تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تخت سلیمان یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور تخت سلیمان نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

فهرست

تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳

یکی از تور های تاریخی در کشور ایران تور تخت سلیمان است که در بهار و تابستان اجرا می شود. تور تخت سلیمان نوروز یکی از تور های پر طرفدار در میان افرادی است که علاقه زیادی به مکان های تاریخی دارند. اکو تور برای نوروز ۱۴۰۳ بهترین تور های تخت سلیمان را برنامه ریزی کرده است، در صورت تمایل می توانی با یک تماس بهترین تور تخت سلیمان را رزرو نمایید.

تور تخت سلیمان نوروز

تخت سلیمان کجاست

تخت سلیمان در استان آذربایجان غربی واقع شده است که آثار تاریخی زیادی را دارد. برخی از افسانه ها حاکی از آن است که تخت سلیمان محل زندگی حضرت سلیمان بوده است. برخی افراد این شهر را محل تولد زرتشت و پایگاه دین زرتشت می دانند. تخت سلیمان قدمتی سه هزار ساله دارد. 

تخت سلیمان در ۴۵ کیلومتری شهرستان تکاب در روستای نصرت آباد واقع شده است. برای رفتن به این مکان می توانید از نقشه زیر استفاده کنید.

قیمت تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور تخت سلیمان نوروز بسیار مناسب می باشد. اگر تمایل به شرکت در این تور دارید بهتر است با مجموعه ما تماس بگیرید تا راهنمایی های کامل در رابطه با تور تخت سلیمان و شرایط آن به شما داده شود. شما می توانید با توجه به بودجه خود تور مناسبی را انتخاب و رزرو نمایید.

قیمت تور تخت سلیمان نوروز

جاذبه های دیدنی تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳

جاذبه های دیدنی زیادی در تور تخت سلیمان انتظار شما را می کشند که با رزرو این تور جذاب تاریخی می توانید از این مکان ها بازدید نمایید. در ادامه لیستی از جاذبه های دیدنی تور تخت سلیمان را نام برده ایم:

✔تخت سلیمان 

✔زندان سلیمان یا زندان دیو

✔گنبد سلطانیه 

✔دریاچه شور ارومیه 

✔آرامگاه شمس تبریزی 

✔چالدران 

✔قره کلیسا 

جاذبه های دیدنی تور تخت سلیمان

خدمات تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳

در تور تخت سلیمان نوروز خدمات بسیار ویژه ای را برای مسافران عزیز در نظر رفته ایم تا با خیالی آسوده فقط به تفریح و تماشای مکان های دیدنی بپردازند. برخی از خدمات به شرح زیر است:

✔رزرو اتوبوس با کیفیت برای مسیر

✔برنامه ریزی تاریخ سفر و ساعت های سفر

✔رزرو محل اقامت در شب 

✔گشت در مکان های تاریخی منطقه 

✔همراه داشتن تور لیدر

✔و …

تور نوروزی تخت سلیمان

لوازم ضروری تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳

✔لباس گرم و مناسب به همراه داشته باشید.

✔لوازم شخصی اعم از حوله ، مسواک و …

✔دوربین عکاسی برای ثبت لحظه ها

✔کوله مناسب سفر

✔شارژر و پاور بانک 

✔کفش مناسب پیاده روی 

✔مدارک شناسایی 

✔داروهای شخصی 

خدمات تور تخت سلیمان

بهترین زمان رزرو تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳

اگر قصد دارید در تور نوروزی تخت سلیمان شرکت کنید بهتر است از اوایل اسفند اقدام به رزرو تور نوروز خود نمایید. زیرا تور های نوروزی به سرعت پر می شوند و امکان دارد ظرفیت کافی برای تور وجود نداشته باشد. هفته اول اسفند بهترین زمان برای رزرو تور تخت سلیمان نوروز می باشد.

تور تخت سلیمان نوروز از تهران

تور تخت سلیمان نوروز از تمام شهر های ایران قابل اجرا و رزرو است. اما اگر قصد دارید تور تخت سلیمان نوروز را از تهران رزرو کنید می توانید بهترین تور را در اکو تور بیابید. تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران معمولا مسافران زیادی دارد. از این رو تور های نوروزی از تهران به تعداد زیادی برگزار می شوند و می توانید به راحتی اقدام به رزرو تور تخت سلیمان نمایید.

رزرو تور تخت سلیمان نوروز

رزرو تور تخت سلیمان نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

شما می توانید از طریق اکو تور بهترین تور تخت سلیمان نوروز را برای خود و هم سفران تان رزرو نمایید. اکو تور با سال ها تجربه در زمینه اجرای تور های داخلی همواره در تلاش است بهترین تور ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب اجرا نمایید. با رزرو تور در اکو تور می توانید با آرامش خاطر از سفر خود لذت ببرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!