تور ماسوله نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

ماسوله یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور ماسوله نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور ماسوله نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

فهرست

تور ماسوله نوروز ۱۴۰۳

یکی از مناطق بکر و زیبای استان گیلان، ماسوله می باشد. افراد زیادی سالانه به صورت شخصی یا با تور به این منطقه زیبا سفر می کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با تور ماسوله نوروز که به صورت گروهی در اکو تور اجرا می شود آشنا کنیم و برخی از مزیت های این تور جذاب را برای شما شرح دهیم تا با دید بازتری تور ماسوله نوروز را انتخاب کرده و در آن شرکت نمایید.

تور ماسوله نوروز

ماسوله کجاست

استان گیلان مکان های دیدنی زیادی دارد که یکی از این مکان های جذاب و بکر ماسوله است. ماسوله سالانه تعداد زیاد توریست را به خود جذب می کند و افراد زیادی از آن بازدید می نمایند. روستا ی ماسوله کوهستانی است و خانه های این روستا به صورت پلکانی می باشد. به این صورت که پشت بام یک خانه حیاط خانه بالایی است. روستای ماسوله مناظر طبیعی زیادی دارد و یکی از مکان های تاریخی این منطقه می باشد که به ثبت ملی نیز رسیده است. برای رفتن به این روستای جذاب می توانید از نقشه زیر استفاده کنید.

تور ماسوله نوروز چه جاذبه هایی دارد

روستای ماسوله در منطقه تالش قرار دارد و در این منطقه جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد. در ادامه توضیحاتی در رابطه با جاذبه های دیدنی ماسوله شرح داده ایم تا اطلاعاتی در رابطه با سفر خود داشته باشید:

پارک جنگلی ماسوله: یکی از زیبا ترین مناطق گردشگری روستای ماسوله، پارک جنگلی است. در این پارک شما انواع گونه های گیاهی را مشاهده خواهید کرد و همچنین پرندگان زیادی که در بین درختان پرواز می کنند و صدای آوازشان به گوش شما می رسد. با قدم زدن در این پارک جنگلی آرامشی را خواهید یافت که انگار جدای از تمام تعلقات دنیا شده اید و حال و هوایی دیگر به سر می برید.

آبشار کوشم: آبشار کوشم در نزدیکی روستای ماسوله واقع شده است و دسترسی آسانی دارد. شما می توانید با یک ساعت پیاده روی به این آبشار زیبا برسید. ارتفاع آبشار کوشم ۳۰ متر است که در ادامه آن رودخانه قرار دارد. اگر به شنا علاقه دارید می توانید در این مکان به راحتی شنا کنید.

آبشار لار چشمه: این آبشار ارتفاعی ۶ متری دارد و بسیار زیبا است. برای رفتن به این چشمه باید مسیری را پیاده روی کنید. در طی مسیر به رستوران ها و کاسه های آش سنتی خواهید رسید که بسیار جذاب است و طرفداران زیادی دارد.

آبشار کوشم

بهترین فصل برای تور ماسوله

از آنجایی که ماسوله یک روستای کوهستانی است، زمستان های سردی دارد. اگر به سرما علاقه ندارید بهتر است فصول سرد سال را برای سفر به ماسوله انتخاب نکنید. اما یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این منطقه زیبا تعطیلات سال نو است. به همین منظور اکوتور برای شما تور ماسوله نوروز را برنامه ریزی کرده است که با رزرو آن می توانید بهترین سفر را به روستای زیبا تجربه کنید. 

از آنجایی که تور های نوروزی بسیار سریع تکمیل ظرفیت می شوند اگر قصد دارید سال نو را در این روستا سپری کنید بهتر است هر چه سریعتر اقدام به رزرو تور ماسوله نوروز نمایید.

بهترین فصل برای تور ماسوله

تور گروهی ماسوله نوروز ۱۴۰۳

امروزه تور های گروهی بسیار پر طرفدار شده اند و شرکت های توریستی معمولا تور های گروهی را در برنامه های خود قرار می دهند. تور گروهی ماسوله نیز جزو پر طرفدار ترین تور ها می باشد که به صورت یک روزه یا چند روزه معمولا برگزار می گردد. اگر تمایل دارید سال نو را در یکی از شهر های شمالی کشور سپری کنید پیشنهاد ما به شما تور گروهی ماسوله نوروز است که بسیار شاداب و پر هیجان برگزار می گردد. با رزرو این تور شما سفری با آرامش خیال را در دل طبیعت تجربه خواهید کرد.

تور گروهی ماسوله نوروز

مزایای تور گروهی ماسوله نوروز ۱۴۰۳

مزیت های زیادی برای تور گروهی ماسوله نوروز شمرده می شود که در این بخش از مقاله تعدادی از آن ها را برای ما نام برده ایم تا در صورتی که تمایل دارید به این شهر زیبا سفر کنید با دید باز تری تور گروهی را انتخاب نمایید.

✔در تور گروهی ماسوله یک لیدر همراه شما خواهد بود که اشراف کامل به منطقه دارد و با برنامه ریزی تایم سفر باعث می شود شما از مکان های بیشتری بازدید داشته باشید.

✔تور های گروهی معمولا هزینه ی مناسب تری نسبت به تور های شخصی دارند.

✔در تور گروهی شما خستگی ناشی از رانندگی مسیر را نخواهید داشت و با خیالی آسوده به سفر خود خواهید پرداخت.

✔توسط شرکت برای شما بیمه مسافرتی رد خواهد شد که باعث می شود نگرانی در رابطه با مشکلات مسیر نداشته باشید.

تور نوروزی ماسوله

وسایل مورد نیاز برای تور ماسوله نوروز ۱۴۰۳

در تور های طبیعت گردی شما نیاز دارید که وسایلی را همراه خود داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید. معمولا افراد پیش از سفر در جمع کردن وسایل خود دچار مشکل می شوند و برخی از لوازم مد نظر را فراموش می کنند. به همین منظور در ادامه لیستی از وسایل مورد نیاز تور ماسوله نوروز را برای شما آماده کرده ایم تا با خیالی آسوده وسایل خود را برای سفر آماده نمایید:

✔کارت شناسایی و شناسنامه 

✔برای پیاده روی در کوه و جنگل کفش مناسب به همراه داشته باشید.

✔وسایل شخصی مانند حوله، مسواک، خمیر دندان و لیوان را همراه داشته باشید.

✔داروهایی که به صورت روزانه مصرف می کنید را فراموش نکنید.

✔برای شرایط ضروری و با توجه به تعداد روز های سفر خود لباس اضافه به همراه داشته باشید.

✔برای شب پتو همراه خود داشته باشید.

✔اگر به عکاسی علاقه مند هستید، دوربین عکاسی را فراموش نکنید.

✔پول نقد همراه خود داشته باشید.

✔شارژر، هدفون و پاور بانک مهمترین وسایل سفر هستند.

✔ضدآفتاب، کلاه آفتاب گیر، عینک آفتابی برای گردش در طبیعت ضروری هستند.

تور جذاب نوروز ماسوله

قیمت تور ماسوله نوروز ۱۴۰۳

تور ماسوله قیمت بسیار به صرفه ای دارد و شما می توانید با مبلغ کمی یک سفر بسیار فوق العاده را تجربه نمایید. تور ماسوله معمولا به صورت یک روزه و یا چند روزه برگزار می گردد. به همین دلیل قیمت با توجه به تعداد شب های اقامت در سفر می تواند متفاوت باشد. اگر قصد دارید در تور ماسوله نوروز شرکت کنید، بهتر است با اکو تور تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کرده و تور با قیمت بسیار مناسب را به شما معرفی نمایند.

قیمت تور ماسوله نوروز

تور ماسوله نوروز از تهران

اگر تصمیم دارید از شهر تهران در تور ماسوله نوروز شرکت کنید بهترین انتخاب برای شما اکو تور است. شما می توانید با رزرو این تور بدون هیچ گونه نگرانی و در کمال آرامش و شادی مسیر تهران تا ماسوله را طی کنید و بدون هیچ گونه خستگی مسیر از سفر خود بیشترین لذت را ببرید. تور ماسال نوروز از تهران را می توانید برای خود و همراهانتان از اکو تور رزرو نمایید.

تور نوروزی ماسوله از تهران

رزرو تور ماسوله نوروز در اکو تور

مجموعه اکو تور همیشه در تلاش است تور های با کیفیتی را برای مسافران عزیز تدارک ببیند. یکی از بهترین تور های نوروزی در اکو تور، تور ماسوله نوروز می باشد که طرفداران زیادی دارد. شما می توانید برای رزرو تور نوروزی ماسوله با ما در تماس باشید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!