تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور فیلبند یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور فیلبند نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

950000
تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
ندارد
تعداد وعده غذایی
1 صبحانه - 1 عصرانه
محل حرکت
تهران(میدان آزادی و آرژانتین)
زمان حرکت
جمعه ها
وسیله نقلیه
اتوبوس توریستی
مدت کل تور
1روزه
لوازم سفر
زیر انداز - لباس مناسب فصل- کفش راحت
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳

یکی از بهترین و رویایی ترین در میان تور های شمال ایران، تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳ است. این تور در طبیعت بی نظر فیلبند اجرا می شود و طرفداران زیادی دارد. در تور فیلبند نوروز شما در مناطق بکر و دشت سر سبز طبیعی این منطقه قدم زده و می توانید از آرامش آن بیشترین لذت را ببرید.

تور فیلبند نوروز

فیلبند کجاست

فیلبند در استان مازندران واقع شده است و در نزدیکی بابل است. این شهر زیبا بر فراز ابر ها قرار دارد و جزو پر طرفدار ترین جاذبه های طبیعی مازندران به شما می رود. فیلبند منطقه ای کوهستانی و ییلاقی است که بافت روستایی دارد. دشت فیلبند زیبایی زیادی دارد و می توان ساعت ها در آنجا بود بدون اینکه لحظه ای احساس خستگی کنید. تور فیلبند نوروز یکی از بهترین تور های این منطقه است و پیشنهاد می کنیم حتما برای تعطیلات سال نو آن را رزرو نمایید.

آدرس فیلبند

تور گروهی فیلبند نوروز ۱۴۰۳

شما می توانید به راحتی با خودروی شخصی به منطقه فیلبند بروید، اما بهتر است از خودرو های آفرود برای رفتن به آنجا استفاده نمایید. در اکو تور، تور گروهی فیلبند برگزار می شود. شما می توانید این تور را به صورت یک روزه و دو روزه رزرو نمایید و در این سفر جذاب همراه ما باشید. در تور گروهی فیلبند نوروز برای شما اقامت گاه بوم گردی رزرو می شود که شب را در آنجا اقامت خواهید نمود و توری بسیار شاد و سرزنده را تجربه خواهید نمود.

تور نوروزی فیلبند

مزایای تور گروهی فیلبند نوروز ۱۴۰۳

در تور گروهی فیلبند نوروز مزیت های زیادی برای شما وجود دارد که باعث می شود سفری آرامش بخش و پر شور را تجربه نمایید. در این قسمت از مقاله بخشی از مزیت های تور گروهی فیلبند نوروز را برای شما شرح داده ایم تا انتخاب بهتری داشته باشید:

✔با انتخاب تور گروهی شما خستگی مسیر را که ناشی از رانندگی در جاده ی کوهستانی است را تجربه نخواهید کرد.

✔در تور گروهی آژانس اکو تور برای شما اقامت گاه بوم گردی را رزرو می کند، که باعث می شود شما نگرانی بابت اقامت نداشته باشید.

✔تور گروهی مقرون به صرفه تر از تور شخصی است و باعث می شود برخی از هزینه ها در جمع تقسیم شده و کمتر گردد.

✔ در اکو تور بیمه مسافرتی برای شما صادر خواهد شد که باعث آسایش خاطر شما است.

تور گروهی فیلبند نوروز

جاذبه های دیدنی تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳

فیلبند جاذبه های دیدنی بسیار ویژه ای دارد که تا از نزدیک آن را نبینید نمی توانید آن را درک کنید. در ادامه برخی از جاذبه های دیدنی فیلبند را برای شما نام برده ایم تا نسبت به تور فیلبند نوروز آشنایی به دست آورید.

گشت روزانه و پیاده روی در طبیعت: در شهر فیلبند دشت های بسیار بزرگی وجود دارد که سرسبزی زیادی دارند و قدم زدن در آن ها بسیار لذت بخش است. با قدم زدن در این دشت زیبا احساس بهشت به شما دست خواهد داد.

اقامت در کلبه چوبی: در این منطقه کلبه های چوبی بسیار زیبایی وجود دارد که در تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳ در این کلبه ها اقامت کرده و شب را در آن سپری می کنید.

صعود به قله حصین بن: شهر زیبای فیلبند در منطقه ای کوهستانی واقع شده است. به همین علت افراد زیادی برای کوه نوردی و فتح قله حصین بن به این منطقه می روند. البته بهتر است صعود را صبح هنگام انجام دهید.

جاذبه های تور فیلبند نوروز

بهترین زمان تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳

شش ماه اول سال بهترین زمان برای رزرو تور فیلبند است. زیرا در این منطقه زمستان ها بسیار سرد و طاقت فرسا می باشد. از این رو شما می توانید از نوروز تا پایان تابستان در تور فیلبند شرکت کنید که یکی از بهترین زمان ها نوروز است. با رزرو تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳ سال جدید خود را در یک منطقه عالی و پر از حس خوب آغاز کنید.

بهترین زمان تور فیلبند نوروز 1403

وسایل مورد نیاز تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳

برای هر سفر و توری شما نیاز دارید که وسایلی را به همراه داشته باشید تا در سفر دچار مشکلی نگردید. در این بخش از مقاله وسایل مورد نیاز برای تور فیلبند نوروز را شرح داده ایم تا سفری آسوده را تجربه کنید:

✔مدارک شناسایی معتبر

✔لباس گرم برای شب 

✔کفش و بوت مخصوص 

✔پتو

✔وسایل بهداشتی و شخصی 

✔دوربین عکاسی در صورت تمایل 

✔دارو های مصرفی 

✔کوله پشتی مناسب 

✔پول نقد

تور جذاب فیلبند نوروز

قیمت تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور فیلبند مناسب است و صرفه اقتصادی خوبی دارد. البته قیمت دقیق تور فیلبند نوروز بستگی به تاریخ سفر و تعداد روز های تور می باشد. در عید نوروز معمولا تور ها کمی افزایشی است ولی همچنان تور فیلبند نوروز ارزش آن را دارد که روز های نوروز خود را به آن اختصاص دهید و از این منطقه بکر دیدن نمایید.

قیمت تور فیلبند نوروز

رزرو تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

شما می توانید در اکو تور، تور فیلبند نوروز ۱۴۰۳ را رزرو نمایید. در این مجموعه تور فیلبند نوروز با بهترین امکانات و قیمت بسیار مناسبی ارائه می گردد که شما می توانید با رزرو آن با هزینه بسیار کمی در یک تور رویایی شرکت کنید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!