تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

کیش یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی و تفریحات آبی می توانید تور کیش هتل فلامینگو نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس تلفنی
تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
3 شب
تعداد وعده غذایی
3 وعده صبحانه
محل حرکت
فرودگاه
زمان حرکت
نوروز 1402
وسیله نقلیه
هواپیما
مدت کل تور
3 شب و 4 روز
لوازم سفر
لوازم شخصی
توضیحات
-
اطلاعات تور

فهرست

تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳

هتل فلامینگو کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش می باشد که امکانات فوق العاده ای دارد. اگر هزینه سفر برای شما مهم است و می خواهید سفری مقرون به صرفه داشته باشید، می توانید هتل فلامینگو را برای تور کیش نوروز رزرو نمایید. برای این کار باید با اکو تور تماس بگیرید و در تور کیش هتل فلامینگو نوروز ثبت نام نمایید.

تور کیش هتل فلامینگو نوروز

درباره هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش ارزان قیمت و اطلاعاتی درباره این هتل دوست داشتنی هتل فلامینگو کیش ارزان قیمت هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است.

این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد.  این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد.

هتل فلامینگو با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.  فاز ویلایی هتل در سال ۱۳۹۵ برای آخرین بار تحت بازسازی و نوسازی قرار گرفت.

امکانات رفاهی هتل فلامینگو کیش ارزان قیمت عبارت است از یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، مینی بار، پاور سوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، خانه داری ۲۴ ساعته، آسانسور (فاز هتلی)، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن آمفی تئاتر، اتاق جلسات، خشکشویی، کافی نت، کافی شاپ، رستوران (با امکان سرو غذاهای ایرنی، فرنگی و دریایی) و پارکینگ.  علاوه بر امکانات رفاهی خوب و موقعیت مکانی مناسب دارای اتاق جلسات، سالن همایش و دو سالن آمفی تئاتر است. 

هتل فلامینگو کیش ارزان قیمت دارای دو سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰ نفر است، همچنین اتاق جلسات که مخصوص نشست های تجاری می باشد نیز گنجایش ۱۵ نفر را داشته و امکاناتی مناسب را برای برگزاری جلسات کاری دارد. سالن اجتماعات هتل ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ نفر را داشته و برای برگزاری همایش ها و کنفرانس ها مناسب است.

هتل فلامینگو کیش

موقعیت تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳

مدت تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳

تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳ حداقل به مدت ۳ شب و ۴ روز برگزار می گردد که بسته به نوع اتاق انتخابی شما قیمت های آن نیز تغییر خواهد کرد که مسافران گرامی با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب می کنند و در صورت درخواست، به تعداد شب های دلخواه نیز این امر میسر می باشد و از ۳ شب به بالا قابل برگزاری می باشد که باز به بودجه شما مسافر گرامی بستگی دارد.

برای رزرو تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳ با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۹۱۳۷۷۹۱۹۱

۰۲۱-۳۳۲۰۰۵۹۵

خدمات تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳

تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳ خدماتی نظیر:

✔بلیط چارتری رفت و برگشت کیش،با پرواز دلخواه شما مانند( ماهان ، ایرن ایر، ایران ایر تور ، وارش ، تابان ، زاگرس ،معراج ،کیش ایر ، قشم ایر و … )

✔۳ شب و ۴ روز اقامت در هتل پارمیدا کیش، ترانسفر فرودگاهی، گشت جزیره رایگان،ورودی سافاری و شهربازی هایلند رایگان، تخفیفات گردشگری.

خدمات تور کیش هتل فلامینگو

قیمت تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳ ، به عواملی مانند نوع پرواز، تاریخ سفر، تعداد شب های سفر و شهر مبدا ربط دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تور کیش هتل فلامینگو نوروز با اکوتور تماس بگیرید.

برای دیدهای اتاق های هتل فلامینگو می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از انواع اتاق های این هتل زیبا آگاه شوید و بهترین نرخ را خریداری کنید چون تجربه سالها برگزاری تور در جزیره کیش به ما این جرات را می دهد تا با افتخار بگویید ارزانترین نرخ را به شما ارائه خواهیم کرد.

 پیش فروش تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳ از ۱ اسفند ماه می باشد 

 قیمت تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳ ممکن است شامل افزایش نرخ شود 

 امکان رزرو تور کیش هتل فلامینگو نوروز ۱۴۰۳ برای تعداد شبهای بیشتر نیز فراهم می باشد

اتاق های هتل فلامینگو کیش

واحدهای اقامتی هتل فلامینگو کیش ارزان قیمت در دو فاز هتلی و ویلایی قابل رزرو است و لازم به ذکر است. این دو فاز مجزا از یکدیگر هستند و هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند.فضاهای اقامتی در فاز هتلی شامل اتاق های دو، سه و چهار تخته و در فاز ویلایی نیز به همین صورت است. اگر طرفدار محیط های آرام برای اقامت خود در تور کیش هستید، فاز ویلایی هتل را انتخاب کنید زیرا واحدهای اقامتی این فاز در محوطه ای سرسبز و آرامش قرار دارند و با دکوراسیونی زیبا به گونه ای طراحی شده اند تا میهمانان در زمان اقامت احساس آرامش و آسایش را داشته باشند.

اتاق های هتل فلامینگو کیش

قوانین و مقررات هتل فلامینگو کیش

هزینه برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان و بالای ۳ سال نفر اضافه محاسبه می شود. همراه داشتن شناسنامه عکس دار میهمانان عزیز و کارت شناسایی ملی همراهان الزامی است. پذیرش خانم تنها با مدارک شناسایی معتبر بلامانع است. پذیرش صیغه نامه فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر و مهر برجسته امکان پذیر می باشد.قابل توجه مهمانان عزیز خدمات ترانسفر برای اقامت های بیشتر از یک شب، انجام می شود.

به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای خدمات ترانسفر رفت وبرگشت رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد. شایان ذکر است ورودی هتل فلامینگو کیش ارزان قیمت دارای تعدادی پله می باشد

تور نوروزی هتل فلامینگو کیش

جاذبه های گردشگری کیش نزدیک هتل فلامینگو کیش

مراکز خرید و اماکن تفریحی جزو جاذبه های اصلی جزیره کیش است که هر ساله مسافران زیادی را به قصد خرید و تفریح به سوی خود می کشاند، بنابراین برای میهمانان موقعیت مکانی هتلی که قصد اقامت در آن را دارند بسیار حائز اهمیت است. هتل فلامینگو کیش ارزان قیمت در مرکز جزیره قرار گرفته است، به همین دلیل میهمانان به مراکز تجاری و تفریحی به آسانی دسترسی خواهند داشت،

اماکنی نظیر مراکز تجاری مروارید، ونوس، پانیذ، زیتون، اسکله تفریحی و بولینگ جدید مریم.

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا دریا — ۱.۱ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا بازار زیتون — ۰.۷ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا شهر زیرزمینی کاریز — ۶.۲ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا شهر باستانی حریره — ۶.۵ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا کشتی یونانی — ۱۵.۵ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا مسیر ویژه دوچرخه سواری — ۱.۱ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا اسکله تفریحی — ۱.۱ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا پلاژ بانوان — ۲.۴ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا پلاژآقایان — ۱.۸ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا پارک درخت سبز — ۷ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا کارتینگ — ۱ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا آب انبار سنتی — ۷ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا بولینگ مریم — ۰.۹ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا کیبل اسکی — ۱.۳ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا رستوران توتی فروتی — ۱ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا رستوران حافظیه — ۴.۲ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا گذر هنرمندان — ۰.۷۵ کیلومتر

 فاصله هتل فلامینگو کیش تا بازار عرب ها (صفین) — ۹.۲ کیلومتر

تور هتل فلامینگو کیش عید

رزرو تور کیش هتل فلامینگو نوروز در اکوتور

اکو تور به عنوان یکی از بهترین اجرا کننده های تور کیش می باشد که شما می توانید تور کیش هتل فلامینگو نوروز در از طریق اکو تور رزرو نمایید. این مجموعه با توضیحات و مشاوره کامل بهترین تور کیش را برای شما رزرو می کند.

برای اطلاع از وضعیت تور لطفا با ما در اکو تور در تماس باشید

۰۹۳۹۱۳۷۷۹۱۹۱

۰۲۱-۳۳۲۰۰۵۹۵

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

 

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!