تور تنگه بهشت مازندران بهار ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور تنگه بهشت مازندران و خرچامال یکی از تور های طبیعت گردی پرطرفدار است. شما می توانید این تور را در اکو تور رزرو نمایید. | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور تنگه بهشت مازندران بهار ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

تنگه بهشت یا تنگه خرماچال در استان مازندران قلب تپنده گردشگری ایران واقع شده است. این تنگه زیبا به عنوان یکی از زیبا ترین جاذبه های طبیعی مازندران است که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می کند. اگر شما نیز علاقه مند هستید که سفری به این تنگه زیبا داشته باشید، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

تور تنگه بهشت

فهرست

تور تنگه بهشت مازندران

شمال کشور یکی از قطب های گردشگری ایران است که افراد زیادی برای تعطیلات خود این منطقه را انتخاب می کنند. در شمال ایران مناطق گردشگری زیادی وجود دارد که یکی از جذاب ترین آن ها می تواند تنگه بهشت مازندران باشد. در این منطقه شما با درختان زیبا و بلند قامت، کوه های استوار و آبشار ها و رودخانه های زیبا موجه هستید که با رفتن به این مکان می توانید روح خود را جلا دهید و آرامشی ناب را تجربه نمایید.

تور تنگه خرماچال

تنگه بهشت کجاست

این تنگه زیبا در شهر کلاردشت استان مازندران واقع شده است. برای رفتن به تنگه بهشت باید به سمت عباس آباد و منطقه جنگلی خرماچال بروید. این تنگه تا عباس آباد حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد که حدود ۱۵ دقیقه مسیر می باشد. همچنین بعد از رسیدن به خرماچال باید ۵۰۰ کیلومتر پیاده روی کنید تا به تنگه بهشت برسید. در ادامه نقشه راه تنگه بهشت را برای شما قرار داده ایم:

جاذبه های گردشگری تنگه بهشت چیست

در این سفر شما جاذبه های دیدنی زیادی را در طول مسیر خواهید دید که در ادامه توضیحاتی در این باره شرح داده ایم:

جاده عباس آباد به کلاردشت

این جاده بسیار زیباست که شما را به سمت تنگه بهشت می برد. این جاده زیبا در دل جنگل ها است که در مسیر شما درختان بلند، چشمه ها و پرندگان مختلف را مشاهده خواهید نمود. در این مسیر رستوران هایی نیز وجود دارد که برای صرف غذا می توانید از آنها استفاده نمایید.

جاده عباس آباد به کلاردشت در زمستان

جنگل های هیرکانی

جنگ های هیرکانی دارای قدمت ۴۰ میلیون ساله می باشند. در این جنگل ها شما انواع درختان افرا، تمشک، توت، بلوط، گلابی، سیب، آلوهای جنگلی، کاج و زغال اخته را خواهید دید. در این جنگل گونه های گیاهی بسیار نادری رشد کرده است که حتما در بازدید از این جنگل مراقب گونه های گیاهی مختلف باشید.

جنگل های هیرکانی

رودخانه نوردی در تنگه بهشت

حدود دو ساعت در مسیر تنگه بهشت پیاده روی دارید که در این مسیر شما رودخانه های زیبا، آبشار های فوق العاده ای را مشاهده می کنید که باعث افزایش هیجان و حس خوب سفر می گردد. همچنین در فصل تابستان می توانید در حوضچه های کوچک مسیر به آب تنی نیز بپردازید.

رودخانه نوردی در تنگه بهشت

پارک جنگلی تنگه

در ۵۰۰ متری تنگه بهشت پارک جنگلی زیبایی به نام خرماچال وجود دارد. این پارک جنگلی در فصل تابستان بسیار شلوغ می شود. شما می توانید در مسیر رسیدن به تنگه بهشت ساعاتی را نیز در این پارک زیبا سپری کنید و از درختان بزرگ و رودخانه های خروشان آن بیشترین لذت را ببرید.

پارک جنگلی تنگه

بهترین زمان برای تور تنگه بهشت

شمال کشور معمولا در فصل زمستان آب و هوای سرد و در فصل تابستان آب و هوای شرجی دارد. با این وجود شما در تمامی فصول سال می توانید به این منطقه سفر کنید فقط کافیست پیش از حرکت آب و هوای منطقه را بررسی کنید تا بارندگی نداشته باشد. زیبایی تنگه بهشت به حدی زیاد است که در هر یک از فصل های سال زیبایی های خاص خود را دارد و با حضور در این مکان می توانید عکس های زیبایی را برای خود ثبت کنید.

زمان مناسب سفر به تنگه بهشت

وسایل مورد نیاز برای تور تنگه بهشت

شما در هر سفر طبیعت گردی نیاز به وسایلی دارید که بسیار ضروری هستند و با به همراه داشتن آنها سفری راحت تر تجربه خواهید نمود. در ادامه لیستی از وسایل ضروری سفر را برای شما آماده کرده ایم تا قبل از حرکت به سمت مقصد به صورت کامل وسایل خود را جمع آوری نمایید.

✔شناسنامه 

✔کارت ملی 

✔کتونی پیاده روی 

✔لباس مناسب فصل 

✔کوله پشتی 

✔عینک آفتابی 

✔وسایل بهداشتی  

✔وسایل شخصی مانند حوله و مسواک 

✔شارژر و هنذفری  

✔پول و کارت بانکی 

تور تنگه عباس آیاد

قیمت تور تنگه بهشت مازندران

تور تنگه بهشت مازندران قیمت ثابتی ندارد و با توجه به فاکتور های مختلف سفر و خدماتی که تور برای شما در نظر گرفته است قیمت تور تنگه بهشت می تواند بیشتر یا کمتر باشد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر و اطلاع از نرخ تور تنگه بهشت با ما در تماس باشید.

هزینه تور تنگه بهشت

تور تنگه بهشت از تهران

سالانه تعداد زیادی تور از شهر تهران به مقصد تنگه خرماچال برگزار می گردد که بسیار با کیفیت هستند و افراد زیادی با ثبت نام در این تور ها  برای بازدید از تنگه بهشت راهی می شوند. اگر ساکن شهر تهران و یا اطراف هستید می توانید برای رزرو تور تنگه بهشت از تهران با ما تماس بگیرید. البته اکو تور از تمامی شهر های ایران تور های طبیعت گردی را برگزار می کند که در تماس شما را به صورت کامل راهنمایی می نمایند.

خرید تور تنگه بهشت مازندران

رزرو تور تنگه بهشت مازندران در اکو تور

اکو تور به عنوان یکی از بهترین اجرا کننده های تور های طبیعت گردی می باشد که تور تنگه بهشت مازندران را نیز به بهترین نحو اجرا می کنند. باری ثبت نام تور تنگه بهشت فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!