تور تخت سلیمان تکاب بهار ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تخت سلیمان یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور تخت سلیمان را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

2.990.000 تومان
تور تخت سلیمان تکاب بهار ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
1 شب اقامت در اقامتگاه بومگردی
تعداد وعده غذایی
2 وعده صبحانه و عصرانه
محل حرکت
زمان حرکت
سال 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس vip
مدت کل تور
2روزه
لوازم سفر
مدارک شناسایی، کرم ضد آفتاب، کلاه، عینک آفتابی، لباس مناسب فصل
توضیحات
تور به همراه لیدر و همچنین بیمه برگزار می گردد.
اطلاعات تور

فهرست

تور تخت سلیمان تکاب

تخت سلیمان در استان آذربایجان غربی واقع شده است که به عنوان یک میراث ملی به ثبت رسیده است. سالانه افراد زیادی برای بازدید از این اثر تاریخی و ملی در تور تخت سلیمان تکاب ثبت نام می کنند. اگر شما نیز قصد سفر به این منطقه را دارید می توانید بهترین تور تخت سلیمان را در اکو تور رزرو نمایید.

این قلعه تاریخی از زمان ساسانیان باقی مانده که بخش های مختلفی مانند معبد آناهیتا، آتشکده آذرگشنسب و ایوان خسرو می باشد. این آثار  به صورت حصار کشی در کنار یک دریاچه قرار گرفته اند. 

تور تخت سلیمان

آدرس تخت سلیمان 

تخت سلیمان در نزدیکی شهرستان تکاب  و در روستای نصرت آباد واقع شده است. اگر از تهران به مقصد تخت سلیمان حرکت کنید باید از شهر های قزوین و زنجان عبور کنید که می توانید در این مسیر از آثار دیدنی این شهر ها نیز بازدید نمایید.

برای رفتن به تخت سلیمان می توانید از نقشه زیر استفاده کنید.

جاذبه های دیدنی تخت سلیمان چیست

در مسیر تور تخت سلیمان جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد که از آن ها می توانید در این مسافرت بازدید داشته باشید. در ادامه لیستی از جاذبه های دیدنی تور تخت سلیمان را برای شما قرار داده ایم تا با دید بازتری سفر خود به جزیره کیش را رزرو نمایید.

تخت سلیمان: یک بنای تارخی که در نزدیکی دریاچه طبیعی واقع شده است و از بخش های مختلفی تشکیل شده می باشد.

زندان سلیمان یا زندان دیو: این زندان یک کوه مخروطی کل و تو خالی می باشد که برخی تاریخ دانان آن را مربوط به دیو های حضرت سلیمان می دانند.

گنبد سلطانیه: این گنبد مانند یک نگین آبی در میان دشتی سر سبز می درخشد. گنبد سلطانیه به عنوان یکی از بزرگترین گنبد های جهان بر روی یک بنای ۸شت ضلعی واقع شده است.

قلعه بهستان: این قلعه در دل کوه ها ساخته شده است و دارای فضای اتاق ها، راه پله ها و دالان ها می باشد.

دریاچه شور ارومیه:دریاچه ارومیه در شهر ارومیه واقع شده است که فاصله کمی با تخت سلیمان دارد و برای بازدید از آن ینز می توانید بروید.

آرامگاه شمس تبریزی: یکی از مکان های زیارتی گردشگری در آذربایجان غربی می باشد که مدفن گاه شمس تبریزی است.

چالدران: چالدران یکی از شهرستان های مرزی آذربایجان غربی است که نام های مختلفی دارد. این منطقه بهترین مکان برای گردش را دارا می باشد که بازدید از آن نیز بی لطف نخواهد بود.

قره کلیسا: این کلیسای قدیمی یکی از پر نگاره ترین و شگفت انگیز ترین کلیسا های موجود در ایران است که قدمت بسیار بالایی دارد.

تور تخت سلیمان

خدمات تور تخت سلیمان

در تور تخت سلیمان از طرف اکو تور برگزار می گردد خدمات بسیار ویژه ای برای شما در نظر گرفته ایم تا در کنار ما سفری کامل و بدون دغدغه را تجربه نمایید. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره کرده ایم:

✔رزرو اتوبوس های مسافرتی برای راحتی راه

✔برنامه ریزی دقیق سفر

✔رزرو اقامتگاه برای خواب 

✔بازدید از مکان های تفریحی و دیدنی در مسیر

✔همراه داشتن بهترین تور لیدرها برای راهنمایی سفر

✔و …

رزرو تور تخت سلیمان

لوازم ضروری تور تخت سلیمان 

✔لباس گرم و مناسب برای شب هنگام .

✔لوازم شخصی مانند مسواک، خمیر دندان و حوله

✔کوله مناسب سفر یا ساک دستی

✔شارژر و پاور بانک 

✔دوربین عکاسی

✔کارت بانکی

✔کفش مناسب پیاده روی در طبیعت

✔مدارک شناسایی 

✔پول نقد

✔داروهای مصرفی

خرید تور تخت سلیمان

بهترین زمان سفر به تخت سلیمان

این منطقه در تمامی فصول سال دارای زیبایی و جلوه خاصی است. اما اگر به دنبال بهترین فصل برای سفر به این منطقه هستید، فصول بهار و تابستان بهترین زمان است ک هم هوای منطقه خنک است و هم فضای اطراف بسیار سر سبز می باشد. البته که در پاییز و زمستان نیز این منطقه زیبایی های بسیاری دارد.

ثبت نام تور تخت سلیمان

قیمت تور تخت سلیمان

تور تخت سلیمان با توجه به این که شما در طول مسیر از چند مکان دیدنی بازدید خواهید داشت قیمت بسیار مناسبی دارد که با رزرو آن می توانید سفری دو روزه و بسیار جذاب را تجربه نمایید. البته به دلیل عواملی که باعث تغییر نرخ تور های گردشگری می گردد نمی توان قیمت دقیقی برای تور تخت سلیمان در نظر گرفت اما اگر قصد سفر به این منطقه را دارید فقط کافیست با اکو تور در تماس باشید.

قیمت تور تخت سلیمان نوروز

رزرو تور تخت سلیمان تکاب در اکو تور

شما می توانید از طریق مجموعه اکو تور بهترین تور تخت سلیمان تکاب را رزرو نمایید. اکو تور با سال ها تجربه در زمینه اجرای تور های داخلی همواره در تلاش است بهترین تور ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای همراهان خود اجرا نمایید. با رزرو تور در اکو تور می توانید سفری در آرامش را تجربه نمایید.

تور تخت سلیمان در بهار

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!