تور جنگل گیسوم ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور جنگل گیسوم ۱۴۰۳ ! طبق دستورالعمل وزارت بهداشت استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس الزامیست !

تور جنگل گیسوم به صورت هفتگی برگزار می شود و غالبا به صورت گروهی و یکروزه می باشد.
۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹
۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷

800.000تومان
تور جنگل گیسوم ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
-
تعداد وعده غذایی
1 وعده(صبحانه)
محل حرکت
تهران(میدان آزادی)
زمان حرکت
بهار و تابستان 1403
وسیله نقلیه
توریستی
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای مورد نیاز، لوازم شخصی، پلاستیک جهت ریختن زباله، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)
توضیحات
ساعت حرکت رفت، 4:30 بامداد است. در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم.
اطلاعات تور

فهرست

تور جنگل گیسوم ۱۴۰۳

تور جنگل گیسوم ۱۴۰۳ تور جنگل گیسوم و اطلاعاتی درباره موقعیت جنگل و سفر به آن

شهر کوچک ماسال همجوار کوه های تالش و رودخانه ی زیبای خالکایی است . همین همجواری باعث بوجود آمدن طبیعتی بکر و ترکیبی از کوه، ارتفاعات، رودخانه ها و آبشار ها شده است که تورهای طبیعت گردی را به سمت خود می‌کشاند. این روزها، تورهای ساحل و جنگل گیسوم و ییلاقات ماسال طرفدارن خاص خودش را پیدا کرده است. ماسال این شهر دوست داشتنی با آب و هوایی معتدل که در فصل های گرم کمی مرطوب است و در فصل های سرد سال طبیعتی کوهستانی به خود می گیرد با شهرهای فومن و صومعه سرا از شرق، رضوانشهر از شمال و اردبیل و خلخال از غرب همسایه است. به ماسال لقب نگین همیشه سبز گیلان را داده اند چرا که به علت موقعیت جغرافیایش همواره همچون نگینی بر دل گیلان می درخشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره تور جنگل گیسوم و دیگر استانها به مجله سفر سایت ما حتما سر بزنید.

موقعیت جنگل گیسوم

تور جنگل گیسوم ۱۴۰۳

تالش یکی از شهر های دیدنی و منحصربفرد گیلان است که جاذبه های بسیار زیبا و چشم نوازی را در خود جای داده است. در ایران و کمتر جایی از دنیا می توانید منطقه‌ای را پیدا کنید که هم جنگل باشد و هم دریا، کافی است برای دیدن این پدیده نادر  از رشت به سمت آستارا حرکت و از منطقه پره سر عبور کنید و در تور جنگل گیسوم جنگلی بسیار زیبایی خواهید دید بنام پارک جنگلی گیسوم ، جایی که جنگل و دریا بهم می‌رسند و تونلی سبز را در خنکای ارتفاعات تالش به وجود آورده است. در جنوب گیسوم، رضوانشهر به فاصله ۱۴ کیلومتر و شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود ۲۰ کیلومتر قرار دارد.جنگل گیسوم با مساحتی حدود ۸۰ هکتار، با درختان جنگلی انبوه  و گونه‌های گیاهی متنوع و خاص، منظره‌ی زیبایی را به ارمغان آورده است. که تور جنگل گیسوم  را یکی از خاص ترین تور های طبیعتگردی ایران کرده است که مسافران زیادی برای جنگل گیسوم  ثبت نام میکنند تا زیبایی این جنگل منحصر به فرد را ببیند.

 

جنگل-گیسوم

 

امکانات پارک جنگل گیسوم ( تور جنگل گیسوم )

در تور جنگل گیسوم امکاناتی نظیر: وسایل بازی کودکان، ورزشگاه، اردوگاه، پلاژ، هتل، مناطق پیک‌نیک روزانه، کمپینگ طبیعی، مسیرهای پیاده‌روی، موزه طبیعی گل و گیاه که همه این امکانات اقامت و سفر را به این پارک جنگلی راحت‌تر خواهد نمود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نام این پارک جنگلی از روستایی به همین نام گرفته شده است. گیسوم، روستایی از توابع بخش اسالم شهرستان تالش در استان گیلان است که در ۱۸ کیلومتری جاده تالش به انزلی قرار دارد. شما در تور جنگل گیسوم از همان ابتدای ورود به جنگل گیسوم می‌توانید خوشگذرانی و لذت بردن را شروع کنید و در مسیر جاده رویایی، جاده‌ای که شما را به دالانی از درختان در هم تنیده می‌کشاند و شما را با چهره‌ی دیگری از طبیعت آشنا می‌کند، حرکت کنید. بسیاری از عاشقان جاده و رانندگی راهی گیسوم می‌شوند تا برای لحظاتی از بودن در تونل درختان لذت ببرند و روحی تازه کنند.

 

تور-جنگل-گیسوم

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!