تور گلاب گیری کاشان نیاسر ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور یکروزه گلابگیری قمصر و کاشان که یکی از بهترین تور های فصل بهار می باشد. جهت رزرو این تور با مادر ارتباط باشید. تور گلاب گیری کاشان نیاسر را با اجرای متفاوت تیم لارک از دست ندهید.
۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵
۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷

1.300.000 تومان
تور گلاب گیری کاشان نیاسر ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
-
تعداد وعده غذایی
1 وعده(صبحانه)
محل حرکت
تهران(میدان آرژانتین)
زمان حرکت
سال 1403
وسیله نقلیه
توریستی VIP
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه)، کوله پشتی، عینک، کلاه، داروهای مورد نیاز، لوازم شخصی، پلاستیک جهت ریختن زباله، قاشق و چنگال (در صورت حساس بودن)
توضیحات
ساعت حرکت رفت، 4:30 بامداد است. در این تور از همراه نمودن کودکان زیر 7 سال معذوریم.
اطلاعات تور

فهرست

تور گلاب گیری کاشان نیاسر

تور گلاب گیری کاشان نیاسر هر ساله در فصل بهار اجرا می شود و مختصری درباره آن فصل بهار هر سال حال و هوای کاشان متفاوت می شود، رنگ و بوی گلاب و گلابگیری می دهد،از همه ایران و جهان به کاشان می آیند تا مراسم سنتی گلاب گیری را ببینند، گلاب قمصر معروفیت جهانی دارد و در همه جای دنیا مشهور است و خانه خدا هم با گلاب قمصر شستشو داده می شود. 

در ایام گلاب گیری که از ۲۰ فروردین هر سال آغاز می شود و تا آخر اردیبهشت ادامه دارد و به مدت ۴۰ روز برقرار است،تورهای یک روزه گلابگیری برگزار می نماید، این تورها به صورت یک روزه از صبح تا شب برگزار می شود و از مبداء تهران و یا سایر شهرها می تواند باشد و در صورت تمایل می توانید در تور کاشان دو روزه ثبت نام و اقامت هم داشته باشید، اما تور یک روزه از ۵ صبح تا ۹ شب است و در چند حالت اجرا می شود.

 

 

تور کلاسیک گلاب گیری کاشان نیاسر

از قدیم همان تور گلاب گیری کاشان نیاسر یک روزه قمصر کاشان است که از صبح به سوی قمصر می رویم و پس از دیدار از باغ های گل قمصر به کاشان می رویم و باغ فین کاشان را می بینیم و یکی از خانه ها تاریخی را و تور بعدی، تور یک روزه گلابگیری نیاسر کاشان است که روش گلابگیری را در نیاسر می بینیم و بعد به کاشان می رویم و از باغ فین و یکی از خانه های تاریخی دیدار می کنیم.

تور گلاب گیری کاشان 1403

 

تور گلاب گیری کاشان نیاسر ( قمصر ابیانه)

پس از دیدار از مراسم گلابگیری قمصر به ابیانه می رویم. در همه این تورها مسیر اتوبان تهران کاشان را طی می کنیم و این مسیر ۳ ساعت است، بنابراین رفت و برگشت ما به کاشان حدود ۶ ساعت طول می کشد، برنامه قمصر ابیانه سنگین است، اما برنامه تور گلاب گیری قمصر و یا نیاسر پیشنهاد می شود و راحتی خاص خود را دارد.

گلاب گیری در قمصر و نیاسر کاشان، یک فعالیت اقتصادی است که هر ساله در  فصل بهار، کشاورزان گل های محمدی را در صبح زود می چینند و لذت دیدار گل های محمدی با رنگ و بوی جادویی، فراموش نشدنی است و به دلیل هوای مطبوع و کوهستانی شهر قمصر و شهر نیاسر که هر دو در فاصله حداکثر یک ساعتی کاشان هستند.

گل های محمدی در این منطقه رویش پیدا کرده و  صبح ها چیده می شود و سپس در یک دیگ مسی مخصوص ریخته می شود و به همراه آب پخته می شود و در بالای دیگ لوله ای است به نام نیچه که بخار گل و آب را از دیگ مسی به پارچ مسی در آب سرد منتقل می کند و پس از رسیدن بخار گل و آب از این لوله ها به درون محیطی سرد، تبدیل به گلاب می شود.

این فرایند و جذابیت های آن و باغ های گل در قمصر، هر ساله فرصتی شده برای دیدار گردشگران از قمصر و نیاسر و شهر قمصر و نیاسر پر است از باغ های گل و کارگاه های گلاب گیری که یک تور گلاب گیری یک روزه را برای شما به همراه دارد و البته که می توانید در تور دو و یا سه روزه کاشان هم ثبت نام نمائید.

تور گلاب گیری کاشان

 

موقعیت کاشان

شهر کاشان یکی از زیباترین شهر های ایران است که افراد زیادی سالانه برای بازدید از دیدنیهای شهر کاشان به سمت این شهر رهسپار می شوند. به همین دلیل در ادامه نقشه شهر کاشان را قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی از این تور بازدید داشته باشید.

سفرنامه تور گلاب گیری کاشان نیاسر

ساعت ۵ صبح حرکت از تهران به سوی کاشان، صرف صبحانه در رستوران مسیر کاشان، ساعت ۱۰:۳۰ صبح ورود به قمصر و دیدار از باغ های گل و مراسم گلابگیری در قمصر(وقت آزاد برای صرف ناهار در قمصر و یا صرف ناهار در باغ پرندگان قمصر و یا رستوران در کاشان)، حرکت به سوی کاشان و دیدار از اثر ثبت شده جهانی باغ فین کاشان و حمام فین، یکی از خانه های تاریخی در محله سلطان امیر احمد و ساعت ۱۸:۰۰ برگشت به سوی تهران

تور گلاب گیری ۱ روزه کاشان

 

سفرنامه تور گلاب گیری کاشان نیاسر یک روزه

ساعت ۵ صبح حرکت از تهران به سوی کاشان، صرف صبحانه در رستوران مسیر کاشان، ساعت ۱۰:۰۰ صبح ورود به نیاسر و دیدار از باغ های گل و مراسم گلابگیری در نیاسر (وقت آزاد برای صرف ناهار در نیاسر و یا صرف ناهار در هتل نیاسر و یا رستوران در کاشان)، حرکت به سوی کاشان و دیدار از اثر ثبت شده جهانی باغ فین کاشان و حمام فین، یکی از خانه های تاریخی در محله سلطان امیر احمد و ساعت ۱۸:۰۰ برگشت به سوی تهران.

تور کاشان گلاب گیری

 

سفرنامه تور گلاب گیری قمصر ابیانه یک روزه

ساعت ۵ صبح حرکت از تهران به سوی کاشان،صرف صبحانه در رستوران مسیر کاشان، ساعت ۱۰:۳۰ صبح ورود به قمصر و دیدار از باغ های گل و مراسم گلابگیری در قمصر (وقت آزاد برای صرف ناهار در قمصر و یا صرف ناهار در باغ پرندگان قمصر)، حرکت به سوی ابیانه و دیدار از روستای ابیانه و ساعت ۱۸:۰۰ برگشت به سوی تهران.

سفرنامه تور گلاب گیری نیاسر قمصر یک روزه

ساعت ۵ صبح حرکت از تهران به سوی کاشان،صرف صبحانه در رستوران مسیر کاشان، ساعت ۱۰:۰۰ صبح ورود به نیاسر و دیدار از باغ های گل و مراسم گلابگیری در نیاسر (وقت آزاد برای صرف ناهار در نیاسر و یا صرف ناهار در هتل نیاسر و یا رستوران در کاشان)، حرکت به سوی قمصر و دیدار از باغ گل های قمصر  و ساعت ۱۸:۰۰ برگشت به سوی تهران.

قیمت تور گلاب گیری کاشان

 

سفر یک روزه از صبح تا شب با اتوبوس توریستی، همراهی راهنمای تور از ابتدا تا انتهای تور، بیمه مسافرتی، پرداخت ورودیه اماکن مورد بازدید( به عهده مسافر می باشد )، پذیرایی صبحانه و نهار.

لوازم مورد نیاز در تور گلاب گیری کاشان نیاسر

برای سفر های طبیعت گردی شما نیاز دارید که لوازمی را به همراه داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکلات و نگرانی نگردید. در این بخش از مقاله لیستی از لوازم مورد ننیاز در تور گلاب گیری کاشان نیاسر را برای شما آماده کرده ایم تا با خیالی آسوده آماده سفر گردید:

✔شناسنامه و کارت شناسایی 

✔لوازم شخصی 

✔عینک آفتابی 

✔کلاه آفتاب گیر 

✔کفش پیاده روی 

✔دارو های مصرفی 

✔لباس مناسب 

✔کرم ضد آفتاب 

✔پاور بانک 

✔کارت بانکی و پول نقد

✔شارژر

✔و دیگر وسایل مد نظر

سوغاتی های این تور گلاب گیری کاشان نیاسر گلاب است و عرقیجات گیاهی حرفه ای کاشان و کلوچه کاشان و باقلوای مخصوص کاشان.

تور گلاب گیری کاشان.jpg6

رزرو تور گلاب گیری کاشان نیاسر در اکو تور

اکو تور ارائه دهنده انواع تور های طبیعت گردی در بهترین کیفیت می باشد. شما می توانید تور گلاب گیری کاشان نیاسر را برای خود و همراهانتان در اکوتور رزرو نمایید و از این سفر جذاب بیشترین لذت را ببرید. برای اطلاع از قیمت های این تور با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ایجاد شده با توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!