تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

ترکمن صحرا یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور ترکمن صحرا نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

4990000 تومان
تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
دو شب هتل 3 ستاره
تعداد وعده غذایی
3 وعده صبحانه
محل حرکت
تهران(میدان آزادی)
زمان حرکت
1-4 فروردین1403
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
3 روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس خنک، عینک آفتابی، کفش مناسب، کرم ضد آفتاب، حوله و لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

تور ترکمن صحرا نوروز یکی از بهترین تور های طبیعت گردی است که در طبیعت بکر ترکمن صحرا اجرا می شود. طبیعت ترکمن صحرا بسیار ویژه و جادویی است که با شرکت در این تور تجربه جدیدی را از طبیعت گردی در میان اسب های وحشی این منطقه خواهید داشت. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با تور ترکمن صحرا نوروز به شما خواهیم داد، همراه ما باشید.

تور ترکمن صحرا نوروز

ترکمن صحرا کجاست

ترکمن صحرا در بخش شمال شرقی ایران واقع شده است. این منطقه از شمال به ترکمنستان و از غرب به دریای خزر وصل می گردد. همچنین در سمت جنوب ترکمن صحرا کوه های البرز و در سمت شرق آن خراسانی شمالی واقع شده است. برای رفتن به ترکمن صحرا باید به سمت استان گلستان و شهر گنبد کاووس راهی شوید.

تور ترکمن صحرا نوروز

آب و هوای ترکمن صحرا در تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

ترکمن صحرا همیشه آب و هوای مناسبی دارد، ولی در نوروز و فصل بهار آب و هوای این منطقه جذاب در بهترین حالت خود قرار دارد. شما می توانید با رزرو تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳ از این آب و هوای مناسب و متعادل و زیبایی های چشم نواز ترکمن صحرا بیشترین استفاده را ببرید.

تور ترکمن صحرا نوروز 1403

قیمت تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

نمی توان قیمت دقیقی برای تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد. زیرا قیمت این تور با توجه به عوامل مختلفی تغییر می کند. برخی از این عوامل تاثیر گذار مربوط به تاریخ سفر که در هفته اول یا دوم عید باشد و هتل محل اقامت و همچنین وسیله سفر می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق تور نوروزی ترکمن صحرا بهتر است با ما تماس بگیرید، تا با توجه به بودجه شما بهترین تور را به شما معرفی کنیم.

قیمت تور ترکمن صحرا نوروز 1403

جاذبه های دیدنی تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

در ترکمن صحرا جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد که در این تور شما می توانید از آن ها بازدید داشته باشید. در این بخش از مقاله توضیحات کوتاهی در رابطه با مکان های دیدنی ترکمن صحرا شرح خواهیم داد:

مقبره خالد نبی و گورستان سنگی: مقبره خالد نبی در بالای کوه گوگجه داغ واقع شده است. این مقبره مربوط به پیامبری است که در فاصله عیسی مسیح و حضرت محمد در این منطقه زندگی می کرده است. در نزدیکی این مقبره گورستان سنگی نیز وجود دارد که افسانه های زیادی در رابطه با آن روایت می شود. در تور ترکمن صحرا نوروز بازدیدی از این مکان نیز خواهید داشت.

منار یا چراغ درخشان شهر: حدود ۱۰۰۰ سال پیش مناره یا میل گنبد کاووس در این منطقه ساخته شده است که ارتفاعی به اندازه یک ساختمان ۲۳ طبقه دارد، این مناره میراث ملی است و در یونسکو ثبت شده است.

مناره ترکمن صحرا

هزار دره: پدیده ای زمین شناسی به نام هزار دره در ترکمن صحرا وجود دارد که از رسوبات ریز و سنگ های سست ایجاد شده است. در این منطقه هیچ پوشش گیاهی وجود ندارد، اما زیبایی چشم نوازی را دارا می باشد که باعث شده است به یکی از جاذبه های دیدنی ترکمن صحرا تبدیل شود.

بازدید از اسب های اصیل: ترکمن صحرا به اسب هایش بسیار معروف است. در این منطقه اسب های با نژاد زیادی وجود دارد. در تور ترکمن صحرا نوروز از این اسب های زیبا نیز بازدید خواهید داشت.

جزیره آشوراده: این جزیره در دریای خزر واقع شده و حدود ۱۰ کیلومتر با بندر ترکمن فاصله دارد. آب و هوای این جزیره بسیار معتدل است و به عنوان یکی از مناطق گردشگری این منطقه به حساب می آید.

آبشار کبودوال: این آبشار به آبشار خزه ای معروف است که در ۵ کیلومتری علی آباد کتول واقع شده است. این آبشار یکی از بهترین جاذبه های گردشگری منطقه ترکمن صحرا است، که آب آشامیدنی دارد.

آبشار کبودوال

مزایای تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

رزرو تور ترکمن صحرا نوروز در اکو تور مزیت های زیادی دارد که از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔رزرو اتوبوس و یا بلیط قطار

✔رزرو هتل محل اقامت 

✔برنامه ریزی روز های تور برای گردش در منطقه 

✔برنامه ریزی تفریحات جذاب و ایجاد توری شاد 

شما می توانید در اکو تور سفری جذاب را در کنار همسفران خود تجربه نمایید.

تور نوروزی ترکمن صحرا

لوازم ضروری تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

در تور های طبیعت گردی شما به مجموعه ای از وسایل نیاز دارید که به همراه داشته باشید، تور ترکمن صحرا نوروز نیز از این قاعده مستثنی نیست، در ادامه لیستی از این لوازم را شرح داده ایم:

✔لباس اضافه 

✔فلاسک چای 

✔بالش گردنی 

✔ملحفه شخصی 

✔شناسنامه و کارت ملی 

✔پتوی مسافرتی 

✔صندل مناسب طبیعت گردی 

✔قمقمه آب 

✔کلاه 

✔ضد آفتاب 

✔ عینک آفتابی 

✔دفترچه بیمه 

✔کوله مناسب 

✔کتونی مناسب 

✔حوله 

✔دارو های مصرفی 

✔مسواک شخصی 

تور ترکمن صحرا

بهترین زمان رزرو تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳

شما می توانید در تمام اوقات سال به ترکمن صحرا سفر کنید و از دیدن مناطق زیبای آن لذت ببرید. ولی بهترین موقع برای سفر به ترکمن صحرا اواخر تابستان، اوایل پاییز و همچنین اواخر زمستان است. البته باید گفت که ترکمن صحرا در فصل زیبای بهار حال و هوای بسیار خاصی دارد. شما می توانید با رزرو تور ترکمن صحرا نوروز از این زیبایی بی نظیر و جادویی دیدن کنید و سال نو را در میان این همه زیبایی سپری نمایید.

البته قابل ذکر است که ظرفیت تور نوروزی ترکمن صحرا خیلی سریع پر می شود و اگر قصد دارید برنامه عید خود را در این منطقه بچینید بهتر است هر چه سریع تر اقدام به رزرو تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳ نمایید.

بهترین زمان رزرو تور ترکمن صحرا نوروز

تور ترکمن صحرا نوروز از تهران

تور های نوروزی زیادی از شهر تهران برای سال نو برنامه ریزی می شود، اما یکی از پر طرفدار ترین تور ها مربوط به تور ترکمن صحرا نوروز است که افراد زیادی علاقه به شرکت در این تور دارند. شما می توانید برای رزرو تور ترکمن صحرا نوروز از تهران با اکو تور تماس بگیرید.

تور ترکمن صحرا نوروز از تهران

رزرو تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

رزرو تور ترکمن صحرا نوروز در مجموعه اکو تور بسیار راحت است. برای این کار فقط کافیست با مجموعه ما تماس بگیرید و با راهنمایی همکاران ما بهترین تور نوروزی خود را رزرو نمایید و از سفر خود به ترکمن صحرا در کنار اکو تور بیشترین لذت را ببرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!