تور فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور فیلبند آمل به صورت گروهی و فصلی در هر هفته برگزار می شود امیدواریم از آن لذت ببرید.
۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷- ۰۲۱-۳۳۲۰۰۵۹۵

1.100.000 تومان بدون هیچ هزینه جانبی
تور فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
-
تعداد وعده غذایی
صبحانه سلف و عصرانه
محل حرکت
تهران(میدان آزادی) - 4 صبح حرکت
زمان حرکت
تابستان - پاییز -زمستان
وسیله نقلیه
اتوبوس توریستی - ترانسفر محلی مینی بوس
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای مورد نیاز، لوازم شخصی، پلاستیک جهت ریختن زباله، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)
توضیحات
لیدر- بیمه مسافر- تشکیل هوا بستگی به عوامل مختلفی دارد و قابل پیش بینی نیست.
اطلاعات تور

فهرست

تور فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳

تور فیلبند آمل و اطلاعاتی که قبل از سفر جالب است بدانید یکی از زیباترین ییلاق های ایران که بر فراز ابرها واقع شده است روستای فیلبند (Filband) در استان مازندران است. این روستا فوق العاده تماشایی و بی نظیر است و منظره ای که از ابرها به شما می دهد، حس نشاط و انرژی زیادی را به شما تزریق می کند و حال و هوایتان را دگرگون می کند.

روستای فیلبند یکی از معروف ترین ییلاق های ایران است که مردم از هر گوشه و کناری برای دیدن آن می روند، اگر شما هم قصد سفر به این منطقه ی خوش منظره و بسیار زیبا را دارید. در ادامه با ما در شال و کلاه سفر همراه و تور فیلبند آمل باشید تا درباره ی آن برایتان بیشتر بگوییم.

اگر تور فیلبند آمل برای شما جذاب بود به مجله سفر سایت ما حتما سر بزنید.

تور فیلبند جنگل ابر

موقعیت فیلبند آمل

روستای فیلبند کجاست ( تور فیلبند آمل )

یکی از قشنگ ترین دیدنی هایی که خیلی وقت نیست از آن حرف به میان آمده است، روستای شگفت انگیز فیلبند است که از توابع دهستان خوشرود شهرستان بابل محسوب می گردد. حتی محلی های این منطقه نیز در ماه های گرم سال به ییلاق فیلبند می روند و از هوای خنک این منطقه استفاده می کنند. اما برعکس در زمستان به دلیل سرما و بارش برف شدید از سکنه خالی می شود و تنها تعداد کمی از اهالی در این ییلاق باقی می مانند، یکی از جذابیت های روستای فیلبند دریای ابری ست که اکثر مواقع آن را در بر می گیرد و چشم انداز فوق العاده ای را تشکیل می دهد.

می توان گفت یکی از انگیزه های حضور طبیعت گردان و گردشگران به این روستای زیبا همین مسئله و دیدن منظره خارق العاده گذر ابرها از زیر پای شان است. از این ها گذشته، در اطراف فیلبند روستایی قرار گرفته که سنگ چال نام دارد. تور فیلبند آمل جاذبه ی که در هنگام بروز مه در بین این روستا و فیلبند مازندران به وجود می آید، صحنه ای بسیار شگفت انگیز به وجود می آورد.

تور فیلبند 1403

روستای فیلبند در بهار و تابستان

در تور فیلبند آمل این روستا تا سه و چهار برابر ظرفیت خود پذیرای میهمان می شود و به همین علت یافتن جایی به منظور اقامت در این دو فصل کار آسانی نیست و علاوه بر این، روستای فیلبند دارای هتل و یا مهمانخانه نیست و این کار را سخت تر می کند، اما با این حال با اجاره خانه های محلی و ویلاهای محلی ها می توانید شب را در روستا سپری کنید.

هر چند که می توان حدس زد قیمت کرایه این خانه ها از ارزش واقعی آنها به دلیل موقعیت خاصش بسیار بیشتر است. در صورتی هم که کمپبنگ نیز در فصل های گرم سال در اطراف روستا امکان پذیر است. اما در هر صورت و در هر فصل هوای شب روستای فیلبند بسیار سرد است. روستای فیلبند به خدماتی مانند آب لوله کشی مجهز است و خانه ها و ویلاهایی نسبتا دارای امکانات را در خود دارد.

در بخش غرب روستا هم تکیه ای به نام تکیه غرب در روستا وجود دارد که برای موارد مختلفی از جمله اجاره اتاق و استفاده از سرویس بهداشتی و … می توانید بهره مند شوید. اما در برخی از اوقات به ویژه در تابستان به دلیل ازدیاد حضور گردشگران تور فیلبند آمل ممکن است با کم آبی و در ساعاتی نیز با قطع آب روبرو شوید.

قیمت تور فیلبند آمل

راه های دسترسی به فیلبند

اگر می خواهید با تور فیلبند آمل به این روستا سفر کنید، باید درباره ی آدرس روستای فیلبند بیشتر بدانید. یکی از ساده ترین راه ها برای سفر به این روستا سفر با قطار است چرا که شما می توانید قسمت زیادی از مسیر خود را در قطار بگذرانید. در مرحله ی اول، مقصد شما جاده هراز است و بعد از حدودا ۱۴۰ کیلومتر که از تهران دور شدید از فرعی روستای فیلبند مسیر تان را به سمت روستای فیلبند تغییر دهید.

روستای فیلبند در حدود ۸۶ کیلومتر با بابل و ۵۶ کیلومتر هم با آمل فاصله دارد. کیفیت این جاده فرعی چندان مناسب نیست اما کوتاه است و حدود ۳۰ کیلومتر از جاده هراز تا این ییلاق بیشتر فاصله نیست. اما در راه رسیدن به فیلبند با مناظر و چشم انداز هایی بسیار دیدنی و شگفت انگیز روبرو خواهید شد، تا جایی که ممکن است شما را مبهوت خود کند و از مسیر منحرف شوید، برای اینکه این مشکل برایتان رخ ندهد تا حد امکان از محلی ها مسیر صحیح را سوال کنید یا با تور فیلبند آمل سفر کنید تا مسیر درست را از دست ندهید.

درخت های تنها در میان دشت سرسبز و چشمه های کوچک و بزرگ در این مسیر از زیباترین مناظر پیش روی شماست که نام  یکی از معروفترین این چشمه ها، لار است. نام دیگر این روستا بام شرقی مازندران است و آن هم به این دلیل است که با ۲۳۰۰ متر ارتفاع، مرتفع ترین روستای بخش شرقی مازندران است.

بهترین زمان تور فیلبند

علت نامگذاری روستای فیلبند ( تور فیلبند آمل )

نام این روستا در واقع فِلبَند است. در گویش مازندرانی فل به معنای خستگی و بند هم به معنای بندآمدن و نتوانستن است. علت نام گذاری این روستا این بوده که رفت و آمد به این منطقه به علت ارتفاع بالای ییلاق بسیار دشوار بوده است. نام دیگر این روستا بام شرقی مازندران است به این دلیل که مرتفع ترین روستای بخش شرقی مازندران با ۲۳۰۰ متر ارتفاع می باشد.

جنگل سنگچال و چلاو در روستای فیلبند

اگر می خواهید به منطقه نزدیکی برای تعطیلات آخر هفته بروید و کمی از دود و آلودگی هوای تهران خلاص شوید به روستای زیبای فیلبند سفر کنید. هنگام سفر به تور فیلبند زیبا وقتی از جاده هراز به سمت روستای سنگچال منحرف می شوید، با شگفتی های طبیعت روبرو می شوید که گاهی رسیدن به مقصد رافراموش خواهید کرد.

پس از گشت و گذار در تور فیلبند مسیر خود را ادامه دهید تا به جنگل های چلاو سنگ چال برسید و با کلبه های چوبی، دشت های سرسبز و گوسفندانی که به چرا آمده اند روبرو شوید اما پیدا کردن جاده محلی به سمت سنگچال و سپس، تور فیلبند آسان نیست و این مکان هیچ تابلوی مشخصی ندارد .

تور جذاب فیلبند

چشمه لار فیلبند

چشمه های آب معدنی متعددی در اطراف روستا قرار دارند معروفترین این چشمه ها ، چشمه لار فیلبند است و آب این چشمه بیماری های کلیوی و استخوان را درمان می کند.

امامزاده یحیی و امامزاده قاسم در روستای فیلبند

امامزاده ای به نام امامزاده قاسم در خط الراس نزدیک به قله اَندوار و در ارتفاع های جنوبی روستا، وجود دارد. اگر این قله را بالا بروید و خط الراس کوه را به سمت جنوب ادامه دهید به امامزاده قاسم می رسید. میهمانپذیری در نزدیکی امامزاده وجود دارد که می توانید در آنجا استراحت کنید.

امامزاده یحیی و امامزاده قاسم در روستای فیلبند

مزایای تور گروهی فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳

در تور گروهی فیلبند آمل بهار مزیت های زیادی برای برایتان در نظر گرفته ایم که باعث می گردد سفری جذاب را تجربه نمایید. در این بخش از مقاله قسمتی از مزیت های تور گروهی فیلبند آمل بهار را برای تان توضیح داده ایم تا با دید باز تری تور های گروهی طبیعت گردی را برگزینید:

✔جاده فیلبند کوهستان است و در تور های گروهی از آنجایی که شما رانندگی نخواهید کرد خستگی راه را احساس نمی کنید.

✔در تور گروهی آژانس اکو تور محل اقامت توسط اکو تور مشخص می گردد که بدون نگرانی راهی سفر خواهید شد.

✔تور گروهی هزینه ها در جمع سر شکن می شود که باعث کاهش هزینه های سفر شما می گردد.

✔ در اکو تور بیمه مسافرتی برای تمامی مسافرین صادر می گردد که باعث می شود سفری با آرامش خاطر را تجربه نمایید.

تور فیلبند اقیانوس ابر آمل

وسایل مورد نیاز تور فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳

شما در سفر های طبیعت گردی خود نیاز دارید که در کوله پشتی تان وسایل ضروری را به همراه داشته باشید. خیلی از افراد در هنگام سفر دچار اضطراب شده و در جمع کردن وسایل خود دچار نگرانی هایی می شوند. به این منظور در این بخش از مقاله لیستی از وسایل مورد نیاز در تور فیلبند آمل بهار را برای شما لیست کرده ایم تا با استفاده از این لیست با خیالی آسوده وسایل خود را جمع آوری کرده و راهی سفر گردید.

✔مدارک شناسایی معتبر

✔کفش و بوت مخصوص 

✔پتو

✔لباس گرم برای شب 

✔وسایل بهداشتی و شخصی 

✔دارو های مصرفی 

✔عینک آفتابی 

✔کرم ضد آفتاب 

✔مسواک و خمیر دندان 

✔پاور بانک 

✔شارژر تلفن همراه و هتدزفری 

✔وسایل شخصی 

✔کوله پشتی مناسب 

✔کارت های بانکی 

✔پول نقد

✔دوربین عکاسی در صورت تمایل 

جاذبه های تور فیلبند

قیمت تور فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳

قیمت تور فیلبند مناسب است و و با هزینه بسیار کمی می توانید سفری جذاب را تجربه کنید. البته قیمت دقیق تور فیلبند آمل بهار با توجه به تاریخ سفر و تعداد روز های تور تعیین می گردد. اگر تمایل دارید در تور فیلبند آمل بهار شرکت کنید و نیاز دارید که از نرخ تور فیلبند اطلاع داشته باشید فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید. همکاران ما همواره در تلاشند که بهترین نرخ تور را برای شما مشخص نمایند.

تور فیلبند نوروز.jpg4

رزرو تور فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳ در اکو تور

شما می توانید در اکو تور، تور فیلبند آمل بهار ۱۴۰۳ را رزرو نمایید. در این مجموعه تور فیلبند آمل با بهترین امکانات و قیمت بسیار مناسبی ارائه می گردد که شما می توانید با رزرو آن با هزینه بسیار کمی در یک تور رویایی شرکت کنید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!