تور ترکمن صحرا | رزرو تور ترکمن صحرا ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

ترکمن صحرا یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور ترکمن صحرا نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور ترکمن صحرا | رزرو تور ترکمن صحرا ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

ترکمن صحرا منطقه ای بکر در شمال شرقی ایران در استان گلستان است که هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این منطقه به سمت ترکمن صحرا راهی می شوند. از این میان گروهی علاقه دارند که با وسیله نقلیه شخصی راهی سفر شوند و گروهی دیگر علاقه مند به شرکت در تور ترکمن صحرا هستند. در ادامه ی این مقاله ویژگی ها و مزیت های تور ترکمن صحرا را به صورت کامل برای شما شرح داده ایم تا انتخاب بهتری برای سفر خود داشته باشید.

تور ترکمن صحرا

فهرست

تور ترکمن صحرا

تور ترکمن صحرا یکی از پرطرفدار ترین تور های شمال کشور می باشد که در منطقه بزرگ ترکمن صحرا برگزار می شود. این منطقه از سمت شمال به ترکمنستان و از غرب به دریای خزر می رسد. شما می توانید با شرکت در تور ترکمن صحرا علاوه بر دیدن دریای خزر و لذت بردن از ساحل آن از مناطق تاریخی و دیدنی این منطقه نیز بازدید داشته باشید و با تاریخ آن بیشتر آشنا شوید.

تور ترکمن صحرا

نقشه راه ترکمن صحرا 

آب و هوای ترکمن صحرا

ترکمن صحرا آب و هوای خیلی مطبوعی دارد و شما می توانید در تمامی فصل ها به این منطقه سفر کنید. اما می توان گفت که بهترین زمان برای سفر به ترکمن صحرا فصل بهار است. در این فصل شما می توانید آبشار کبودوال را در زیباترین حالت خود مشاهده کنید. 

در تابستان و پاییز نیز ترکمن صحرا زیبایی های خاص خود را دارد که با سفر به آن می توانید از زیبایی های آن بیشترین لذت را ببرید.

آب و هوای ترکمن صحرا

قیمت تور ترکمن صحرا

نرخ تور ترکمن صحرا با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود. برخی از این عوامل می تواند تاریخ سفر، محل اقامت، نوع وسیله نقلیه، نوع پذیرایی و … می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق این تور بهتر است با اکو تور تماس بگیرید.

قیمت تور ترکمن صحرا

جاذبه های دیدنی تور ترکمن صحرا

جاذبه های گردشگری زیادی در ترکمن صحرا وجود دارد که در سفر به آن می توانید از این مکان ها دیدن نمایید. در ادامه شرح کوتاهی از این مکان های دیدنی قرار داده ایم که با شناخت راهی سفر گردید.

مقبره خالد نبی و گورستان سنگی

در بالای کوه گوگجه داغ مقبره ای به نام خالد نبی واقع شده است. این مقبره برای پیامبری می باشد که در فاصله زمانی عیسی مسیح و حضرت محمد زندگی می کرده. با رفتن به این منطقه می توانید از گورستان سنگی هم که در نزدیکی این مقبره قرار دارد دیدن کنید.

منار یا چراغ درخشان شهر

این مناره در ۱۰۰۰ سال پیش ساخته شده و ارتفاع آن به اندازه یک ساختمان ۲۳ طبقه می باشد. به تازگی میل گنبد کاووس یا منار به ثبت یونیسکو رسیده و جزو آثار ملی است.

مناره ترکمن صحرا

هزار دره در ترکمن صحرا

در ترکمن صحرا منطقه ای به نام هزار دره وجود دارد که از سنگ های سست و رسوبات ایجاد شده است. این منطقه هیچ پوشش گیاهی ندارد ولی به دلیل زیبایی زیاد آن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شناخته می شود.

آبشار کبودوال

آبشار کبودوال یا آبشار خزه ای در فاصله ۵ کیلومتری با علی آباد کتول قرار دارد. این آبشار زیبایی زیادی دارد که می توانید عکس های بسیار زیبایی را در این منطقه برای خود بیاندازید. همچنین می توانید در این مکان آب تنی کنید.

آبشار کبودوال

جزیره آشوراده

این جزیره حدود ۱۰ کیلومتر با بندر ترکمن فاصله دارد و در دریای خزر واقع شده است. این جزیره آب و هوای بسیار خوبی دارد که باعث شده است افراد زیادی مقصد تور گردشگری خود را این جزیره انتخاب کنند.

مزایای تور ترکمن صحرا

تور های گروهی ترکمن صحرا مزیت های زیادی به نسبت سفر های شخصی دارد که در ادامه به برخی از این مزیت ها اشاره می کنیم:

✔رزرو وسیله نقلیه

✔ رزرو هتل

✔ گشت در منطقه ترکمن صحرا

✔ برنامه ریزی دقیق ساعات سفر و تفریحات شاد

برای رزرو تور ترکمن صحرا می توانید در کنار دیگر همسفران خود روز پر از شادی را تجربه کنید.

تور جذاب ترکمن صحرا

لوازم ضروری تور ترکمن صحرا

✔لباس مناسب فصل

✔فلاسک چای و آب

✔بالش گردنی برای مسیر

✔ملحفه شخصی برای اسکان

✔شناسنامه و کارت شناسایی

✔پتوی مسافرتی برای مسیر و اسکان

✔کفش مناسب

✔کلاه آفتاب گیر

✔دفترچه بیمه 

✔ضد آفتاب برای پیشگیری از آفتاب سوختگی

✔ عینک آفتابی 

✔ساک مناسب

✔مسواک شخصی 

✔حوله شخصی

✔دارو های مصرفی 

خرید تور ترکمن صحرا

تور ترکمن صحرا از تهران

سالانه مسافران زیادی از شهر تهران به مقصد ترکمن صحرا حرکت می کنند. اگر شما نیز از استان تهران تصمیم دارید به ترکمن صحرا سفر کنید می توانید از تور ترکمن صحرا اکو تور رزرو نمایید. برای خرید این تور فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

 رزرو تور ترکمن صحرا

رزرو تور ترکمن صحرا نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

رزرو تور ترکمن صحرا در مجموعه اکو تور بسیار راحت است. برای این کار فقط کافیست با مجموعه ما تماس بگیرید و با راهنمایی همکاران ما بهترین تور خود را رزرو نمایید و از سفر خود به ترکمن صحرا در کنار اکو تور بیشترین لذت را ببرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!