تور مشهد نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور مشهد یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور مشهد نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور مشهد نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

فهرست

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ یکی از تور های پرطرفدار نوروز است. در فصل بهار هوای شهر مشهد بسیار دلپذیر است که بهترین زمان برای مسافرت به این شهر است. هر ساله تعداد مسافران مشهد در سال نو به چند میلیون می رسد و پیش بینی می شود که در سال ۱۴۰۳ تور مشهد نوروز مسافرانی بالغ بر ۸ تا ۱۰ میلیون را به این شهر رهسپار کند. در شهر مشهد علاوه بر جنبه مذهبی بودن امکانات لوکس زیادی برای رفاه و تفریح مسافران وجود دارد. مشهد یکی از شهر های استان خراسان رضوی است که به دلیل وجود حرم امام رضا در میان مردم ایران محبوب شده و سالانه افراد زیادی برای زیارت به این شهر سفر می کنند.

تور مشهد نوروز

تور مشهد سال تحویل

شما می توانید سه تا چهار روز قبل از سال تحویل، تور مشهد سال تحویل را رزرو کنید. معمولا این تور ها به سرعت پر می شوند و اگر قصد رزرو تور مشهد سال تحویل را دارید بهتر است هر چه زود تر در تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ ثبت نام نمایید. این تور برای افرادی مناسب است که دوست دارند دقایق پایینی سال و دقایق آغازین سال جدید را در حرم امام رضا سپری کنند. 

تور نوروزی مشهد

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ هوایی

یکی از پر فروش ترین تور های مذهبی برای نوروز معمولا تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ است. فاصله هوایی مشهد تا شهر های مختلف حدود۱ تا ۱.۵ ساعت است. ایرلاین های مختلفی این پرواز را انجام می دهند که می توانید هر یک از آن ها را برای سفر خود رزرو نمایید. با رزرو تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ هوایی می توانید از زیارت حرم امام رضا لذت برده و گشتی در مکان های تفریحی مشهد بزنید. همچنین مراکز خریدی در شهر مشهد وجود دارد که قیمت های مناسبی دارند و می توانید خرید جذابی نیز از این شهر تجربه کنید.

تور هوایی مشهد

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ زمینی

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ زمینی به دو صورت برگزار می شود که شامل قطار و اتوبوس است. با ارزرو این تور هزینه سفر شما نسبت به تور هوایی مشهد کمتر می شوند اما زمان بیشتری را در مسیر خواهید بود. به دلیل شلوغی مشهد در سال نو معمولا تمامی تور های مشهد حتی اتوبوسی ها نیز به سرعت پر می شوند. اگر قصد سفر به شهر مشهد در سال نو را دارید هر چه زودتر اقدام به رزرو تور نوروز مشهد ۱۴۰۳ نمایید.

تور مشهد نوروز زمینی

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ با غذا

به طور معمول در هتل های ایران صبحانه بر روی رزرو اتاق ارائه می گردد ولی اگر قصد رزرو تور با غذا را دارید باید هزینه جداگانه ای را پرداخت کنید. تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ همو با غذا هم بدون غذا قابل رزرو است. شما می توانید با اکو تور تماس بگیرید تا در رابطه با شرایط تور نوروز مشهد ۱۴۰۳ با غذا و بدون غذا اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهند و بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

تور مشهد نوروز 1403 با غذا

قیمت تور مشهد نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ بسیار متفاوت است و با توجه عوامل مختلفی این قیمت تغییر می کند. شما می توانید با هر بودجه ای برنامه سفر خود را برای تور نوروز مشهد ۱۴۰۳ چیده و تور خود را رزرو نمایید. به طور مثال تور هوایی مشهد نوروز قیمت بیشتری از تور زمینی مشهد نوروز دارند.

البته قابل ذکر نیز هستد که در سال نو معمولا قیمت تور مشهد نوروز کمی افزایشی می شود. زیرا شرکت های هواپیمایی و بلیط های قطار و اتوبوس هزینه بلیط خود را افزایش می دهند، به همان نسبت نیز هتل ها افزایش قیمت خواهند داشت. اگر می خواهید مقداری هزینه سفر خود را کاهش دهید می توانید از تور نوروز مشهد در نیمه دوم تعطیلات استفاده کنید.

قیمت تور مشهد نوروز

تور ارزان مشهد نوروز ۱۴۰۳

برای ایام نوروز معمولا تور مشهد نوروز بسیار کم پیدا می شود و از روز ها قبل تمام ظرفیت ها پر می گردد. اما امکان دارد بلیط های لحظه آخری وجود داشته باشند که شما بتوانید با هزینه کمتری آن ها را رزرو نمایید. برای استعلام بلیط های لحظه آخری باید با اکو تور تماس بگیرید. 

تور ارزان مشهد نوروز

جاذبه های دیدنی تور مشهد نوروز ۱۴۰۳

شما می توانید در تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ از بسیاری از جاذبه های مذهبی، تاریخی و تفریحی این شهر دیدن کنید. در این بخش از مقاله لیستی از این جاذبه های شهر مشهد را برای شما لیست کرده ایم تا بتوانید برای تور نوروز مشهد خود برنامه ریزی کنید که از کدام یک از این مکان ها دیدن نمایید.

جاذبه های تاریخی مشهد: شما می توانید در تور مشهد نوروز تان از مراکز تاریخی این شهر از جمله آرامگاه فردوسی، خانه تاریخی ملک، خانه تاریخی داروغه، مدرسه عباسقلی خان، خانه توکلی، نقاره خانه، مدرسه دو در، مدرسه پریزاد، مضلی، مقبره پیر پالان دوز، مسجد گوهر شاد، موزه های فرش، گنبد سبز، گنجینه مسکوکات، آثار فرشچیان، موزه های داخل حرم، حمام مهدی قلی بیگ، آرامگاه طبرسی بازدید نمایید.

خانه داروغه مشهد

جاذبه های فرهنگی مشهد: از جمله جاذبه های مشهد می توان به پردیس های سینمایی اطلس، ویلاژ، هویزه ، سینما گلشن، نمایشگاه ها و گالری های هنری سالن های تئاتر و … اشاره کرد که می توانید در تور مشهد نوروز خود بازدیدی نیز از این مکان ها داشته باشید.

جاذبه های تفریحی شهر مشهد: در مشهد جاذبه های تفریحی زیادی وجود دارد که توریست های این شهر می توانند در تور مشهد نوروز از آن ها استفاده کنند. از جمله این جاذبه ها شامل شهر بازی های بزرگ، کافه های فراوان، تله کابین چالی دره، غواصی، تله سیژ، زیپ لاین، پیست اسکی شیرباد، دوچرخه سواری و رالی، پیست موتور سواری، پینت بال، اتاق فرار و … اشاره کرد.

جاذبه های طبیعی مشهد: در تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ شما می توانید تایم خود را در جاذبه های طبیعی مشهد نیز بگذرانید. برخی از این جاذبه های طبیعی شامل شاندیز، طرقبه، سه راه فردوسی، چشمه سبز، اخلمد، گلمکان، پارک جنگلی وکیل آباد، پارک غدیر، پارک ملت، پارک کوهسنگی، پارک امت و … است. شما می توانید در تور نوروز مشهد ۱۴۰۳ از این مکان های جذاب بازدید کرده و لذت ببرید.

پدیده شاندیز مشهد

تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ از تهران

از شهر تهران روزانه تور های زیادی به سمت مشهد روانه می شوند. اما تعداد این تور ها در نوروز بسیار بیشتر می شود. با وجود زیاد شدن تعداد تور ها همچنان تور مشهد نوروز ظرفیت کمی دارد و اگر قصد دارید تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ از تهران را رزرو نمایید پی شنهاد می شود هر چه سریع تر اقدام به رزرو این تور نمایید تا با اتمام ظرفیت رو به رو نشوید. 

در این تایم علاوه بر پر شدن ظرفیت تور ها هتل های مشهد نیز پر می شود و اگر اقدام به رزرو هتل مشهد نکرده باشید و تصمیم بگیرید با ماشین شخصی راهی این سفر شوید احتمال دارد با مشکل نبود هتل نیز مواجه شوید.

بهترین اقدام این است که هر چه سریع تر تصمیم خود را قطعی کرده و اقدام به رزرو تور نوروز مشهد ۱۴۰۳ نمایید.

تور مشهد نوروز 1403 از تهران

رزرو تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

شما می توانید تور مشهد نوروز ۱۴۰۳ را با بهترین قیمت و با بهترین امکانات در اکو تور رزرو کنید. این مجموعه همواره در تلاش است بهترین تور های مسافرتی از جمله تور مشهد را برای مسافران خود رزرو کرده و رضایت مشتریان را جلب نماید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!