تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور قشم هرمز هنگام یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور قشم هرمز هنگام نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

11000000 تومان
تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
سه شب هتل سه ستاره
تعداد وعده غذایی
3 وعده صبحانه
محل حرکت
راه آهن تهران
زمان حرکت
1-6 فروردین / 8- 13 فروردین
وسیله نقلیه
قطار کوپه ای
مدت کل تور
6 روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس خنک، عینک آفتابی، کفش مناسب، کرم ضد آفتاب، حوله و لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳

در تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳ شما از سه جزیره قشم، هرمز، هنگام بازدید خواهید کرد. در این تور شما ابتدا با پرواز وارد جزیره قشم شده و در روز های بعدی با قایق موتوری های موجود با جزیره های هرمز و هنگام می روید و در این جزیره ها نیز ساعاتی را به تفریح و بازدید می گذرانید.  تور قشم هرمز هنگام نوروز یکی از بهترین تور هایی می باشد که می توانید برای عید ۱۴۰۳ رزرو کرده و تعطیلات عید خود را با گردش در جزایر سه گانه لذت بخش کنید.

تور قشم هرمز هنگام نوروز

 

قشم هرمز هنگام کجاست 

جزیره قشم در هرمزگان واقع شده است و بزرگترین جزیره ای می باشد که در تنگه هرمز قرار گرفته است. در این جزیره مناطق بکر و دیدنی زیادی وجود دارد که افراد زیادی به بازدید از آن ها علاقه مند هستند.

جزیره هرمز قشم در ۴۲ کیلومتری خلیج فارس واقع شده است. در این جزیره فقط یک روستا دارای سکنه است. برای رفتن به جزیره هرمز می توانید از دو اسکله شهید حقانی و شهید ذاکری استفاده کنید که در تور جزایر سه گانه اسکله شهید ذاکری بهترین انتخاب است.

جزیره هنگام در دو کیلومتری جنوب شرقی قشم واقع شده است. در این جزیره دلفین های زیادی وجود دارد که مسافران از تماشای آن ها لذت می برند. در جزیره هنگام ۳ روستا به نام های هنگام کهنه، هنگام جدید یا ماشی و غیل است. در این جزیره بلند ترین نقطه مربوط به کوه ناکس با ارتفاع ۱۰۶ متری است.

شما با رزرو تور قشم هرمز هنگام نوروز از این سه جزیره و مکان های دیدنی آن ها بازدید می کنید.

تور قشم هرمز هنگام

 

تور قشم هرمز هنگام نوروز چه جاذبه هایی دارد

در این جزایر سه گانه جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که این بخش از مقاله را به آن اختصاص داده ایم و قصد داریم توضیح کوتاهی در رابطه با جاذبه های گردشگری جزایر قشم، هرمز و هنگام بگوییم. شما در تور قشم هرمز هنگام نوروز که در اکو تور برگزار می شود از این جاذبه ها دیدن خواهید کرد.

در جزیره قشم مکان های زیادی برای گشت و گذار وجود دارد که اگر روز ها در این جزیره بمانید برای شما تکراری نخواهد شد. برخی از این مکان های دیدنی جزیره قشم به شرح زیر است:

✔دره ستارگان 

✔تنگه چاهکوه 

✔جزایر ناز

✔پارک کروکودیل ها

✔جنگل حرا

✔غار نمکدان قشم 

✔غار خربس 

✔دره تندیس ها

تورجزایر سه گانه

 

در جزیره هرمز نیز مکان های دیدنی طبیعی بسیار زیادی وجود دارد. در این جزیره ها شما می توانید عکس های بسیار نابی برای خودتان بیاندازید. برخی از جاهای دیدنی جزیره هرمز به شرح زیر است:

✔دره مجسمه ها

✔ساحل سرخ 

✔غار الهه نمک 

✔دره رنگین کمان 

✔قلعه پرتغالی ها

جزیره هنگام نیز مانند دو جزیره دیگر مکان های دیدنی زیادی دارد که توریست ها می توانند از آن بازدید کرده و لذت ببرند. در ادامه برخی از این مکان های دیدنی جزیره هنگام را نام برده ایم:

✔ساحل نقره ای 

✔ساحل خنیزی 

✔ساحل کله خماسی 

✔ساحل درخشان 

✔سنگ مادر و دختر 

✔بازار محلی هنگام 

✔کشتی به گل نشسته پرتغالی ها

شما می توانید با رزرو تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳ چند روزی را در این جزایر زیبا به گردش و تفریح بگذرانید. همچنین در این تور شما می توانید با بهمراه داشتن دوربین عکاسی های زیبایی را انجام دهید.

جاذبه های دیدنی تور قشم هرمز هنگام نوروز

 

بهترین فصل برای تور قشم هرمز هنگام

بهترین زمان برای تور قشم هرمز هنگام فصل های خنک سال است. از اواخر پاییز تا اواخر بهار شما می توانید در این تور شرکت کنید. اما اگر تصمیم دارید در عید نوروز تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳ را رزرو کنید، باید هر چه سریع تر اقدام به این کار نمایید. زیرا در عید نوروز هتل های این جزایر سریع پر می شود و امکان رزرو را نخواهید داشت. 

بهترین فصل برای تور قشم هرمز هنگام

تور گروهی قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳

در تور گروهی قشم هرمز هنگام نوروز شما می توانید با برنامه ریزی دقیقی که آژانس انجام می دهد از زمان خود بهترین استفاده را ببرید و بازدید خوبی از تور گروهی قشم هرمز هنگام نوروز داشته باشید. در تور های گروهی معمولا هزینه های سفر شما کاهش می یابد زیرا برخی از هزینه ها به صورت گروهی پرداخت می شود. برای رزرو تور گروهی قشم هرمز هنگام نوروز فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

تور گروهی قشم هرمز هنگام نوروز

 

وسایل مورد نیاز برای تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳

در تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳ شما به وسایلی نیاز دارید که سفر را برای شما آسان تر کند. در ادامه لیست کاملی از وسایل ضروری مورد نیاز در این تور را برای شما آماده کرده ایم تا با تجهیزات کامل در این سفر هیجان انگیز شرکت کنید:

✔شناسنامه و کارت شناسایی 

✔صندل و کفش راهپیمایی 

✔ کوله پشتی کوچک 

✔بادگیر

✔چراغ قوه 

✔بادگیر

✔دارو های مورد نیاز

✔لوازم بهداشتی 

✔لیوان شخصی 

✔ملحفه

✔عینک آفتابی 

✔قمقمه آب 

✔دوربین عکاسی 

✔فلاسک چای 

✔کلاه نقابدار

✔بالش گردنی 

✔زیرانداز انفرادی 

تور قشم هرمز هنگام نوروز

 

قیمت تور قشم هرمز هنگام نوروز ۱۴۰۳

در ایام نوروز تور قشم هرمز هنگام به چند برابر افزایش می یابد. به همین دلیل قیمت پرواز ها و هتل ها کمی افزایش می یابد و به مساوات آن قیمت تور قشم هرمز هنگام نوروز نیز افزایش می یابد. به صورت کلی می توان گفت هزینه سفر در نوروز به این جزایر سه گانه حدود ۲ برابر روز های دیگر سال است. البته اگر می خواهید کمی در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید تور قشم هرمز هنگام نوروز خود را برای هفته دوم عید رزرو کنید که قیمت ها کمی کاهشی می شود.

قیمت تور قشم هرمز هنگام نوروز

 

تور قشم هرمز هنگام نوروز از تهران

از تهران سالانه تور های زیادی برای قشم هنگام و نوروز وجود دارد. اما پرطرفدارترین تور مربوط به تور قشم هرمز هنگام نوروز از تهران است. این تور طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی علاقه دارند که عید خود را در این جزایر سه گانه جذاب سپری کنند. اگر شما نیز از شهر تهران تصمیم به رزرو تور قشم هرمز هنگام نوروز دارید بهتر است هر چه سریع تر اقدام به رزرو این تور نمایید.

تور قشم هرمز هنگام نوروز از تهران

 

رزرو تور قشم هرمز هنگام نوروز در اکو تور

برای رزرو تور قشم هرمز هنگام نوروز می توانید از طریق سایت این تور را ثبت نام کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و خرید خود را نهایی نمایید. اکو تور ارائه دهنده بهترین تور های طبیعت گردی در سراسر ایران می باشد.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!