تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

کرمان یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور کرمان نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

14600000
تور کرمان نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
3 شب اقامت در هتل 4 ستاره چابهار + 1 شب اقامت در هتل جهانگردی ماهان+1 شب اقامتگاه بومگردی
تعداد وعده غذایی
6 صبحانه
محل حرکت
تهران(میدان آزادی)
زمان حرکت
27 اسفند به 4 فروردین/ 7 به 13 فروردین 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
7 روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس خنک، عینک آفتابی، کفش مناسب، کرم ضد آفتاب، حوله و لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

کرمان یکی از بهترین شهر های توریستی ایران است که می توانید این شهر را به عنوان مقصد سفر نوروز خود انتخاب نمایید. در اکو تور بهترین تور کرمان نوروز ارائه می شود، شما در تور کرمان کویر، باغ های زیبا، مکان های تاریخی و بافت مدرن شهری را در کنار هم تجربه خواهید کرد. 

این شهر مردمان بسیار مهمان نوازی دارد که باعث می شود از بودن در شهر کرمان لذت بیشتری ببرید. اگر قصد سفر به کرمان در نوروز را دارید، بهتر است هر چه سریع تر اقدام به رزرو تور کرمان خود نمایید.

تور کرمان نوروز

سوغاتی تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

استان کرمان سوغاتی های زیادی دارد که شما می توانید در تور نوروزی کرمان برای عزیزان خود تهیه نمایید و به عنوان سوغاتی به آن ها هدیه دهید. برخی از سوغاتی های تور کرمان نوروز شامل  شیرینی های خوشمزه این شهر از جمله کماج، کلمپه، قاووت و انواع صنایع دستی زیبا و چشم نواز است. با خرید این صنایع دستی یادگاری زیبایی از شهر کرمان خواهید داشت.

تور کرمان نوروز

قیمت تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

عوامل زیادی در قیمت تور کرمان نوروز تاثیر گذار است که باعث می شود قیمت این تور بیشتر شود یا کاهش یابد. به طور مثال قطار یا هواپیما یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت تور نوروزی کرمان است. همچنین هتل محل اقامت نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت تور دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق تور کرمان نوروز بهتر است با اکو تور تماس بگیرید تا با توجه به بودجه شما بهترین تور را برای شما رزرو نمایند.

قیمت تور کرمان نوروز

جاذبه های دیدنی تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

کویر شهداد یکی از بهترین جاذبه های دیدنی تور کرمان است که اکثر افراد برای بازدید از آن راهی شهر کرمان می شوند. این کویر در عین آرامش زیادی که دارد تفریحاتی مثل سافاری را نیز در اختیار مسافران عزیز قرار می دهد. در شهر کرمان علاوه بر این کویر زیبا مکان های دیدنی زیادی نیز وجود دارد که در تور کرمان نوروز می توانید از آن بازدید نمایید. برخی از این مکان های دیدنی به شرح زیر است:

✔باغ فتح آباد

✔مجموعه گنجعلی خان 

✔قلعه دختر

✔باغ شازده ماهان 

✔آتشکده آناهیتا

✔یخدان مویدی 

✔آبشار سیمک 

✔جنگل پردیسان قائم 

✔پیست اسکی سیرچ 

✔ارگ بم 

✔گندم بریان 

✔آتشکده زرتشتیان 

✔آبشار خوشکار

✔گنبد جبلیه 

مکان های دیدنی تور کرمان

خدمات تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

با رزرو تور کرمان نوروز از اکو تور خدمات زیادی را دریافت خواهید کرد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

✔رزرو بلیط رفت و برگشت از مبدا به کرمان و برعکس 

✔رزرو هتل به مدت اقامت در کرمان 

✔برنامه ریزی گشت شهری در کرمان 

✔تخفیفات مکان های دیدنی 

رزرو تور کرمان نوروز

لوازم ضروری تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

در تور کرمان نوروز شما نیاز دارید که لوازمی را به همراه داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکل نگردید. به همین منظور در ادامه لیست کاملی از لوازم مورد نیاز تور کرمان نام برده ایم تا در جمع کردن چمدان دچار مشکل و دغدغه ای نشوید:

✔شناسنامه و کارت شناسایی 

✔لباس مناسب برای سفر به کرمان 

✔عینک آفتابی 

✔دارو های مصرفی و دارو های مسکن برای مواقع مورد نیاز

✔کفش مناسب برای پیاده روی 

✔کرم ضد آفتاب 

✔کوله مناسب یا چمدان 

تور نوروزی کرمان

بهترین زمان رزرو تور کرمان نوروز ۱۴۰۳

کرمان در منطقه کویری واقع شده است و آب و هوای متفاوتی در فصل های مختلف دارد. اما به صورت کلی هوای کرمان گرم است و دمای زیر صفر درجه را تجربه نمی کند. این شهر در تابستان آب هوای گرم و در زمستان آب هوای سردی را تجربه می کنند. بهترین زمان برای رزرو تور کرمان فصل بهار و پاییز است. در ایام نوروز نیز کرمان آب و هوای بسیار مناسبی دارد که با خیالی آسوده می توانید در شهر گشت زده و از تماشای مکان های دیدنی کرمان لذت ببرید. برای رزرو تور کرمان نوروز بهتر است هر چه سریع تر اقدام نمایید تا ظرفیت تور های نوروزی پر نشده باشد.

بهترین زمان رزرو تور کرمان

تور کرمان نوروز از تهران

تور کرمان نوروز از تهران یکی از پر طرفدارترین تورهای نوروزی مجموعه ما است که افراد زیادی سالانه این تور جذاب را رزرو کرده و عید خود را در شهر زیبا و خاص کرمان سپری می کنند. این تور از شهر تهران به دو صورت زمینی و هوایی قابل اجرا است. اگر تمایل به رزرو تور هوایی کرمان نوروز و یا تور زمینی کرمان نوروز دارید، بهتر است با ما تماس بگیرید تا بهترین تور را برای سفر شما رزرو نماییم.

تور کرمان نوروز از تهران

رزرو تور کرمان نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

اگر تصمیم دارید برای نوروز ۱۴۰۳ تور کرمان را رزرو نمایید فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید. این مجموعه بهترین ارائه دهنده تور های داخلی است. می توانید با خیالی آسوده تور کرمان نوروز را برای خود و همراهانتان در اکو تور رزرو نمایید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!