تور قزوین گردی ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

برنامه تور قزوین گردی ساعت ۵ صبح از میدان آزادی حرکت می باشد و در طول مسیر در مجتمع تفریحی و رفاهی پرستو جهت سرو صبحانه توقف داریم
۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵
۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷

1.350.000 تومان
تور قزوین گردی ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
-
تعداد وعده غذایی
3 وعده
محل حرکت
تهران(میدان آرژانتین)
زمان حرکت
هر هفته جمعه ها
وسیله نقلیه
توریستی/ VIP
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای شخصی، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)
توضیحات
در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم. اقامت در خانه های روستایی با حال و هوای خاص انجام می گیرد. دادن اتاقهای یکنفره، دو نفره و یا بیشتر، به افراد در اقامتگاه، به ترکیب نفرات و ظرفیت محل اقامت بستگی دارد. در سفرهای گروهی، لارک تعهدی برای در اختیار قرار دادن اتاق اختصاصی به افراد (حتی زوجین) ندارد؛ با این حال تلاش خواهد کرد در حد توان و امکانات محل اقامت، حداکثر همکاری را با همسفران گرامی خواهد نمود.
اطلاعات تور

تهران تا قزوین حدود ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد. با این فاصله شما می توانید یک تور یک روزه قزوین گردی را تجربه کنید و لذت زیادی از روز تعطیل خود ببرید. قزوین شهری تاریخی است و مکان های دیدنی زیادی دارد که در تور از آن ها بازدید خواهید داشت. در ادامه توضیحات بیشتری در این رابطه شرح خواهیم داد.

تور قزوین گردی

فهرست

برنامه سفر تور قزوین

ساعت ۵ صبح از میدان آرژانتین به سمت تور قزوین گردی حرکت می باشد و در طول مسیر در مجتمع تفریحی و رفاهی پرستو جهت سرو صبحانه توقف داریم

گشت ها تور قزوین : بازدید از عمارت عالی قاپو، بازدید از کاخ چهل ستون، بازدید از موزه حمام قجری، باز دید از بازار قیصر و عمارت سعدالسلطنه و در نهایت به سمت تهران حرکت می کنیم

خدمات تور قزوین : صبحانه سلف سرویس، نهار منو انتخابی، عصرانه، بیمه مسافرتی، لیدر میراث فرهنگی، وسیله نقلیه توریستی

مسجد جامع عتیق استان قزوین

معرفی استان قزوین

استان قزوین حدود ۱۸۰۶۲ کیلومتر مربع وسعت دارد. استان قزوین دارای دو ناحیه کوهستانی و دشتی می باشد. منطقه کوهستانی آن در شمال استان قرار دارد و دهستان های الموت ،رودبار و قسمتی از کوهپایه هقبال پشگل دره را بر می گیرد.

در همین ناحیه، بخشی از رشته کوه البرز از بخش شمال غربی و از استان گیلان به طرف جنوب غربی در داخل استان قزوین کشیده شده است. سیالان و الموت دو قله از قله های معروف کوهستان های بخش غربی البرز می باشند. دره های البرز در دامنه های خشک جنوبی، به ویژه در ناحیه قزوین باریک و کم عرض هستند و با دیوارهای پرشیب کشیده شده اند.

آبادترین و پرجمعیت ترین دره های آن، دره شاهرود و دره های دو شاخه معروف آن، رود طالقان و رود الموت است. که آب های دامنه های البرز جنوبی را به سفیدرود می رسانند. دره و رودخانه شاهرود، کوه های میان دره چالوس و سفید رود را از شرق به غرب شکافته و آن را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کرده اند.

امامزاده شاهزاده حسین استان قزوین

موقعیت استان قزوین

 

مکان های دیدنی قزوین

در قزوین شما مکان های دیدنی و تاریخی زیادی خواهید دید که در این قسمت از مقاله توضیحی در این باره می دهیم تا با شناخت بهتری راهی، تور قزوین گردی شوید. یکی از مکان های زیبای تریخی حمام قجر است که امروزه به نام موزه مردم شناسی قزوین نیز شناخته می شود. در ادامه به حسینیه امینی های قزوین خواهید رفت که خانه ای قدیمی با گچبری های اتاق و شیشه های رنگی را خواهید داد. 

از جاذبه های دیگر مکان های تاریخی خیابان سپه است که به عنوان اولین خیابان سنگ فرش ایران شناخته می شود. 

سرای سعد السلطنه نیز کاروانسرای سرپوشیده است که در آن با مغازه های صنایع دستی زیادی مواجه شده و از تماشای آن ها لذت واهید برد. 

از دیگر مکان های تاریخی می توان به چهلستون قزوین اشاره کرده که باقی مانده از دوران صفوی است که به عنوان موزه از آن استفاده می شود. 

در ادامه می توانید بازدیدی نیز از کلیسای کانتور یا برج ناقوس و دروازه کوشک نیز داشته باشید. 

عمارت چهلستون یا کلاه فرنگی استان قزوین

خدمات تور قزوین گردی

✔رزرو اتوبوس توریستی و با کیفیت 

✔وجود راهنمای تور و توضیحات درباره ی مکان های تاریخی

✔پذیرایی میان وعده 

✔بیمه مسافرتی 

✔و دیگر خدمات ویژه اکوتور

خدمات تور قزوین گردی

لوازم ضروری تور قزوین گردی

✔ لوازم شخصی

✔ کارت شناسایی

✔کارت بانکی

✔داروی مصرفی

✔عینک آفتابی

✔پاور بانک

✔دوربین عکاسی

✔کفش پیاده روی

✔لباس مناسب

✔کرم ضد آفتاب

✔و تمامی وسایلی که امکان دارد به آن نیاز پیدا کنید.

خدمات تور استان قزوین

بهترین زمان تور قزوین گردی

قزوین آب و هوای بسیار مناسبی دارد و شما می توانید در تمامی روز های سال در تور قزوین گردی شرکت کنید. البته در فصل های بارندگی بهتر است قبل از حرکت هوا شناسی را چک کنید تا بارندگی سفر شما را دچار مشکل نکند. برای سفر به این شهر زیبا فقط کافیست تصمیم بگیرید تا راهی شوید. قزوین همیشه هوای مطلوبی برای گشت و گذار دارد.

قیمت تور قزوین گردی

قیمت تور قزوین گردی

معمولا قیمت تور ها با توجه به خدمات مشخص می شود و تور قزوین گردی نیز از این دسته مثتسنی نیست. اگر می خواهید از قیمت دقیق تور قزوین گردی اطلاع پیدا کنید بهتر است با کارشناسان اکو تور تماس بگیرید تا در کنار راهنمایی رایگان بهترین نرخ تور قزوین گردی را به شما اعلام کنند.

رزرو تور قزوین گردی

رزرو تور قزوین گردی در اکو تور

اکو تور با سابقه چند دهه در زمینه تور های طبیعت گردی در حال فعالیت است. شما می توانید بهترین تور قزوین گردی را که در کنار خدمات عالی قیمت مناسبی نیز داشته باشد را از اکو تور رزرو کنید. برای ثبت نام در تور قزوین گردی فقط کافیست با کارشناسان اکو تور تماس بگیرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

 

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!