تور طبس نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

طبس یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور طبس نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

6500000
تور طبس نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
دو شب اقامتگاه بومگردی
تعداد وعده غذایی
8 وعده (3 صبحانه، 3 ناهار، 2 شام)
محل حرکت
تهران میدان آزادی - قم و کاشان
زمان حرکت
1- 4/ 5-8 / 9 - 12 / 10 - 13 فروردین 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
3.5 روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس گرم، عینک آفتابی، کفش مناسب رمل های شنی، کرم ضد آفتاب، حوله و لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور طبس نوروز ۱۴۰۳

طبس یکی از شهر های کویری ایران است که در استان خراسان جنوبی واقع شده است. این شهر معادن زغال سنگ زیادی دارد که نشان دهنده دریاچه های بزرگ و جنگل ها در گذشته های این شهر کویری است. سالانه تعداد زیادی مسافر برای بازدید از این شهر زیبا راهی می شوند. شما می توانید برای بازدید از شهر طبس، تور طبس نوروز را رزرو نمایید تا سال نور را در این شهر زیبا باشید.

تور طبس نوروز

طبس کجاست

شهر زیبای طبس از تهران حدود ۸۲۶ کیلومتر فاصله دارد. این شهر در گذشته عضو استان یزد بوده است ولی از سال ۱۳۸۰ جزو استان خراسان جنوبی می باشد. قدمت باستانی این شهر بسیار زیاد است و آثار تاریخی زیادی دارد. در ادامه مقاله توضیحات کاملی در رابطه با تور طبس برای شما شرح داده ایم.

قیمت تور طبس نوروز ۱۴۰۳

عوامل مختلفی در قیمت تور طبس نوروز تاثیر گذار است. برخی از این عوامل به شرح زیر است.

✔وسیله سفر که قطار، هواپیما یا اتوبوس باشد.

✔قطار ها با توجه به کیفیت قیمت متفاوتی دارند.

✔تعداد روز های تور نیز تاثیر مستقیم بر قیمت تور طبس نوروز دارد.

✔قیمت هتل محل اقامت نیز تاثیر زیادی در قیمت این تور دارد.

برای اطلاع از قیمت دقیق تور طبس نوروز می توانید با اکو تور تماس بگیرید تا همکاران ما با توجه به بودجه مد نظر شما بهترین تور طبس نوروز را به شما معرفی نمایند.

قیمت تور طبس نوروز

جاذبه های دیدنی تور طبس نوروز ۱۴۰۳

خیلی از افراد تور طبس را دوست ندارند و فک می کنند که در این شهر مکان دیدنی وجود ندارد. اما باید گفت که کاملا در اشتباه هستند. در شهر طبس مکان های دیدنی بسیاری وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

کال جنی: کال جنی دره ای است که گذر از آن بسیار هیجان انگیز می باشد. دره ای خاموش و پر از سکوت که گذر از آن بسیار وحشتناک خواهد بود. در دیواره های این دره نقش های زیبایی از رسوب ایجاد شده است که بسیار زیبا می باشد. کال جنی در دوره ساسانی ایجاد شده است.

تنگه و چشمه مرتضی علی: این چشمه در روستای خرو واقع شده است. یک سمت این چشمه آب داغ دارد و سمت دیگر آن آب سرد. آب سرد و گرم این چشمه با هم مخلوط نمی شوند و با راه رفتن در این چشمه لذت بسیار خاصی را احساس خواهید کرد.

مکان های دیدنی طبس

روستای ازمیغان: در وسط این کویر بی آب و علف روستایی وجود دارد  که شالیزار های زیبایی را در کنار نخل ها آماده کرده اند. دیدن این شالیزار ها در دل کویر بسیار جذاب است.

قلعه اسماعیلیان: در نزدیکی روستا قلعه ای در بالای کوه ها وجود دارد که با رفتن به آنجا می توانید کل روستا را تماشا کنید.

طاق عباسی: طاق عباسی سدی است که در انتهای مسیر چشمه آب گرم مرتضی علی واقع شده است. این سد یکی از قدیمی ترین سد های جهان می باشد که بسیار نازک می باشد.

دریاچه نمک: در دریاچه نمک زمین به رنگ سفید است. این دریاچه در نزدیکی روستای محمد آباد است و زیبایی چشم نوازی دارد که از تماشای آن سیر نمی شوید.

باغ گلشن: در دل کویر باغ های زیادی وجود دارد. زیرا اکثر پادشاهان دستور ساخت باغ هایی در دل کویر را می دادند. یکی از این باغ های جذاب باغ گلشن است که مربوط به زمان زندیه و قاجاریه می باشد. 

باغ گلشن طبس

خدمات تور طبس نوروز ۱۴۰۳

سفر به طبس با تور خدمات زیادی دارد که باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشد. در این قسمت از مقاله خدمات تور طبس نوروز را که توسط اکو تور ارائه می شود، برای شما شرح داده ایم:

✔ رزرو بلیط قطار برای سفر با قطار به طبس و یا رزرو اتوبوس برای سفر جمعی

✔ رزرو هتل محل اقامت

✔ برنامه ریزی روز های سفر و بازدید از مکان های دیدنی طبس

تور نوروزی طبس

لوازم ضروری تور طبس نوروز ۱۴۰۳

✔ شناسنامه و کارت شناسایی

✔کفش مناسب برای کویر گردی

✔لباس مناسب با فصل

✔شارژر و پاور بانک

✔دوربین عکاسی

✔کلاه آفتاب گیر

✔عینک آفتابی

✔کرم ضدآفتاب

✔دیگر لوازم شخصی

تور جذاب طبس نوروز

بهترین زمان رزرو تور طبس نوروز ۱۴۰۳

اواخر پاییز و اوایل زمستان بهترین زمان برای رزرو تور طبس نوروز است. طبس جزو مناطق بیابانی است و آب و هوای آن گرم می شود. در فصل پاییز و زمستان تا اوایل بهار بهترین زمان برای شرکت در تور طبس می باشد. اگر تصمیم دارید در تور طبس نوروز ۱۴۰۳ شرکت نمایید بهتر است از اوایل اسفند اقدام به رزرو تور نوروزی طبس نمایید تا با پر شدن ظرفیت ها مواجه نشوید.

بهترین زمان تور طبس

تور طبس نوروز از تهران

شهر تهران یکی از بزرگترین شهر های ایران است که سالانه تعداد زیادی مسافر از این شهر به مقصد طبس رهسپار می شوند. اگر شما نیز قصد دارید در تور طبس نوروز از تهران شرکت کنید پیشنهاد می کنیم با اکو تور تماس بگیرید. اکو تور بهترین تور های مفرح و شاد گروهی را با امکانات کامل آماده می کند که مسافران در تمام تایم سفر به تفریح و خوشگذرانی مشغول می شوند.

تور طبس از تهران

رزرو تور طبس نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

برای رزرو تور طبس نوروز فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید تا بهترین تور های گروهی طبس را برای شما رزرو نمایند. اکو تور ارائه دهنده تور های داخلی می باشد که همواره در تلاش است بهترین تور ها را برای مسافران عزیز آماده کند تا با آرامش خاطر راهی این سفر شوید و از مسافرت خود بیشترین لذت را ببرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!