تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

نمک آبرود یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور نمک آبرود نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

فهرست

تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

نمک آبرود یکی از مکان های توریستی ایران است که حد فاصل بین دریا و کوه را تشکیل می دهد. تور نمک آبرود نوروز یکی از پر طرفدار ترین تور ها می باشد که بسیار لذت بخش است. این شهر زیبایی غیر قابل وصفی دارد که باعث شده است سالانه توریست های زیادی از اقصی نقاط کشور را به خود جذب کند. برای رزرو تور نمک آبرود نوروز فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

تور نمک آبرود نوروز

نمک آبرود کجاست

نمک آبرود در نزدیکی شهر چالوس و تنکابن استان مازندران واقع شده است و حدود ۱۲ کیلومتر با چالوس فاصله دارد. این شهر در سال ۱۳۶۷ ساخته شده است و بعد از مهاجرت افراد زیادی به این شهر، تبدیل به یک منطقه گردشگری شد. نمک آبرود حدود ۶۵۰ هکتار مساحت دارد که به دو بخش مسکونی و تفریحی تبدیل شده است. در بخش تفریحی نمک آبرود امکانات زیادی برای تفریحات گردشگران در نظر گرفته شده است.

تور گروهی نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

همه شما به خوبی می دانید که جاده چالوس پر از پیچ و خم می باشد و رانندگی در آن بسیار خطرناک است. اگر با ماشین شخصی راهی جاده چالوس شوید باید تمام مسیر حواستان به رانندگی باشد و نمی توانید از زیبایی های این مسیر زیبا لذت ببرید. ولی در تور گروهی نمک آبرود نوروز شما با اتوبوس های با کیفیت راهی این شهر توریستی زیبا می شوید و در تمام مسیر می توانید با همسفران عزیز خود به خوش گذرانی و تماشای مسیر زیبا بپردازید. از این رو تور گروهی نمک آبرود لذت بیشتری از تور های تکی و شخصی برای شما خواهد داشت.

تور گروهی نمک آبرود نوروز

مزایای تور گروهی نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

تور های گروهی معمولا مزیت های زیادی نسبت به تور های تکی دارند. در این بخش از مقاله مزیت های تور گروهی نمک آبرود نوروز را برای شما شرح داده ایم تا با دید بازتری اقدام به رزرو این تور پر شور و نشاط نمایید. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

✔در تور گروهی نمک آبرود هزینه های شما کمتر از تور شخصی می گردد.

✔در تور گروهی نمک آبرود نوروز از آنجایی که رانندگی بر عهده شما نیست، خستگی مسیر را احساس نخواهید کرد.

✔در تور گروهی نمک آبرود شما همسفران زیادی خواهید داشت با معاشرت با آنها سفر برای شما لذت بخش تر می شود.

✔در تور گروهی نمک آبرود شما بیمه مسافرتی خواهید داشت.

✔همچنین در تور گروهی تور لیدر همراه شما است که باعث می شود برنامه ریزی بهتری برای تایم های سفر خود داشته باشید و از مکان های بیشتری دیدن نمایید.

تور نوروزی نمک آبرود

جاذبه های دیدنی تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

جاذبه های دیدنی زیادی در شهر نمک آبرود وجود دارد که باعث شده است افراد زیادی برای تماشای آن ها سالانه به این شهر سفر کنند. در ادامه توضیحات کوتاهی در رابطه با جاذبه های دیدنی تور نمک آبرود نوروز شرح داده ایم:

تله کابین نمک آبرود: تله کابین معروف ترین تفریح این شهر است که یکی از طولانی ترین مسیر ها را دارد. در نمک آبرود دو خط تله کابین وجود دارد که یکی از آن ها به قله مدوبن و خط دوم به قله دیو حمام می رسد. درون این تله کابین ها می توانید از بالا جنگل های زیبا را تماشا نمایید.

پل معلق نمک آبرود: از دیگر تفریحات جذاب نمک آبرود پل معلق است که تجربه راه رفتن در ارتفاع بسیار زیاد را بر روی این پل به دست خواهید آورد. برای رسیدن به این پل باید از تله کابین نمک آبرود استفاده نمایید.

سورتمه نمک آبرود: طولانی ترین سورتمه ایران مربوط به همین شهر است که ۱۲۵۰ متر ریل دارد و ۵۶ دستگاه سورتمه که با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.

پیست کارتینگ نمک آبرود: کارتینگ جزو تفریحاتی است که افراد زیادی طرفدار آن هستند. در شهر نمک آبرود پیست مخصوص نوجوانان و بزرگسالان کارتینگ وجود دارد که در تور نمک آبرود نوروز می توانید از آن استفاده کنید.

مجموعه پروازی نمک آبرود: در مجموعه پروازی این شهر چتر، پاراگلایدر، بالگرد و کایت کرایه ای وجود دارد که شما می توانید با اجاره آن بر بالای جنگل ها و دریای خزر دقایقی را پرواز کنید.

پل معلق نمک آبرود

بهترین زمان رزرو تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

یکی از تور های پرطرفدار کوتاه مدت نوروزی مربوط به تور نمک آبرود نوروز است. این تور معمولا برای نوروز بسیار سریع پر می شود و برای روز های آخر ظرفیت خالی ندارد. اگر تصمیم دارید سال نو را در این شهر زیبا باشید و از طبیعت آن لذت ببرید بهتر است هرچه سریعتر اقدام به رزرو تور نمک آبرود نوروز خود نمایید. بهترین زمان برای رزرو این تور اوایل اسفند ماه می باشد.

تله کابین نمک آبرود

وسایل مورد نیاز تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

در تور های طبیعت گردی شما نیاز دارید وسایلی را به همراه داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکل و استرس نگردید. به همین منظور در ادامه لیستی از وسایل ضروری برای تور نمک آبرود را قرار داده ایم تا با اطمینان خاطر اقدام به جمع کردن کیف خود برای سفر گردید:

✔شناسنامه و کارت شناسایی 

✔کفش های مناسب برای پیاده روی در مناطق کوهستانی 

✔کوله پشتی مناسب طبیعت گردی 

✔دوربین عکاسی با کیفیت 

✔پول نقد

✔دارو های مصرفی روزانه 

✔پتو مناسب برای شب  

✔مسواک، خمیر دندان، حوله، لیوان و دیگر لوازم شخصی 

✔بشقاب و قاشق و چنگال برای سرو غذا 

✔لباس اضافه برای طول سفر 

✔لباس گرم برای شب 

✔کرم ضد آفتاب 

✔عینک آفتابی 

✔کلاه مناسب 

✔پاور بانک و شارژر موبایل 

تور جذاب نمک آبرود عید

قیمت تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳

عوامل مختلفی در قیمت تور نمک آبرود تاثیر گذار است. به طور مثال زمان سفر، تعداد روز های سفر، محل اقامت، نوع خدمات تور تاثیرات مستقیمی بر قیمت تور نمک آبرود نوروز دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق این تور کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در اکو تور شما را به صورت کامل راهنمایی نمایند.

قیمت تور نمک آبرود نوروز

رزرو تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

شما می توانید در اکو تور، تور نمک آبرود نوروز ۱۴۰۳ را رزرو نمایید. در این مجموعه تور نمک آبرود نوروز با بهترین امکانات و قیمت بسیار مناسبی ارائه می گردد که شما می توانید با رزرو آن با هزینه بسیار کمی در یک تور بسیار خاص شرکت نمایید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!