تور تنگه واشی | قیمت تور تنگه واشی

توضیحات اولیه تور

تنگه واشی یکی از بهترین مقاصد گردشگری شمال کشور است. رزرو تور تنگه واشی در اکو تور | شماره تماس: ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷ – ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور تنگه واشی | قیمت تور تنگه واشی
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

تنگه واشی با یک موقعیت جغرافیایی عالی می تواند مقصد سفر های آخر هفته ای باشد. شما می توانید با شرکت در تور تنگه واشی از آب و هوای آلوده ی شهر دور شده و خستگی یک هفته کاری سخت را از بین ببرید. در ادامه مقاله شما را با موقعیت تنگه واشی و همچنین شرایط تور تنگه واشی بیشتر آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

تور تنگه واشی گلستان

فهرست

تنگه واشی کجاست

تنگه واشی یکی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است که در استان تهران، شمال ایران واقع شده است. این تنگه در شمال دماوند واقع شده و از طبیعت زیبا و مناظر دلنشینی برخوردار است. در این منطقه دشت آبشار و مکان های دیدنی زیادی وجود دارد که می تواند روز های گرم تابستان را برای شما لذت بخش تر کند.

راهنمای تور تنگه واشی

تور طبیعت گردی تنگه واشی می تواند یکی از بهترین تور هایی باشد که شما در طول طبیعت گردی خود تجربه خواهید کرد. شما می توانید در روز های گرم سال به این منطقه سفر کرده و از مکان های دیدنی آن بازدید نمایید و در آب و هوای خنک این منطقه بیشترین لذت را ببرید. در اکو تور، تور تنگه واشی با بهترین خدمات اجرا می شود که می توانید با رزرو آن سفری فوق العاده به این منطقه داشته باشید.

در این تور شما بعد از پیاده روی در مسیر دو تنگه و رودخانه خروشان به آبشار زیبایی خواهید رسید که تمام خستگی مسیر را از دوش شما خواهد برداشت.

راهنمای تور تنگه واشی

جاذبه های دیدنی تور تنگه واشی

در این منطقه دو تنگه وجود دارد که تنگه اول به تنگه واشی معروف است و دارای ۲۵۰ متر وسعت می باشد. نام دیگر آن تنگه ساواشی با مسیری بسیار باریک و ۲۵۰ متر طول است. در ادامه مسیر به دشت ساواشی رسیده و در کنار رودخانه زیبا حرکت می کنید. شما می توانید ساعاتی را در دشت پر گل ساواشی استراحت کنید و از طبیعت آن لذت برید. 

در ادامه به تنگه دوم یعنی تنگه سا می رسید. این مسیر حدود ۸۰۰ متر است و مسیری بسیار سر سبز دارد. در انتهای این مسیر شما به آبشار استخری با وسعت ۵۰ متری و عمق ۱ متری خواهید رسید که بسیار زیبا و پر هیجان است.

در تنگه واشی کتیبه ای قدیمی از ازمان فتحعلی شاه نیز وجود دارد که که به منظور ابهت این شاه و پسرانش به دستور فتحعلی شاه حکاکی شده است. این کتیبه بعد از ترکمنچای ایجاد شده است. شما در این تور بازدیدی از این کتیبه تاریخی نیز خواهید داشت.

کتیبه تنگه واشی

بهترین زمان برای تور تنگه واشی

بهترین زمان برای سفر به تنگه واشی فصل گرم تابستان است. از اواخر خرداد تا اواسط شهریور را می توان زمان بسیار مناسبی برای سفر به این منطقه دانست. در این فصل منطقه تنگه واشی بارش های زیادی دارد که به همین دلیل آب و هوای این تنگه نیز بسیار معتدل می شود. اگر برای آب تنی و شنا به این منطقه سفر می کنید پیشنهاد می کنیم در پاییز و زمستان به این منطقه نروید. برای راهنمایی بیشتر و رزرو تور تنگه واشی کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

بهترین فصل سفر به تنگه واشی

لوازم لازم برای تور تنگه واشی

در تور تنگه واشی شما به وسایل زیر نیاز دارید:

کوله پشتی طببیعت گردی

کفش مناسب پیاده روی در رودخانه

لباس اضافه

دارو های شخصی

کرم ضد آفتاب

کلاه آفتاب گیر

عینک

کارت بانکی 

و دیگر لوازم شخصی

تور جذاب تنگه واشی

خدمات تور تنگه واشی

رزرو اتوبوس های توریستی و با کیفیت

سرو آب داخل اتوبوس

بیمه مسافر

لیدر همراه

صبحانه و عصرانه

و خدمات دیگر

خدمات تور تنگه واشی

قیمت تور تنگه واشی

قیمت تور بستگی به موارد زیادی دارد. برخی از این موارد می تواند نوع پذیرایی، نوع وسیله نقلیه، محل اقامت، تعداد روز های تور و … باشد. اگر تصمیم به سفر و اطلاع از نرخ تور تنگه واشی دارید می توانید با اکو تور تماس بگیرید تا همکاران ما علاوه بر راهنمایی رایگان بهترین نرخ تور تنگه واشی را در اختیار شما قرار دهند.

رزرو تور تنگه واشی

نحوه رزرو تور تنگه واشی در اکوتور

شما می توانید تور تنگه واشی را از اکو تور که یکی از بهترین اجرا کننده های تور های طبیعت گردی است رزرو نمایید. برای خرید این تور فقط کافیست با اکو تور تماس گرفته و با بهترین قیمت تور تنگه واشی را برای خود و همسفرانتان رزرو نمایید. 

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!