این منطقه بسیار مفید است، اما اگر شنا بلد نیستید، نگران نباشید با همسفران حرفه‌ای یا کمک لیدر می‌توانید از این تنگ بگذرید و لذت ببرید. یادمان باشد محافظ طبیعت بکر تنگ دار باشیم و فقط ردپای‌ مهربانی‌مان را به جا گذاریم، پس کیسه زباله را فراموش نکنیم تا در صورت لزوم از آن استفاده کنیم.

تور تنگه دار نوشهر پر طرفدار

بهترین زمان تور تنگه دار نوشهر

شهر های شمالی کشور معمولا هوای گرم و مررطوبی دارند اما با این وجود در اوایل فصل بهار معمولا بارش های رگباری و زیادی در این مناطق وجود دارد که باعث می شود سفر در این زمان به تنگه دار نوشهر سخت باشد. بهترین زمان تور تنگه دار را می توان ماه اردیبهشت و ماه خرداد دانست که آب و هوایی بسیار مطلوب و طبیعتی فوق العاده دارد.

این تور را شما می توانید تا اواخر تابستان نیز انجام دهید ولی در فصل های پاییز و زمستان تا اواخر فروردین ماه معمولا در این منطقه بارندگی زیادی دارد و در صورتی که قصد سفر دارید بهتر است هواشناسی را بررسی کنید و با اطمینان خاطر راهی سفر گردید.

بهترین تور تنگه دار نوشهر

قیمت تور تنگه دار نوشهر

برای تور تنگه دار نوشهر نمی توان نرخ مشخصی در نظر گرفت. زیرا عوامل زیادی در قیمت تور تاثیر گذار هستند. به طور مثال نوع دستگاه نقلیه، نوع پذیرایی، تعداد شب های اقامت از مهمترین موارد تاثیر گذار در نرخ تور تنگه دار نوشهر می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق تور بهتر است با اکو تور تماس بگیرید.

نرخ تور تنگه دار نوشهر

تور تنگه دار نوشهر از تهران

آغاز تور تنگه دار نوشهر از شهر تهران است و شما می توانید به راحتی از شهر تهران این تور را ثبت نام کرده و در آن شرکت کنید. اما اگر قصد دارید از شهر های دیگر ایران در تور تنگه دار شرکت کنید، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین تور را برای شما رزرو کرده و راهنمای های مورد نیاز را در ارتباط با تور در اختیار شما قرار دهند.

ثبت نام تور تنگه دار نوشهر

 

رزرو تور تنگه دار نوشهر در اکو تور

اکو تور ارایه دهنده بهترین تور های طبیعت گردی می باشد که شما می توانید بهترین تور تنگه دار نوشهر را در اکو تور رزرو نمایید. برای ثبت نام در این تور فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

رزرو تور تنگه دار نوشهر

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

 

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!