تور رفتینگ ارمند رود | ثبت نام تور رفتینگ ارمند رود

توضیحات اولیه تور

رفتینگ به معنای قایق سواری در رودخانه خروشان است. رزرو تور رفتینگ ارمند رود در اکو تور | شماره تماس: ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷ – ۰۲۱-۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور رفتینگ ارمند رود | ثبت نام تور رفتینگ ارمند رود
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

تورهای رفتینگ یکی از پرطرفدار ترین گزینه‌های تفریحی برای افراد علاقه مند به ماجراجویی در طبیعت و ورزش‌های آبی است. در این تورها، شرکت‌کنندگان در کنار گروهی از لیدر ها و مربیان، به یک سفر ماجراجویی و پر هیجان در رودخانه‌های خروشان می‌روند. تور رفتینگ ارمند رود یکی از پرطرفدارترین تور ها در زمینه رفتینگ است که شما می توانید در اکو تور رزرو کنید.

درباره تور رفتینگ ارمند رود

فهرست

تور رفتینگ ارمند رود 

رود ارمند با آب های شفاف و زیبا می تواند یک مقصد مناسب برای افرادی باشد که به تور های رفتینگ علاقه مند هستند. شما می توانید با رزرو تور رفتینگ ارمند رود در اکو تور در کنار تیم حرفه ای ما با خیالی آسوده راهی سفر شده و از این تور پرهیجان بیشترین لذت را ببرید. در ادامه با این تور بیشتر آشنا می شوید.

تور رفتینگ یک روزه ارمند رود

ارمند رود کجاست

ارمند رود در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است و به نام کارون علیا معروف است. این رودخانه امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری منطقه تبدیل شده و افراد زیادی خواهان رفتینگ در رود ارمند هستند. طول ارمند رود حدود ۲۰ کیلومتر است و در انتها به سد کارون ۴ می ریزد. 

از آنجایی که رودخانه ارمند عریض و با عمق مناسب است، یکی از بهترین رود ها برای مسیر های رفتینگ است و قایق سواری در این رود حدود ۳ تا ۵ ساعت زمان می برد. در طی مسیر رفتینگ ارمند رود شما می توانید در مناطق زیبا توقف کرده و از طبیعت استفاده کنید. در ادامه نقشه ارمند رود را برای شما قرار داده ایم. 

راهنمای تور رفتینگ ارمند رود

رفتینگ ارمند رود می تواند یکی از بهترین تجربه های شما در طبیعت گردی باشد. شما برای رفتن به این مکان ابتدا باید راهی روستای دره یاس شوید. در این تور ابتدا به همراه مربیان در مسیر آرام رودخانه قایق سواری می کنید و از تماشای اطراف بیشترین لذت را می برید. در ادامه مسیر وارد قسمت هیجان انگیز تور شده و با پارو زدن در رودخانه ارمند هیجان زیادی را کسب خواهید کرد و آدرنالین زیادی در خون شما ترشح می شود.

شما می توانید به صورت خانوادگی نیز در تور خانوادگی رفتینگ ارمند رود شرکت کنید. زیرا سختی این تور زیاد نیست و می تواند مناسب خانواده ها نیز باشد.

راهنمای تور رفتینگ ارمند رود

بهترین زمان برای تور رفتینگ رفتینگ ارمند رود

تور ارمند در تمامی قصول سال قابل اجرا است. اگر تصمیم دارید در این تور شرکت کنید پیشنهاد ما به شما فصل بهار و تابستان است. در فصل بهار آب رودخانه خروشان تر است و شما هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. اما اگر قصد دارید در تور خانوادگی رفتینگ ارمند رود شرکت کنید، پیشنهاد ما به شما فصل تابستان است که آب رودخانه آرام تر می باشد.

بهترین زمان تور رفتینگ ارمند رود

لوازم لازم برای رفتینگ در رود ارمند

در این تور لیدر ها تمامی تجهیزات لازم برای رفتینگ در رود ارمند را در اختیار شما قرار می دهند. اما شما نیز باید وسایلی را به همراه داشته باشید که در ادامه لیستی از آن ها را قرار داده ایم:

✔لباس آستین بلند

✔کرم ضد آفتاب 

✔کفش ضد آب 

✔عینک آفتابی 

✔کارت شناسایی 

✔لباس اضافه 

✔دفترچه بیمه 

رزرو تور رفتینگ ارمند رود

خدمات تور رفتینگ در رود ارمند

در تور رفتینگ ارمند رود، اکو تور خدماتی برای شما در نظر گرفته ایم که به شرح زیر است:

✔رزرو وسیله نقلیه تا محل تور

✔رزرو محل اقامت 

✔وعده های غذایی 

✔آماده کردن وسایل تخصصی برای اجرای تور

✔لیدر و مربی همراه 

✔آموزش های لازم برای شرکت در تور

خدمات تور رفتینگ ارمند رود

قیمت تور رفتینگ ارمند رود

قیمت دقیقی نمی توان برای تور رفتینگ ارمند رود مشخص کرد و این قیمت بیشتر با توجه به خدمات تور معین می شود. برای اینکه از قیمت تور رفتینگ ارمند مطلع شوید می توانید با اکو تور تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان کارشناسان ما بهترین قیمت را به شما اعلام کنند.

قیمت تور رفتینگ ارمند رود

نحوه رزرو تور رفتینگ ارمند رود در اکو تور 

برای رزرو و خرید بلیط تور رفتینگ ارمند رود می توانید با اکو تور که یکی از تخصصی ترین آژانس های ایران در زمینه اجرای تور های طبیعت گردی است تماس بگیرید. این مجموعه رضایت گردشگران را سر لوحه کار خود قرار داده است و تور های طبیعت گردی را با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت اجرا می کند.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!