تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

کویر ابوزیدآباد یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور کویر ابوزیدآباد نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

950000 تومان
تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
ندارد
تعداد وعده غذایی
1 صبحانه - 1 عصرانه
محل حرکت
تهران میدان آزادی - قم و کاشان
زمان حرکت
همه روزه در ایام نوروز 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس توریستی
مدت کل تور
1روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس گرم، عینک آفتابی، کفش مناسب رمل های شنی، کرم ضد آفتاب، حوله و لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳

سکوت کویر یکی از وسوسه بر انگیز ترین دلایل برای شرکت در تور کویر ابوزیدآباد است. البته در دل این سکوت جاذبه های تفریحی بسیاری نیز وجود دارد که می تواند تفریحی جذاب را برای شما ایجاد کند. اگر برای نوروز تصمیم دارید در یک تور کوی شرکت نمایید، پیشنهاد ما به شما تور کویر ابوزیدآباد نوروز است که ساعات خوشی را در دل کویر برایتان ایجاد می کند. برای رزرو تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳ فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

تور کویر ابوزیدآباد نوروز

کویر ابوزیدآباد کجاست

این کویر در منطقه آران و بیدگل کاشان واقع شده است. برای رسیدن به کویر ابوزیدآباد باید به سمت شمال شرقی کاشان بروید. اگر تصمیم به یک سفر یک روزه دارید تور کویر ابوزیدآباد نوروز مناسب شماست. اما اگر زمان بیشتری برای این سفر اختصاص دهید می توانید لذت بیشتری از کویر ببرید. این کویر از سطح دریا ۹۵۰ متر فاصله دارد. برای آشنایی بیشتر با این کویر می توانید سفرنامه کویر ابوزیدآباد را مطالعه کنید.

آدرس کویر ابوزیدآباد: ای کویر در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق کاشان واقع شده است.

تور کویر ابوزیدآباد نوروز چه تفریح هایی دارد

خیلی از افراد تصور میکنند که تور کویر و یا کویر گردی لذتی ندارد و حرکت روی شن ها هیچ معنایی برای شان ایجاد نمی کند. در این قسمت از مقاله شرح کوتاهی در رابطه با تفریحات تور کویر ابوزیدآباد نوروز برای شما شرح داده ایم تا با اطلاعات کامل این تور جذاب را برای روز های نوروز خود انتخاب کنید.

کویر پیمایی: کویر پیمایی یکی از جذاب ترین تفریحات این تور است. در کویر بدون هیچ قانونی می توانید به هر طرف که مایل هستید، حرکت کنید. به سمت افق قدم بردارید و یا به تماشای طلوع و غروب آفتاب بنشینید و موزیک گوش دهید.

عکاسی: در کویر مناظر بی نظیری برای عکاسی وجود دارد می توان برای عکاسی از آنها استفاده کرده. به طور مثال دریاچه نمک، تپه های شنی، چال عروس برخی از این لوکیشن ها برای عکاسی می باشند.

آفرود سواری: آفرود سواری در واقع همان بالا پایین رفتن از تپه های شنی با ماشین های شاسی بلند است. به طور معمول در کویر ابوزیدآباد افرادی با ماشین های مخصوص وجود دارند که در ازای دریافت مبلغ کمی شما را برای گشت در جزیره با ماشین های آفرود می برند. شما می توانید در تورکویر ابوزیدآباد نوروز از این تفریح استفاده کنید.

شهر زیر زمینی و جادویی اویی: این شهر بازمانده از دوره ساسانی است که به صورت دالان هایی تو در تو ساخته شده است. در بازدید از تور کویر ابوزیدآباد نوروز از این مکان جذاب دیدن کنید.

آب انبار صفوی: آب انبار صفوی نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کویر ابوزیدآباد است که می توانید از آن در تور کویر ابوزیدآباد نوروز بازدید نمایید.

کاروانسرای صفوی: کاروان سرای تاریخی کویر ابوزیدآباد قدمتی ۴۰۰ ساله دارد و به دوران صفوی مربوط است. این کاروانسرا جزو آثار ملی است، در سال ۱۳۹۷ دوباره باز سازی شده و به عنوان اقامتگاه امروزه استفاده می شود.

پوشش گیاهی و جانوری کویر ابوزیدآباد: در این منطقه پوشش گیاهی و جانوری بسیار جذابی وجود دارد که در تور کویر ابوزیدآباد نوروزی شما می توانید از این جانوران و گیاهان بازدید داشته و اطلاعاتی از آن ها به دست آورید.

تفریحات تور کویر ابوزید آباد

بهترین فصل برای تور کویر ابوزیدآباد

برای کویر گردی باید از فصل هایی که دمای مناسبی دارند استفاده کنید. به طور مثال تابستان بسیار گرم است و اصلا مناسب کویر گردی نمی باشد. در این فصل کویر باعث ایجاد سوختگی در پوست شما می شود. در زمستان نیز هوا بسیار سرد است و روز ها کوتاه که باعث شده است این فصل نیز برای کویر گردی مناسب نباشد. بهترین فصل ها برای تور کویر ابوزیدآباد فصل پاییز و بهار است که هوای خنک و مناسبی دارند. حال که به عید نوروز نزدیک هستیم بهترین زمان برای ثبت نام در تور کویر ابوزیدآباد نوروز است، تا در آب و هوای خوب بهار از این کویر جذاب بازدید داشته و لذت ببرید.

تور کویر ابوزیدآباد در بهار

 

تور گروهی کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳

امروز تور های زیادی روزانه به سمت کویر ابوزیدآباد رهسپار می شوند. این تور ها معمولا به دو صورت معمولی و آفرود برگزار می شوند. در تور های آفرود کویر ابوزیدآباد ماشین های مخصوص با رانندگان حرفه ای شما را به کویر می رسانند. و در تور های معمولی کویر ابوزیدآباد با اتوبوس های VIP شما به منطقه کویری رهسپار می شوید. شما می توانید به همراه خانواده و دوستانتان در تور گروهی کویر ابوزیدآباد نوروز شرکت کرده و از آن لذت ببرید.

مزایای تور گروهی کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳

در تور گروهی کویر ابوزید آباد نوروز مزیت هایی وجود دارد که در تور های تکی این مزیت وجود ندارد. در ادامه برخی از این مزایا را برای شما شرح داده ایم تا در صورت نیاز انتخاب مناسبی را داشته باشید:

تور گروهی کویر ابوزیدآباد نوروز ایمنی بیشتری نسبت به تور های تکی دارند. زیرا کویر برخلاف چهره آرامی که دارد بسیار وحشی است و در تور های تکی ممکن است اتفاقات ناگواری بیافتد که برای شما خطر آفرین باشد.

✔در تور گروهی کویر ابوزیدآباد نوروز هزینه شما برای سفر کمتر می شود و هزینه در میان همه مسافران سر شکن خواهد شد.

✔در تور گروهی کویر ابوزیدآباد نوروز همراه شما یک راهنما رهسپار می شود که منطقه کویر را به خوبی می شناسد و با خطرات احتمالی کاملا آشناست.

✔در تور گروهی کویر ابوزیدآباد نوروز شما بیمه مسافرتی خواهید شد که خیال شما را از مشکلات سفر تا حدودی راحت می کند.

تور کویر ابوزیدآباد نوروز

 

وسایل مورد نیاز برای تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳

در این تور نیاز است که شما وسایلی را به همراه داشته باشید. تا سفر شما با امنیت بیشتری برگزار شود و در ادامه لیستی از این وسایل مورد نیاز برای شما قرار داده ایم:

✔یک عدد کوله پشتی 

✔مدارک شناسایی 

✔کفش مخصوص برای پیاده روی و کویر گردی 

✔جوراب های ساق دار

✔کرم مخصوص دفع حشرات و نیش حشرات 

✔دارو های مصرفی خود

✔شلوار های بلند 

✔لباس های رنگ روشن و خنک 

✔برای شب هنگام لباس گرم 

✔کیسه خواب  

✔دوربین عکاسی 

✔موبایل 

✔خوراکی های شور و قندی 

✔پاور بانک 

✔بطری آب معدنی 

✔کلاه و عینک آفتابی 

✔دستمال گردن 

✔کرم ضد آفتاب 

تور نوروزی کویر ابوزیدآباد

 

قیمت تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳

عوامل مختلفی در تور کویر ابوزیدآباد نوروز تاثیرگذار است. به طور معمول تور های گروهی هزینه کمتری از تور های آفرود دارند. البته این طبیعی است که در نوروز قیمت تور ها کمی بالاتر از روز های معمولی باشد. ولی اصلا نگران نباشید. زیرا این افزایش قیمت زیاد نیست و ارزش این را دارد که تایم کوتاهی در نوروز خود را به تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳ اختصاص دهید.

قیمت تور کویر ابوزیدآباد نوروز ۱۴۰۳

 

تور کویر ابوزیدآباد نوروز از تهران

خیلی از افراد تصور می کنند تور کویر تنها قدم زدن بر روی شن ها است. این تصور کاملا اشتباه می باشد و شما می توانید با رزرو تور کویر ابوزیدآباد نوروز از تهران ، به سمت کاشان و این کویر جذاب رهسپار شوید. بعد از رسیدن به کویر و کمی استراحت و کویر پیمایی می توانید در این منظره زیبا عکاسی کرده و آفرود سواری کنید. همچنین تفریحات شادی نیز برای شما در نظر گرفته ایم که برای اطلاع از آن ها کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

تور کویر ابوزیدآباد نوروز از تهران

 

رزرو تور کویر ابوزیدآباد نوروز در اکو تور

برای رزرو تور کویر ابوزیدآباد نوروز در اکو تور می توانید از طریق سایت این تور را تهیه کنید و یا با شماره ما تماس گرفته و در این تور جذاب ثبت نام کرده و در عید نوروز ساعاتی را در کنار ما سپری کنید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

 

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!