تور جنگل راش بهار ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

! طبق دستورالعمل وزارت بهداشت استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس الزامیست !

تور یکروزه جنگل راش سوادکوه جمعه هر هفته با حال و هوایی شاد و مفرح برگزار می گردد که حرکت آن بصورت زمینی و از تهران (میدان فاطمی) انجام می شود.

با خرید این تور می توانید از طبیعت بکر و شگفت انگیز جنگل های راش لذت ببرید!

تماس تلفنی
تور جنگل راش بهار ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
ندارد
تعداد وعده غذایی
2 وعده
محل حرکت
تهران
زمان حرکت
جمعه هر هفته
وسیله نقلیه
توریستی
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای شخصی، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)،ماسک،دستکش،محلول ضدعفونی(به عهده تور لارک میباشد)
توضیحات
ساعت حرکت رفت، 5 صبح است. در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم.
اطلاعات تور

فهرست

تور جنگل راش 

تور جنگل راش و مطالبی که قبل از سفر باید بدانید.

جنگل راش دقیقا کجاست

درسوادکوه جنگل های متراکم و متنوع با درخت‌هایی نظیر راش، افرا،و نوع کمیاب درخت سردار یا سرخدار دارد. اینجا همان جنگل راش است، جنگلی در روستای سنگده و دامنه قله خرونرو. این منبع شاخص درختان راش را در مسیر فیروزکوه، بعد از شهر سوادکوه، در استان مازندران، می‌توان دید.

 

جنگل-راش-سوادکوه

 

ویژگی های تور جنگل راش و خاص بودن آن

جنگل راش منبع یکی از گونه‌های کمیاب درختان، یعنی درخت راش است. درختان سر به فلک کشیده جنگل راش سواد کوه هر بیننده‌ای را محو خود می‌کند. قدم زدن در این جنگل بیشتر شبیه به یک رویاست.

 

دیدنی های جنگل راش

زیبایی‌های جنگل راش از مسیرش شروع می‌شود. مسیر کوهستانی و جنگلی است و در طول آن درختان زیبای راش را می‌بینید که تا آسمان قد کشیده‌اند. جنگل‌نوردی در میان این همه زیبایی خاطره‌ای به یادماندنی برای هر انسانی می‌سازد. شاخ و برگ‌های فراوان درختان راش در طول جنگل‌پیمایی برای‌تان سایه خنک ایجاد می‌کند. صدای رودخانه‌ای که از میان جنگل می‌گذرد موسیقی سفرتان می‌شود.  

 

جنگل-راش

زمان سفر و تور جنگل راش سوادکوه

جنگل راش از آن دسته مناطقی است که در تمام فصل‌های سال شما را شگفت‌زده‌ می‌کند. اواخر فروردین تا اوایل دی ماه زمان مناسب برای دیدن این جنگل بسیار زیبا می باشد. در فصل زمستان دسترسی به این جنگل اصلا راحت نیست و نیاز به تجهیزات خاص دارد.

راش-سوادکوه

برنامه سفر جنگل راش

ما در تور جنگل راش سوادکوه به شکل زیر با شما هستیم

ساعت ۵ صبح از تهران (میدان فاطمی) حرکت می کنیم. صبحانه را در رستوران امین بصورت بوفه صرف می نمایید. از آنجا به سمت پل سفید حرکت می کنیم. در مسیر نیز از سه خط طلا و پل ورسک بازدید می کنیم. از پل سفید سوار وسیله نقلیه می شویم و به سمت جنگل می رویم. حدود یک ساعت در جنگل های بینظیر راش پیاده روی می کنید. درکنار درختان تنومند انجیلش قدری استراحت می کنید و ناهار را میل می کنید. بعد از ناهار یک گشت تا دشت بالای جنگل و کلبه روستایی انجام می دهیم. در آنجا چای ذغالی و سیب زمینی آتیشی و …. هم داریم که طعمی خاطره انگیز خواهند داشت. و سپس به سمت تهران حرکت می کنیم. پذیرایی بین راهی نیز در اتوبوس انجام می گیرد.

 

 

 

تورهای پیشنهادی !!!

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

 

 

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!