تور لرستان گردی ۱۴۰۳ | رزرو تور لرستان گردی

توضیحات اولیه تور

استان لرستان یکی از مناطق گردشگری پر از آبشار است. رزرو تور لرستان گردی در اکو تور | شماره تماس: ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷ – ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور لرستان گردی ۱۴۰۳ | رزرو تور لرستان گردی
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

استان لرستان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در ایران است. در این استان آبشار های زیاید وجود دارد و به همین دلیل به بهشت آبشار های ایران معروف شده است. افراد زیادی سالانه برای بازدید از زیبایی های لرستان راهی این استان می شوند. در ادامه درباره تور لرستان گردی توضیحات کاملی برای شما شرح می دهیم.

تور لرستان

فهرست

لرستان کجاست

لرستان یکی از استان های زیبای ایران است که کوه های بی نظیر، آبشار ها و چشمه های پر آب، رود خانه های زیبا و دره های خیره کننده است. لرستان می تواند مقصد سفر های طبیعت گردی افراد زیادی باشد که علاقه زیادی به آبشار دارند. در ادامه نقشه لرستان را برای دسترسی راحت تر به این منطقه قرار داده ایم.

راهنمای تور لرستان

استان لرستان به دلیل اینکه در بین کوه های زاگرس است طبیعت بکر و بی نظیری دارد. البته این استان علاوه بر طبیعت زیبا مکان های تارخی زیادی نیز دارد که در تور لرستان می توانید از آن ها بازدید کنید.

لرستان دارای تاریخ چند هزار ساله است. از نظرباستان شناسان مفرغ لرستان دارای شهرت زیادی است. مرکز این استان خرم آباد است که شهری با طبیعت فوق العاده است.

شهر های دیدنی استان لرستان شامل درود، الیگودرز، بروجرد، پل دخیر و کوهدشت است که سالانه مسافران زیادی را پذیرا هستند. در ادامه در رابطه با مکان های دیدنی لرستان توضیحاتی شرح خواهیم داد.

قلعه ی فلک‌الافلاک

جاذبه های دیدنی تور لرستان

فلک الافلاک یا قلعه ماندگار: این قلعه در منطقه باختری به دستور شاپور دوم ساسانی ساخته شده است. این قلعه از سنگ آجر، آهک و خشت ساخته شده است که در تور لرستان می توانید بازدیدی از آن داشته باشید.

آبشار بیشه: این آبشار عریض که معروف ترین آبشار لرستان است در دل کوه های زاگرس قرار دارد. آبشار بیشه به رودخانه سزار میریزد و محل قرار گیری آن در روستای چشمه پریان می باشد. بازدید از این آبشار می تواند بسیار لذت بخش باشد.

آبشار آب سفید: این آبشار زیبا در دامنه اشترانکوه قرار دارد و به عروس زیبای این منطقه معروف  است. آبشار آب سفید به رود های میان دره و پایین دست می ریزد و طبیعت بکری را ایجاد می کند که از تماشای آن سیر نخواهید شد.

آبشار نوژیان: این آبشار در کوه تاف قرار دارد. برای رفتن به این آبشار باید از مسیر کوهستانی و جنگل های پر از پیچ و خم گذر کنید که زیبایی بسیار نابی دارد. این منطقه زیبایی وصف ناپذیری دارد که برای درک آن باید حتما از نزدیک ببینید.

آبشار آفرینه: این آبشار یکی از عریض ترین آبشار های ایران است. برای رفتن به این آبشار باید به شهر های خرم آباد، پل دختر رفته و به سمت رود های چشمک و آفرینه حرکت کنید. در ادامه مسیر با گذشتن از کوه غزال به این آبشار زیبا خواهید رسید و لحظات خوشی را در کنار آن تجربه می کنید.

آبشار تاف هفت چشمه: این آبشار از هفت چشمه سرچشمه می گیرد که در دل کوه های زاگرس می جوشد. با رسیدن این چشمه ها به هم آبشاری زیبا به نام آبشار تاف هفت چشمه شکل میگیرد که زیبایی آن وصف ناپذیر است و جزء آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است. 

آبشار های لرستان

بهترین زمان برای تور لرستان گردی

لرستان در تمامی فصول سال دیدنی است و می توانید در هر روزی از سال که تمایل دارید به این شهر زیبا سفر کنید. اما از آنجایی که در منطقه کوهستانی واقع شده است در فصل های پاییز و زمستان هوا کمی سرد است. اگر به سرما علاقه ندارید بهترین زمان برای لرستان گردی می تواند از آواخر فروردین تا اردیبهشت باشد. در این زمان دشت های لرستان پر از گل های زیبا و دیدنی است.

اما اگر برای دیدن آبشار های زیبا راهی لرستان می شوید می توانید از ماه اردیبهشت تا تیر ماه را انتخاب کنید که می تواند بهترین زمان برای تماشای آبشار بیشه، آبشار گریت، آبشار نوژیان، آبشار وارک، آبشار چکان، آبشار آب سفید و … باشد.

آبشار نوژیان

لوازم لازم برای تور لرستان گردی

در این بخش از مقاله لیستی از وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی را قرار داده ایم تا با خیالی راحت راهی سفر شوید.

✔کوله پشتی طببیعت گردی 

✔لباس اضافه 

✔دارو های شخصی 

✔کفش مناسب پیاده روی در آب 

✔کرم ضد آفتاب 

✔عینک 

✔کلاه آفتاب گیر

✔پاور بانک 

✔کارت بانکی 

✔پاور بانک 

✔هنذفری 

✔کارت شناسایی 

✔و دیگر لوازم شخصی 

سرای کیو لرستان

خدمات تور لرستان

اکو تور خدمات زیادی را برای تور لرستان گردی برای شما در نظر گرفته است تا با شما با خیالی آسوده راهی سفر شده و بیشترین لذت را ببرید. در ادامه برخی از این خدمات را نام برده ایم

✔رزرو اتوبوس های توریستی 

✔پذیرایی 

✔بیمه مسافر

✔لیدر همراه 

✔در صورت نیاز رزرو محل اقامت 

✔و خدمات دیگر

آبشار زیبای بیشه

قیمت تور لرستان گردی

تور لرستان گردی انواع مختلفی دارد که نمی توان برای آن قیمت مشخصی در نظر گرفته. با توجه به تور های مختلف و مکان های مورد بازدید قیمت تور لرستان گردی مشخص می شود. شما می توانید برای اطلاع از نرخ تور لرستان گردی با اکو تور تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان مناسب ترین قیمت تور لرستان را نیز دریافت کنید.

قیمت تور لرستان گردی

نحوه رزرو تور لرستان گردی در اکوتور

شما می توانید تور لرستان را از اکو تور که یکی از برترین اجرا کننده های تور طبیعت گردی است رزرو کنید. برای خرید تور لرستان گردی فقط کافیست با اکو تور تماس گرفته و با بهترین قیمت تور لرستان را برای خود و همسفرانتان رزرو نمایید. 

رزرو تور لرستان گردی

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!