تور رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

شهر کرد یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور رفتینگ شهرکرد را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

فهرست

تور رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳

یکی از هیجان انگیز ترین تور هایی که می توانید تجربه کنید، تور رفتینگ شهرکرد است. این سفر می تواند بسیار متفاوت باشد و هیجان زیادی را در این تور تجربه نمایید. تور های رفتینگ زیادی در ایران برگزار می شود که بهترین آن تور رفتینگ شهرکرد است.

تور رفتینگ شهرکرد

رفتینگ شهرکرد چیست

رفتینگ در واقع همان رودگردی است که در قالب پاروزنی و قایق سواری در رودخانه انجام می گیرد. شما می توانید حتی در کنار خانواده و حضور کودکان در تور های رفتینگ شرکت نمایید. تور رفتینگ دارای ۶ درجه است که درجه اول ملایم تر و مناسب افراد مبتدی و خانواده می باشد و در جه ۶ مربوط به افراد حرفه ای می باشد.  شما می توانید در تور رفتینگ شهر کرد در مواقع مناسب سال شرکت نمایید. تور رفتینگ شهر کرد در استان چهار محال بختیاری برگزار می شود و طرفداران زیادی دارد. تور رفتینگ شهرکرد درجه مناسبی دارد و در بعضی از تایم های سال حتی شما می توانید به همراه فرزندان خود در این تور شرکت نمایید.

تور رفتینگ شهرکرد

تور گروهی رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳

تور های رفتینگ به صورت گروهی برگزار می شوند و و قایق های رفتینگ معمولا ظرفیت ۴ تا ۱۸ نفر را دارند. در تور رفتینگ شهر کرد که توسط اکو تور اجرا می شود یک لیدر همراه شما وجود دارد و تمامی آموزش ها را برای حضور در این تور به شما می دهد. در تور رفتینگ شهر کرد شما در رودخانه زیبایی قایق سواری خواهید کرد و با آرامش فراوان به تماشای اطراف می پردازید. البته در مسیر هیجان سفر بسیار بالا می رود و آدرنالین زیادی ترشح خواهید نمود.

تور گروهی رفتینگ شهرکرد 1403

بهترین زمان تور رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳

تور رفتینگ شهر کرد در همه فصل ها انجام می گیرد. اما در فصل بهار به دلیل بالا بودن سطح آب رودخانه لذت انجام تور رفتینگ شهرکرد بیشتر است. اما اگر مبتدی هستید، بهتر است فصل تابستان را برای رزرو تور رفتینگ شهرکرد انتخاب نمایید. تور رفتینگ زمستان نیز طرفداران زیادی دارد که می توانید در این فصل نیز اقدام به رزرو تور رفتینگ نمایید. اما باید گفت که تور رفتینگ شهرکرد در بهار و تابستان بهترین انتخاب است که در آن شما می توانید هیجان زیادی را تجربه کنید. با آمدن فصل بهار و به خصوص اواخر آن بهترین زمان برای ثبت نام در تور رفتینگ شهر کرد و استفاده از این تفریح پر هیجان می باشد.

بهترین زمان تور رفتینگ شهرکرد 1403

وسایل مورد نیاز تور رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳

تور رفتینگ شهر کرد در عین زیبایی و جذابیتی که دارد می تواند بسیار خطرناک باشد. در این تور شما به تجهیزات حرفه ای نیاز دارید که لیدر در اختیارتان قرار می دهد. برخی وسایل نیز باید همراه خود داشته باشید که به شرح زیر است:

✔کفش ضد آب 

✔عینک آفتابی 

✔کرم ضد آفتاب

✔لباس آستین بلند

✔کارت شناسایی 

✔دفترچه بیمه 

✔پتوی مسافرتی 

✔کلاه 

✔زیر انداز سبک 

✔لباس اضافه 

✔وسایل بهداشتی مانند مسواک و حوله 

✔کفش مناسب 

در این تور بهتر است کوله کوچکی به همراه داشته باشید و تمام وسایل ضروری برای طبیعت گردی را با خود به همراه بیاورید.

رزرو تور رفتینگ شهرکرد 1403

قیمت تور رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳

قیمت مشخصی برای تور رفتینگ شهر کرد وجود ندارد و با توجه به تاریخ سفر و شرایط قیمت متفاوتی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تور رفتینگ شهرکرد بهتر است با شماره تماس مجموعه اکو تور تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در این رابطه به شما داده شود و بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

قیمت تور رفتینگ شهرکرد 1403

رزرو تور رفتینگ شهرکرد ۱۴۰۳ در اکو تور

اکو تور یکی از بهترین مجموعه های ارائه دهنده ی تور رفتینگ شهر کرد برای افراد حرفه ای و مبتدی می باشد. اگر قصد شرکت در این تور را دارید، فقط کافیست برای رزرو تور رفتینگ شهرکرد با ما تماس بگیرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!