تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

مدت تور: متغیر

تاریخ تور: نوروز 1403

خدمات تور: بلیط پرواز رفت و برگشت، اقامت در هتل

نام هتل
ستاره هتل
قیمت

فهرست

تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

شیراز یکی از شهر های توریستی ایران واقع در استان فارس است که سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی می باشد. شیراز در فصل بهار آب و هوای بسیار خوبی دارد که اکثر افراد علاقه دارند در فصل بهار به این شهر زیبا سفر کنند. فروردین و اردیبهشت شیراز هوایی بهشتی و دلپذیر را دارا می باشد. شما می توانید برای عید امسال تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ را رزرو نمایید و عید را در این شهر زیبا سپری کنید.

تور شیراز نوروز

موقعیت جغرافیایی در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

سوغاتی تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

شهر زیبای شیراز سوغاتی های زیادی دارد که می توانید برای عزیزان خود خریداری کنید تا یادگاری از سفر شما به شیراز داشته باشند. برخی از سوغاتی های شیراز به شرح زیر است:

✔مسقطی 

✔بادام سوخته 

✔انواع عرقیجات گیاهی 

✔کلوچه شیرازی 

✔گبه 

✔یوخه یا کاک 

✔قالی های رنگارنگ 

✔جاجیم بافی 

✔پارچه های رنگارنگ محلی 

✔مینیاتور

تور شیراز نوروز 1403

قیمت تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور شیراز نوروز یکی از مهمترین مواردی است که باید پیش از تصمیم به سفر از آن اطلاع داشته باشید. عواملی مختلفی در تور شیراز تاثیر گذار است که در ادامه برخی از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار در تور نوروزی شیراز را برای شما نام برده ایم:

✔نوع وسیله حرکتی که شامل قطار و هواپیما می باشد.

✔در صورت انتخاب هواپیما، نوع ایرلاین و نوع پرواز

✔نوع هتل محل اقامت در شیراز

✔تعداد شب های اقامت در هتل 

✔خدمات ارائه شده توسط آژانس 

البته قابل ذکر است که تور های نوروزی معمولا قیمت بالاتری نسبت به تور های عادی شیراز دارند.

قیمت تور شیراز نوروز

جاذبه های دیدنی تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

شهر شیراز جاذبه های دیدنی زیادی دارد که در تور شیراز نوروز خود  می توانید از این مکان های دیدنی بازدید داشته باشید. در این بخش از مقاله توضیح کوتاهی در رابطه با این مکان ها شرح داده ایم تا آشنایی کوتاهی در این باره داشته باشید:

پاسارگاد: آرامگاه پادشاه محبوب ایران زمین، کوروش کبیر در پاسارگاد واقع شده است. این بنا ۱۵۶ متر مساحت و ۱۱ متر ارتفاع دارد.

حافظیه: آرامگاه شاعر شیرین سخن حافظ در شهر شیراز قرار دارد. بنای این آرامگاه توسط معمار معروف فرانسوی ساخته شده است. این بنا یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار شیراز می باشد که اکثر مسافران برای بازدید از این مقبره راهی شیراز می شوند.

مسجد وکیل: این مسجد در زمان کریم خان زند احداث شده است. شبستان این مسجد کاشیکاری هفت رنگ دارد که بسیار خیره کننده می باشد.

تخت جمشید: تخت جمشید در ۵۷ کیلومتری شیراز واقع شده است. این بنا در دوران پادشاه هخامنشی ساخته شده است و قدمت آن به ۵۱۸ سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد. 

قیمت تور شیراز نوروز

سعدیه: سعدی یکی از شاعران پر آوازه ملی است که آرامگاه آن در شیراز واقع شده است. این آرامگاه جذاب در باغی بزرگ و با صفا واقع شده است که طرفداران زیادی دارد.

مسجد نصیرالملک شیراز: این مسجد در محله گود عربان قرار دارد. این مسجد در نزدیکی شاه چراغ است و ارسی های آن بسیار معروف می باشند.

شاه چراغ: مهمترین جاذبه شهر شیراز، شاه چراغ است. شاه چراغ برادر امام رضا است و معماری آن مربوط به دوران قاجاریه می باشد.

باغ نارنجستان قوام: این باغ یکی از زیباترین باغ های شیراز است. باغ نارنجستان مربوط به دوره قاجار است و ۹ دقیقه راه تا شاهچراغ دارد.

بازار وکیل شیراز: این بازار توسط کریم خان زند در ضلع شرقی میدان شهرداری واقع شده است. این بازار هنوز فعال است و فروشنده های زیادی در این مکان مشغول کاسبی هستند.

باغ دلگشا: یکی از باغ های شیراز است که مربوط به دوران ساسانیان است. نخستین کلاه فرنگی ایران در این باغ احداث شده است.

تور شیراز نوروز

بازدید از ارگ کریمخانی در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

ارگ کریمخانی در حقیقت اندرونی و قصر سلطنتی سلسله زندیه در شهر شیراز بود. این ارگ به شکل قلعه آجری با دیواره های بلند ساخته شده که در هر چهار گوشه آن برجی بزرگ برپا است. ساختمان شهربانی در مقابل این ارگ ساخته شده و از خود ارگ از سال ۱۳۵۰ – ۱۳۱۵ به عنوان زندان شهربانی استفاده می شد.

بخشی از تالارها و اتاقهای مرمت شده آن نمونه ای زیبا از سبک معماری دوران زندیه را نشان می دهند. کریم خان زند برای ساختن قصر خود ماهرترین سنگ تراشان ، معماران و هنرمندان آن عصر را به شیراز دعوت کرد و بهترین نوع مصالح را از شهرها و کشورهای مختلف خریداری نمود و در اختیار کارگران قرار داد و در مدت زمان کوتاهی بنای ارگ ساخته شد.

ارگ کریمخانی قلعه ای مستطیل شکل است که در هر یک از اضلاع آن برجی از آجر به ارتفاع ۱۵ متر ساخته شده است. مابین اضلاع شمالی ، جنوبی و غربی ، ایوان بزرگی متشکل از یک تالار و ۲ اتاق سه دری بزرگ قرار دارد که می توانید در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ از آن دیدن کنید.

ارگ کریمخان شیراز

بازدید از عمارت باغ ایلخانی در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

باغ ایلخانی از بناهای محمد قلی خان ، ایلخان قشقایی استان فارس است که در محله میدان شاه واقع شده این باغ یکی از فضاهای سبز دوره قاجاریه است که ساختمان کهنسال و عمارت قدیمی و دیدنی دارد در این باغ نیز یک عمارت کلاه فرنگی وجود دارد که بسیار دیدنی می باشد و حتما در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ از آن دیدن کنید و لذت ببرید.

 

عمارت باغ ایلخانی

بازدید از باغ عفیف آباد در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

عفیف آباد استان فارس یا باغ گلشن در غرب شیراز واقع می باشد. این باغ بزرگ و زیبا در انتهای خیابان عفیف آباد بنا شده است. مساحت آن حدود ۱۲۷ هزار مترمربع است. از سبک معماری آن برمی آید که مربوط به دوره قاجاریه باشد ،و باغ عفیف آباد در حال حاضر موزه اسلحه شناسی ایران است در پیشانی درب ورودی نقش دو شیر که گویی را در میان پنجه های خود گرفته اند دیده می شود.

پس از گذر از در ، دهلیزی وجود دارد که سقف آن را از چوب ساخته اند و با شکل های منظم هندسی مرتب کرده اند. پس از گذر از دالان کوتاهی به محوطه وسیعی میرسیم که عمارت اصلی در آن قسمت است. طبقه اول زیرزمین وسیعی است که آب نمای زیبایی در آن ساخته شده و سمت شرقی آن با پنجره های مشبک و رنگینی پوشیده شده است.

در دو طبقه ساختمان حدود ۳۰ اتاق تالار وجود دارد ،تمامی اتاق ها دارای سقف و درب های چوبی تزیین شده هستند. در جلو عمارت حوض وسیعی دیده میشود که خیابان اصلی از جلو حوض شروع می شود و تمام خیابان های باغ پر از درختان سرو و کاج و چنار است و باغچه ها دارای آب نماهای زیبایی میباشند که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ بازدید از این مکان شگفت انگیز به شدت پیشنهاد می شود. 

 

باغ عفیف آباد

بازدید از عمارت باغ نشاط در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

این بنا در ضلع شمالی پل عباسی و در میان فضایی سبز و گسترده قرارگرفته و مقر حکومت لار پس از دوران صفویه بوده است. مساحت قصر این باغ ۳۵ * ۱۳۵ متر است. این بنا از ساختمان های زیبا و بسیار دیدنی عصر صفویه در استان فارس است و هم اکنون از نظر حفظ و نگهداری در وضعی نامطلوب قرار دارد که دوستداران این عمارت در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ باید از آن دیدن کنند.

 

عمارت باغ نشاط

بازدید از باغ چهل در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

باغ چهل تن استان فارس در مساحتی کوتاه از شمال حافظیه، محوطه ای مشجر و با صفا وجود دارد که دارای چهل سنگ مزار هم اندازه است. قدمت این باغ به عهد کریمخان زند می رسد و گورهای داخل محوطه باغ نیز به نیمه دوم قرن ۱۳ هجری مربوط است که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ می توانید به این باغ زیبا سر بزنید.

باغ چهل در

بازدید از باغ گلشن در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

این باغ در منتهی الیه خیابان عفیف آباد استان فارس واقع شده ، حدود ۱۲۷ هزار متر مربع مساحت دارد و از زیباترین باغ های تاریخی شیراز است. باغ گلشن در عصر صفویه از باغ های آباد و مهم شیراز به شمار می آمد و گردشگاه حکمرانان و پادشاهان بود، عمارت دو طبقه وسط باغ ، آبنماها و زیرزمین های کاشی کاری شده از دیدنی های این باغ هستند. مالکیت این باغ هم اکنون در دست وزارت دفاع میباشد و به حوزه نظامی تبدیل شده است. عمارت ، چاپخانه و حمام این باغ بسیار جذاب و دیدنی است.

باغ گلشن شیراز

بازدید از باغ ارم در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

این باغ به عنوان یکی از زیباترین باغ های ایران در استان فارس قرار دارد وجه تسمیه این باغ ، عمارت و باغی بزرگ است که به فرمان شداد پسر عماد فرمانروای عربستان جنوبی به منظور رقابت با بهشت ساخته شد.

این باغ با انواع گلهای زینتی و گونه های گیاهی ، باغ گیاه شناسی دانشگاه شیراز است.

ساخت این باغ را به دوره سلجوقیان نسبت داده اند ، چرا که در آن زمان ، باغ تخت و چند باغ دیگر توسط اتابک قراجه ، حکمران فارس که از سوی سنجر شاه سلجوقی به حکومت فارس منصوب شده بود احداث شد.

ساختمان اصلی این باغ از سه طبقه تشکیل شده است.

تالار حوضخانه در طبقه زیرین و در طبقه دوم در وسط ساختمان ، ایوانی بزرگ با دو ستون بلند قرار دارد که در دو سوی آن ، دو ایوان کوچک دیده میشود.

این باغ که در ایران نظیری ندارد ، با سروهای سر به فلک کشیده ،گلهای بسیار زیبا و متنوع و درختان گرمسیری و همچنین آب و هوای دلکش خود عده زیادی از گردشگران را به سوی خود جلب میکند ،

و دیدن آن برای هر ایرانی علاقمندی لازم است و همچنین در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ می توانید به این باغ بین المللی بروید و عکس های بیادماندنی بگیرید.

باغ ارم شیراز

بازدید از باغ دلگشا در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

این باغ یکی از باغ های تاریخی شیراز و استان فارس است که در نزدیکی آرامگاه سعدی واقع شده است. سابقه آبادانی و رونق باغ دلگشا به دوران پیش از اسلام و به دوره حکومت ساسانیان نسبت داده می شود. این باغ ۷/۵ هکتار مساحت دارد و هم اکنون از گردشگاه های بسیار دیدنی شهر شیراز بحساب می آید که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ می توانید از آن دیدن فرمایید.

بازدید از باغ هفت در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

کمی بالاتر از باغ چهل تن ، محوطه پر درخت دیگری به نام هفت تن با ایوان و بنای زیبایی وجود دارد. آرامگاه شاه شجاع شهریار آل مظفر ، ممدوح ، خواجه حافظ و متوفی ، به سال ۷۷۶  هجری در این باغ قرار دارد که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

باغ هفت شیراز

بازدید از باغ جهان نما در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

ساختمان کلاه فرنگی و باغ دیدنی جهان نما در شهر شیراز استان فارس در کنار خیابان دروازه قرآن باغی به نام باغ جهان نم که از آثار بازمانده از دوران کریمخان زند میباشد وجود دارد. دیوار آجری با نمای ساده آن از بیرون نمایان است و درون آن باغ و عمارتی نظیر عمارت کلاه فرنگی با چهار حوض و محوطه ای وسیع که شبیه باغ موزه پارس است، قرار دارد.

ساختمان کلاه فرنگی این باغ به شکل هشت ضلعی و همانند ساختمان کلاه فرنگی باغ نظیر ساخته شده است و طرح و اسلوب این باغ شبیه باغ نظر بوده و سروهای کهنی آنرا آراسته است. باغ زیبای جهان نما از آب رکن آباد مشروب می شده است که اگر دوست دارید می توانید. در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ به آن سر بزنید و لذت ببرید.

باغ جهان نما شیراز

بازدید از عمارت کلاه فرنگی باغ نظر در تور شیراز 

این باغ با انبوه درختان سربه فلک کشیده سرو و نارنج در سالهای پیش از سلطنت کریمخان زند احداث شده است. کریمخان؛ عمارت کلاه فرنگی ، ارگ ، دیوانخانه و بعضی از ساختمان های دیگر را در آن محوطه بنا کرد. در دوره قاجار نیز حسین علی میرزای فرمانفرما عمارتی در نزدیکی عمارت خورشید احداث کرد. در وسط باغ نظر که به باغ موزه نیز مشهور است. عمارت هشت ضلعی بسیار زیبایی ساخته شده که به کلاه فرنگی مشهور است و بازدید از آن در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ بسیار توصیه می شود.

بازدید از باغ و پارک سعدی در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

روبروی باغ جهان نما ، باغی مصفا با یک عمارت قدیمی از آثار حسینعلی میرزا فرزند فتحعلی شاه وجود دارد که حوض بزرگ آب و حجاری های ازاره جلو عمارت آن به سبک قدیم حفظ شده است. باغ کنونی قسمت کوچکی از باغ اصلی قدیمی است که می توانید در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ از آن دیدن کنید.

باغ و پارک سعدی شیراز

بازدید از موزه پارس در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

عمارت کلاه فرنگی که در وسط باغ بزرگی به نام باغ نظر در شیراز استان فارس ساخته شده در زمان کریمخان زند محل بار عام میهمانان و سفرای خارجی بوده است. کتیبه ها و لچک های این بنای زیبای هشت ضلعی را کاشیکاری های بدیع زینت بخشیده است. موزه پارس از یک تالار مرکزی گنبد دار و چهار شاه نشین جانبی تشکیل شده که شاه نشین شرقی

محل دفن کریمخان بوده است. این موزه تا سال ۱۳۵۰ دایر و فعال بود. پس از دیک وقفه ۱۰ ساله که به منظور بازسازی و مرمت صورت گرفت مجددا در سال ۱۳۶۰ بازگشایی شد. در داخل عمارت موزه ۱۱ مجلس نقاشی کار مرحوم استاد آقا صادق نقاش معروف آن دوره دیده می شود و همچنین مقرنس کاریهای زیبای آن در نوع خود بی نظیر است که حتما در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ به اینجا سر بزنید.

بازدید از باغ تخت در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ 

این باغ در شمال شهر شیراز در دامنه کوه بابا کوهی قرار گرفته است. اساس اولیه بنا در سال ۴۸۰ هجری به همت اتابک قراچه گذارده شد و به نام تخت قراچه موسوم است،در زمان آغامحمدخان قاجار محوطه و بنای جدیدی احداث کردند که به تخت قاجار معروف است. در حال حاضر این باغ قسمتی از یک پادگان نظامی است.

باغ تخت شیراز

بازدید از آرامگاه حافظ در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

آرامگاه حافظ در مکانی به نام حافظیه در شمال شهر شیراز قرار گرفته است. حافظ از نام آورترین شعرا و عرفای ایران زمین است که در سال ۷۲۶ ه.ق به سرای باقی شتافت. این مکان جدا از آرامگاه حافظ مکانی بسیار زیبا و دیدنی با درختان بلند و باغات و گلهای رنگارنگ مکانی برای رفع خستگی و گردشگاهی دیدنی در شهر شیراز است که سالانه هزاران نفر از این مکان دیدن میکنند و همواره یکی از جاذبه های اصلی شهر شیراز بحساب می آید که باید حتما در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ به این آرامگاه رفت و بر مزار حافظ لحظاتی را سپری کرد.

بازدید از عمارت دیوانخانه در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

در نزدیکی ارگ کریمخانی استان فارس ، عمارتی وجود دارد که درگذشته عمارت دیوانخانه کریم خان زند بود و هم اکنون تنها عمارت سابق آن در قسمت شمالی باقی مانده است. این عمارت شامل یک تالار وسیع با سقفی بلند ، که در گذشته دو ستون مرمر در جلو آن قرار داشت؛ اما آغامحمدخان قاجار آن دو ستون را به تهران برد و به جای آنها دوستون چوبی نصب کرد.

عمارت دیوانخانه شیراز

بازدید از مدرسه خان در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

بنای تاریخی مدرسه خان در شهر شیراز استان فارس قرارگرفته است. این بنای تاریخی مدرسه ای وسیع و دلباز است که در دوران سلطنت شاه عباس کبیر به وسیله الله وردیخان والی فارس و فرزند او امامقلی خان ساخته شده است. این مدرسه از بناهای قدیمی و جزیی از حوزه علمیه شیراز می باشد. در یکی از حجره های این مدرسه ملاصدرا شیرازی درس می خوانده و اکنون به حجره ملاصدرا معروف است. مدرسه خان دارای کاشی کاری های زیبایی میباشد که مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گیرد که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ نیز می توانید از این جاذبه گردشگری شیراز دیدن کنید.

بازدید از تخت جمشید در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

تخت جمشید یا پارسه نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که سالیان سال پایتخت تشریفاتی امپراطوری ایران در زمان دودمان هخامنشیان بوده است. باور عمومی ایرانیان بر این است که اسکندر مقدونی سردار یونانی که در ۳۳۰ پیش از میلاد، به ایران حمله کرد و تخت جمشید را به آتش کشید و احتمالا بخش عظیمی از کتابها ،فرهنگ و هنر هخامنشی را با اینکار نابود نمود. با این حال ویرانه های این مکان هنوز هم در شهرستان مرودشت در نزدیکی شیراز مرکز استان فارس برپا است و باستان شناسان از ویرانه های آن نشانه های آتش و هجوم را بر آن تایید می کنند.

نام تخت جمشید در زمان ساخت ، (پارسه) به معنای (شهر پارسیان) بود. یونانیان آن را پرسپولیس (به یونانی یعنی پارسه شهر) خوانده اند. در فارسی معاصر این بنا را تخت جمشید یا قصر شاهی جمشید می نامند که در شاهنامه فردوسی نیز آمده است. این مکان از سال ۱۹۷۹ یکی از آثار ثبت شده ایران در میراث جهانی یونسکو است که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ به این جای حیرت انگیز حتما سفر کنید.

تخت جمشید شیراز

بازدید از نقش رستم در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

در آخرین نقطه کوهستان حاجی آباد ، و در فاصله سه کیلومتری غرب تخت جمشید مجموعه ای از نقش برجسته های تاریخی مربوط به دوران عیلامی ، هخامنشی ، ساسانی و همچنین مقابر شهریاران هخامنشی قرار دارد

که به نقش رستم معروف است. در نقش رستم ، آرامگاه پادشاهانی چون داریوش اول ، خشایارشاه اول ، داریوش دوم و اردشیر اول قرار دارد که طرح همه آنها شبیه به هم و دارای یک سبک است. به دلیل وجود همین مقبره ها ، محققین خارجی این منطقه را شهر مردگان (نکروپلیس) نامیده اند. طول آرامگاه به ۹/۲۲ متر و عرض آنها به ۱۹ متر میرسد.

در قسمت بالایی ، صحنه ای از تخت شهریاری حجاری شده که توسط نمایندگان ملل تابعه نگاه داشته شده است.

بر روی تخت ، شاه به حالت ایستاده و با کمانی در دست ، دست دیگر خود را به حالت احترام و ستایش به سمت آتشدان روشنی که در مقابلش قرار دارد دراز کرده است.

در بالای سر پادشاه تصویر اهورامزدا (فروهر) و در گذشته سمت راست نقش ماه حجاری شده است که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ حتما از آن دیدن کنید.

نقش رستم شیراز

بازدید از پاسارگاد در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

پاسارگاد یا دشت مرغاب جلگه مرتفعی است در شمال غربی استان فارس که در دامنه تپه ها و کوه های منشعب از جبال زاگرس واقع شده است.

شکل آن به مستطیلی میماند که در شمال ۱۲-۱۰ کیلومتر عرض دارد و در شرق و غرب حدود ۲۵ کیلومتر طول دارد و قسمت پایینی آن (در واقع در جنوب غرب) نوک تیز میشود و به تنگی منتهی میگردد که ۱۲ کیلومتر طول و ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر عرض دارد و تنگ بلاغی خوانده میشود و پاسارگاد را از کوتاهترین راه به جلگه سیوند میرساند.

دشت مرغاب یا جلگه پاسارگاد را رودخانه پلوار سیراب میکند.

بخاطر همین رودخانه پلوار ، جلگه پاسارگاد همیشه بارور و نشیمنگاه اقوام بوده است.

محوطه باستانی پاسارگاد در ۱۳۸ کیلومتری شیراز ، در فاصله سه کیلومتری جاده آسفالته شیراز به آباده قرار دارد.

دشتی که پاسارگاد در آن واقع شده ، همانطور که اشاره شد ، به نام دشت مرغاب نامیده میشود و مساحتی تقریبا ۲۰*۱۵ کیلومتر و ارتفاعی حدود ۱۲۰۰ متر از سطح دریا دارد.

پاسارگاد را راهی شاهی به تخت جمشید و شوش پیوند داده ، هر تسفلد و دیگران آثار این راه را در جلگه مرغاب یافته اند که از شمال وارد میشده و از مغرب تل تخت میگذشته و به کنار آرامگاه کوروش می آمده و سپس یکراست به تنگ بلاغی میرسیده ، بعدها این راه به طرف شرق کشانده شده است ،

به گونه ای که جاده شاهی اصفهان – شیراز از سمت شمال ، از دو سه کیلومتری مشرق رودخانه پلوار به جنوب و جنوب شرقی سرازیر میشده و در جنوب شرقی به تنگ بلاغی میرسیده است.

از میان این راه ، جاده ای عمومی به دهکده مادر سلیمان با مرغاب میرسد

که اکنون به روستایی به نام پاسارگاد معروف است و پس از گذر از پلی فلزی (تازه احداث) ، یکراست به سوی آرامگاه کوروش میرود

تا از آنجا به شمال و شرق پیچیده و آثار دیگر را دور زند که در تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ می توان از این مکان فوق العاده دیدن کنید.

پاسارگاد شیراز

خدمات تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

اکو تور خدمات بسیار مناسبی برای تور شیراز نوروز برای مسافران عزیز در نظر گرفته است تا با خیالی آسوده با مجموعه ما در این سفر جذاب شرکت کنند. برخی از این خدمات ویژه به شرح زیر است:

✔رزرو بلیط قطار یا هواپیما رفت و برگشت 

✔رزرو هتل مورد نظر به تعداد شب های اقامت 

✔ترانسفر فرودگاهی رایگان 

✔گشت شهری رایگان 

✔تخفیفات گردشگری 

خدمات تور شیراز نوروز

لوازم ضروری تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

✔شناسنامه و کارت شناسایی زوجین

✔مسواک و وسایل شخصی 

✔لباس اضافه برای روز های سفر

✔کفش های مناسب 

✔چمدان یا کیف مناسب سفر

✔عینک آفتابی 

✔دارو های شخصی 

✔شارژر و پاور بانک 

✔کارت های بانکی 

لوازم ضروری تور شیراز نوروز

بهترین زمان رزرو تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

معمولا چند ماه پیش از شروع نوروز تور های مربوط به این زمان برنامه ریزی و ارائه می شوند. اگر تصمیم خود را برای سفر به شیراز گرفته اید و قصد دارید سال نو را در این شهر زیبا سپری کنید بهتر است هر چه سریع تر اقدام به رزرو تور شیراز نوروز نمایید تا انتخاب های بهتری برای ایر لاین و هتل های محل اقامت داشته باشید. 

اما اگر قصد دارید تور لحظه آخری شیراز را برای نوروز رزرو نمایید بهتر است منتظر روز های پایانی سال باشید تا بلیط با قیمت بسیار مناسبی ارائه شود. تور های لحظه آخری معمولا ظرفیت کمی دارند و همچنین امکان تغییر در تور را نخواهید داشت. اگر به صورت خانوادگی به شیراز سفر می کنید بهتر است از اواخر بهمن ماه اقدام به رزرو تور شیراز خود نمایید تا با کمبود ظرفیت مواجه نگردید.

بهترین زمان رزرو تور شیراز نوروز

هتل های قیمت مناسب تور شیراز نوروز

یکی از مهمترین موضوعات در هر سفری انتخاب هتل محل اقامت است. در شیراز هتل های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه ب بودجه خود هر یک از آن ها را رزرو نمایید. در ادامه برخی از هتل های قیمت مناسب و با کیفیت شیراز را لیست کرده ایم تا با شناخت آن ها انتخاب بهتری داشته باشید:

✔هتل اطلس شیراز

✔هتل وکیل شیراز

✔هتل ارگ شیراز

✔هتل شیرازیس شیراز

✔هتل پارسه شیراز

✔هتل بین الحرمین شیراز

✔هتل آریو برزن شیراز

✔هتل پرسپولیس شیراز

✔هتل بزرگ شیراز

هتل های قیمت مناسب تور شیراز

تور شیراز نوروز از تهران

یکی از پرطرفدارترین تور های نوروزی در میان تور های که از تهران حرکت می کنند، تور شیراز نوروز است. افراد ساکن در تهران علاقه زیادی به رزرو این تور جذاب برای سال نو دارند، به همین دلیل معمولا تور های نوروزی شیراز هر چه سریع پر می شوند. اگر تصمیم دارید از تهران به مقصد شیراز سفر کنید بهتر است هر چه سریعتر تور نوروزی خود را رزرو نمایید.

تور شیراز نوروز از تهران

برنامه سفر تور شیراز نوروز ۱۴۰۳

مدت اقامت تور شیراز نوروز ۱۴۰۳  ۳ شب و ۴ روز می باشد.

گشت های تور شیراز متفاوت میباشد. گشت شهر پارسه که خارج از شهر شیراز می باشد

که بازدید از تخت جمشید و نقش رستم می باشد. گشت های شهری شیراز بسیار متنوع می باشد

مثل: بازار گردی، بازدید از بافت قدیم، مسجد جامع، حمام وکیل و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو تور باما در ارتباط باشید.

رزرو تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

اکو تور بهترین ارائه دهنده تور های داخلی است که شما می توانید تمامی تور ها را از شهر های مختلف در این مجموعه رزرو نمایید. یکی از بهترین تور های نوروز، رزرو تور شیراز نوروز ۱۴۰۳ است که از طریق اکو تور می توانید آن را رزرو نمایید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور


از من بپرس
از من بپرس!