تور کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

کویر مرنجاب یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور کویر مرنجاب نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

980000 تومان
تور کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
ندارد
تعداد وعده غذایی
1 صبحانه - 1 عصرانه
محل حرکت
تهران میدان آزادی - قم و کاشان
زمان حرکت
همه روزه در ایام نوروز 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس توریستی
مدت کل تور
1روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس گرم، عینک آفتابی، کفش مناسب رمل های شنی، کرم ضد آفتاب، لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳

در ایران کویر های متعدد زیادی وجود دارد که جزو جاذبه های طبیعت گردی این منطقه به شمار می روند. کویر مرنجاب یکی از بهترین کویر های ایران است که شما می توانید برای سفر خود انتخاب نمایید. این کویر در بهار آب و هوای بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل شما می توانید یکی از بهترین تور های کویر خود را در تور کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳ تجربه نمایید. برای رزرو این تور فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

تور کویر مرنجاب نوروز

کویر مرنجاب کجاست

کویر مرنجاب در استان اصفهان، کاشان، شمال شهرستان آران و بیدگل واقع شده است. نام این کویر از اسم کاروانسرا و قناتی که در این منطقه وجود دارد، گرفته شده است. این کاروان سرا و قنات مربوط به دوران صفویه می باشد. برای رفتن به کویر مرنجاب راه های زیادی وجود دارد، اما بهترین راه برای این سفر رفتن به سمت شهر کاشان می باشد. در ادامه نقشه مربوط به کویر مرنجاب را قرار داده ایم:

تور کویر مرنجاب چه تفریحاتی دارد

در کویر مرنجاب تفریحات زیادی وجود دارد که در طول سفر خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. تفریحات این کویر شامل مواردی مانند موتور های چهار چرخ، پیاده روی روی شن های کویر، شتر سواری و تماشای شب های پر ستاره این منطقه می باشد.

همچنین می توانید در این کویر به تماشای انواع گونه های گیاهی و جانوری بپردازید. در این منطقه گیاهانی مانند تاغ، قیچ، ارته و گز وجود دارد. حیوانات این منطقه نیز شامل آفتاب پرست، گربه شنی، انواع مار و مارمولک و گرگ می باشد. با دیدن این حیوانات و گیاهان می توانید اطلاعات جدیدی کسب کنید و حس خاصی را از تماشای آنها به دست خواهید آورد.

تور نوروزی کویر مرنجاب

کویر مرنجاب چه جاذبه هایی دارد

مکان های دیدنی زیادی در کویر مرنجاب و اطراف آن وجود دارد که در تور کویر مرنجاب نوروز از این مکان ها نیز بازدید خواهید داشت. در ادامه لیستی از مکان های دیدنی کویر مرنجاب قرار داده ایم:

✔ریگ بلند

✔قلعه کرشاهی

✔چاه هندوانه

✔کاروانسرای مرنجاب

✔چاه دسته کند

✔کوه یخاب

✔چاه کنجه

✔وجه تسمیه مرنجاب 

✔جزیره سرگردان 

جاذبه های دیدنی تور کویر مرنجاب

بهترین فصل برای تور کویر مرنجاب

روز های گرم تابستان بدترین زمان برای یک سفر کویری است. به همین دلیل بهتر است برای تور کویر مرنجاب فصول سرد سال مانند پاییز، زمستان و اوایل بهار را انتخاب نمایید. یکی از بهترین زمان ها برای تجربه تور کویر مرنجاب، آغاز سال نو می باشد. در این زمان کویر در بهترین آب و هوا قرار دارد و شما می توانید با رزرو تور کویر مرنجاب نوروز در این سفر جذاب با ما همراه باشید و لحظات خوشی را تجربه کنید. اکو تور همواره در تلاش است تور های شاداب با تفریحات شاد را برای همراهان خود آماده نماید.

بهترین فصل برای تور کویر مرنجاب

تور گروهی کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳

اگر دوست دارید همراه خانواده خود چند روزی را در سال نو در دل کویر سپری کنید، بهتر است از تور گروهی کویر مرنجاب نوروز برای این سفر استفاده نمایید. در تور گروهی یک لیدر محلی حرفه ای در کنار شما خواهد بود که می تواند امنیت شما را در این سفر تضمین کند. همچنین در تور های گروهی کویر مرنجاب تفریحات بسیار شادی را برای شما در نظر گرفته ایم که با شرکت در آن اوقات خوشی را سپری خواهید نمود. برای رزرو تور کویر مرنجاب نوروز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما با مشاوره کامل به شما کمک نمایند که بتوانید بهترین تور را برای خود و همراهانتان رزرو نمایید.

تور گروهی کویر مرنجاب

مزایای تور گروهی کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳

تور های گروهی کویر گردی معمولا مزیت هایی نسبت به تور های شخصی کویر دارند که در ادامه به چند مورد از مهمترین دلایل اشاره کرده ایم:

✔ این سفر مسیر طولانی دارد و در تور گروهی کویر مرنجاب با خیالی آسوده مسیر را طی خواهید کرد.

✔استفاده از وسیله شخصی در تور های کویر امکان دارد خطر آفرین باشد، به همین دلیل تور گروهی کویر مرنجاب نوروز انتخاب بهتری است.

✔کویر مسیر مشخصی ندارد و امکان گم شدن در آن زیاد است. به همین دلیل انتخاب تور گروهی بهتر می باشد.

✔هزینه های سفر گروهی مقرون به صرفه تر از سفر تکی می باشد، به همین علت انتخاب تور گروهی کویر مرنجاب بهتر می باشد.

✔در تور های گروهی، اجرا کننده تور تمام مسافران را بیمه سفر می کند که در سفر شخصی این امکان وجود ندارد.

مزایای تور گروهی کویر مرنجاب

وسایل مورد نیاز برای تور کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳

در تور های طبیعت گردی شما نیاز دارید که وسایلی را به همراه داشته باشید تا در طول سفر خود دچار مشکلی گردید. در ادامه لیست کاملی از این وسایل را برای شما آماده کرده ایم تا بدون نگرانی بتوانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را برای تور کویر مرنجاب نوروز آماده کنید:

✔پول نقد

✔کارت شناسایی

✔کلاه، کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی

✔کفش ساق بلند

✔جوراب ساق بلند 

✔تنقلات شور و شیرین برای پیشگیری از افت و افزایش فشار خون

✔کوله پشتی بزرگ مناسب طبیعت

✔کتانی مناسب پیاده روی

لباس مناسب کویر

✔در صورت نیاز و علاقه به عکاسی دوربین برای عکاسی

✔قمقمه آب

✔زیر انداز های بزرگ برای نشستن در کویر

✔پماد برای محل گزیدگی حشرات

✔وسایل بهداشتی مثل ژل شستشو دهنده دست و صورت، حوله، دستمال مرطوب، ناخن گیر، پد بهداشتی و مسواک و خمیر دندان

کاروانسرای مرنجاب

قیمت تور کویر مرنجاب نوروز ۱۴۰۳

به صورت کلی تور کویر مرنجاب را می توان در دسته تور های اقتصادی قرار داد. اما در نوروز با توجه به این موضوع که تمامی تور ها افزایش قیمت دارند، قیمت تور کویر مرنجاب نوروز نیز کمی افزایشی خواهد بود. با این وجود همچنان این تور در مقابل تور های دیگر نوروز قیمت بسیار مناسب تری را دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت تور نوروزی مرنجاب فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

قیمت تور کویر مرنجاب نوروز

تور کویر مرنجاب نوروز از تهران

تور های کویر گردی زیادی از تهران قابل رزرو می باشد اما تور کویر مرنجاب یکی از بهترین تور ها می باشد. اگر ساکن شهر تهران هستید و قصد دارید برای سال نو یک سفر متفاوت را تجربه کنید بهتر است تور کویر مرنجاب نوروز از تهران را رزرو نمایید. در این تور شما آرامش و هیجان را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

تور کویر مرنجاب نوروز از تهران

رزرو تور کویر مرنجاب نوروز در اکو تور

کویر گردی یکی از تور های پرطرفدار در سراسر جهان است. تور کویر مرنجاب یکی از خاص ترین تور های کویر گردی می باشد که در ایران قابل رزرو است. اگر قصد دارید یک سفر کویری را تجربه نمایید، پیشنهاد ما به شما تور کویر مرنجاب نوروز می باشد که در اکو تور قابل رزرو است. اکو تور تمامی تور های داخلی را به بهترین شکل ارائه می دهد. در صورت تمایل برای یک سفر جذاب می توانید با اکو تور تماس بگیرید، تا با راهنمایی همکاران ما بهترین تور را انتخاب و رزرو نمایید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!