تور کویر مصر نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

کویر مصر یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور کویر مصر نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور کویر مصر نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

فهرست

تور کویر مصر نوروز ۱۴۰۳

اگر علاقه مند به طبیعت گردی هستید و دوست دارید چند روزی را بیرون از هیاهوی شهری بگذرانید، تور کویر مصر بهترین انتخاب برای شماست. شما می توانید در تور کویر مصر نوروز در عید ۱۴۰۳ ثبت نام کنید و چند روز را در این تور جذاب بگذرانید. در تور کویر مصر قدم زدن بر روی شن ها و تماشای ستاره ها در شب لذت وصف ناپذیری را به شما هدیه می دهد که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید.

شما می توانید از طریق طبیعت تور، تور کویر مصر نوروز ۱۴۰۳ را برای خود و همراهانتان با مناسب ترین قیمت رزرو نمایید. این تور به صورت گروهی برگزار می شود.

تور نوروزی کویر مصر

کویر مصر کجاست

شاید با شنیدن کویر مصر به این فکر کنید که در کشور مصر واقع شده است! اما باید بگوییم که این کویر زیبا در استان اصفهان، روستای مصر، نزدیک خور و بیابانک در دل دشت کویر واقع شده است. لوکیشن دقیق کویر مصر را می توان اینگونه گفت که در ۳۰ کیلومتری شهرستان خور و ۵۰ کیلومتری شهرستان جندق است.

کویر مصر یکی از زیبا ترین کویر های ایران است، به همین دلیل کویر مصر اصفهان نیز طرفدار زیادی دارد و افراد زیادی سالانه در این تور شرکت می کنند. اگر برای نوروز تصمیم دارید در یک تور طبیعت گردی جذاب شرکت کنید پیشنهاد ما به شما تور کویر مصر نوروز است. در این کویر اقامتگاه های بسیار خاصی ساخته شده است که در این سفر مسافران در اقامتگاه های کویر مصر شب را به سر می برند.

تور کویر مصر

آدرس کویر مصر

تور کویر مصر چه تفریح هایی دارد

در تور کویر مصر نوروز شما علاوه بر اینکه می توانید آسمان پر ستاره و تپه های شنی را تماشا کنید و یا جانوران موجود در کویر را بازدید کنید، می توانید از جاذبه های گردشگری دیگری نیز استفاده کنید. در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

موتور چهار چرخ: شما در این تور می توانید با پرداخت مبلغ بسیار کمی موتور چهار چرخ اجاره کرده و دقایقی را با این موتور های خاص روی تپه های شنی موتور سواری کنید. این تفریح بسیار مناسب افرادی است که به موتور سواری علاقه دارند.

شن سواری: با به همراه داشتن برد یا تخته می توانید بر روی تپه های شنی کویر مصر شن سواری کنید و از هیجان بالای این تفریح بیشتری لذت را در تور کویر مصر نوروز خود ببرید.

آفرود سواری: برای استفاده از آفرود سواری در کویر مصر باید در تور آفرودی کویر مصر ثبت نام کنید.

شتر سواری: یکی از بهترین تجربه های تور کویر مصر نوروز، شتر سواری است. این تفریح معمولا در نزدیکی روستا های اطراف کویر مصر انجام می شود و هزینه کمی دارد.

عکاسی: اگر به عکاسی علاقه مند هستید حتما در سفر خود دوربین به همراه داشته باشید تا از این منطقه زیبا عکس های جذابی را بگیرید.

تفریحات تور کویر مصر نوروز

کویر مصر چه جاذبه هایی دارد

در کویر مصر اصفهان جاذبه های زیادی وجود دارد که در ادامه ی این مقاله توضیح کوتاهی در رابطه با جاذبه های کویر مصر برای شما شرح داده ایم که با مطالعه آن می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با این مکان و اتفاقاتی که در این تور انتظار شما را می کشد، داشته باشید.

دریاچه نمک کویر مصر: در بخش شمال شرقی روستای مصر یک دریاچه نمک بزرگ قرار دارد که وسعتی به اندازه ۲ هزار کیلومتر دارد.

گونه های جانوری کویر مصر: در تور کویر مصر نوروز شما می توانید انواع گونه های جانوری که در این منطقه زندگی می کنند را ببینید، جانورانی مانند روباه شنی، خرگوش، کارال، دوپا، کانگورو، شاهین، عقرب، رتیل و مار جعفری.

تخت عروس: تخت عروس یکی از بهترین جاذبه های کویر مصر است که از بالای آن می توانید به تماشای تپه های شنی، چال سلکنون، کوه های دامغان و باتلاق کویر مرکزی بنشینید.

قلعه بیاضه: قلعه بیاضه یکی از قدیمی ترین قلعه های کویر مصر است که در روستای بیاضه واقع شده است. قدمت این قلعه به دوره ساسانیان بر می گردد.

چال سلکنون: چال هایی در کویر مصر وجود دارد که تماشای آن بسیار لذت بخش است. این چال ها در مناطق کم ارتفاع ایجاد می شوند و یکی از معروف ترین آن ها چال سلکنون می باشد.

جاذبه های گردشگری تور کویر مصر

بهترین فصل برای تور کویر مصر

اطلاع دارید که مناطق کویری معمولا هوای گرمی دارند. به همین دلیل بهترین زمان برای سفر به کویر مصر در نیمه دوم سال است. اما بهترین ماه هایی که می توانید این تور را رزرو کنید از مهر ماه تا اوایل خرداد ماه می باشد. به همین دلیل یکی از بهترین مواقع برای رزرو تور کویر مصر نوروز است و شما می توانید تور کویر مصر نوروز ۱۴۰۳ را در اکو تور رزرو سفری جذاب برای سال نوی خود برنامه ریزی کنید.

تور لاتاری کویر مصر

تور گروهی کویر مصر نوروز ۱۴۰۳

کویر گردی معمولا یکی از سخت ترین مسیر های طبیعت گردی می باشد. کویر مصر نیز یکی از سخت ترین آن ها است، زیرا حدود ۷۰۰ کیلومتر طول دارد. به این دلیل بهتر است تور کویر مصر را به صورت گروهی برگزار کنید. همچنین در تور کویر باید یک راهنمای خبره همراه شما باشد تا از آسیب های احتمالی به دور باشد. به همین دلیل تور گروهی بهتر از تور انفرادی می باشد. اگر تصمیم دارید این سفر جذاب را تجربه کنید پیشنهاد ما رزرو تور گروهی کویر مصر نوروز ۱۴۰۳ است.

تور گروهی کویر مصر نوروز

مزایای تور گروهی کویر مصر نوروز ۱۴۰۳

✔مسیر این سفر بسیار طولانی است، وقتی در تور گروهی کویر مصر شرکت می کنید آرامش و امنیت سفر برای شما بیشتر می شود.

✔وسیله ی شخصی در سفر به تور ممکن است خطر آفرین باشد. به همین دلیل شرکت در تور گروهی کویر مصر نوروز شما را از این خطرات دور نگه می دارد.

✔در کویر امکان دارد گم شوید، ولی در تور گروهی کویر مصر به دلیل بودن یک همراه خبره این خطرات دیگر وجود ندارد.

✔در تور کویر مصر نوروز به دلیل گروهی بودن سفر هزینه ها برای شما مقرون به صرفه تر از یک تور انفرادی می شود.

✔در تور کویر مصر شما تحت بیمه مسافرتی قرار می گیرید که در سفر شخصی این امکان را ندارید.

مزایای تور گروهی کویر مصر نوروز

 

وسایل مورد نیاز برای تور کویر مصر نوروز ۱۴۰۳

برای سفر به کویر مصر در نوروز ۱۴۰۳ شما به برخی وسیله ها نیاز دارید که همراه داشتن آنها برای این تور بسیار حیاتی است. در ادامه لیستی از این اقلام آماده کرده ایم که در زمان سفر می توانید این لیست را چک کرده و اطمینان پیدا کنید که تمام این وسایل را به همراه دارید:

✔پول نقد

✔کارت ملی و شناسنامه

✔کلاه، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب

✔جوراب ساق بلند

✔کفش ساق بلند 

✔تنقلات شور و شیرین

✔کوله پشتی بزرگ

✔کفش مخصوص پیاده روی

لباس مناسب کویر

✔در صورت تمایل دوربین برای عکاسی

✔قمقمه آب

✔زیر انداز 

✔پماد مخصوص گزیدگی حشرات

✔اقلام بهداشتی مانند حوله، ژل ضدعفونی کننده دست و صورت، پد بهداشتی و دستمال مرطوب

تور کویر مصر اصفهان

تور کویر مصر در بهار ۱۴۰۳

یکی از بهترین فصل ها برای سفر به کویر مصر فصل بهار است و دو ماه اول آن یعنی فروردین بهترین زمان برای رزرو تور کویر مصر نوروز می باشد. اگر برای نوروز ۱۴۰۳ برنامه سفر طولانی دارید می توانید در تور کویر مصر ۲ روزه ثبت نام کنید تا هم از تعطیلات نوروز خود استفاده کرده باشید و هم سفری جذاب را تجربه کنید. 

در فصل بهار در کویر مصر هوای روز ها مناسب و هوای شب ها مانند زمستان به زیر سفر نمی رسد. به همین دلیل می توانید با خیالی راحت در این سفر با لباس های خنک و تابستانی بگردید و شب را هم با همان لباس ها بگذرانید. البته در این فصل تعداد حشرات افزایش می یابد که با کمی احتیاط جای نگرانی نیست.

اگر علاقه به تجربه تور کویر دارید، پس بهتر است هر چه سریع تر تور کویر مصر در بهار ۱۴۰۳ را ثبت نام کنید و در روز های اولیه فصل بهار راهی یک تور کویر گردی جذاب گردید.

تور کویر مصر در بهار

تور کویر مصر با آفرود در نوروز

یکی از تور های هیجان انگیز کویری مربوط به تور های آفرودی می باشد. این نوع از تور ها در کویر مصر نیز با عنوان تور کویر مصر با آفرود ارائه می گردد. اگر اهل هیجان هستید و دوست دارید سفر های مهیج را تجربه کنید بهترین انتخاب برای شما تور های آفرودی است. شما می توانید در اکو تور، تور کویر مصر با آفرود را برای سال نو رزرو کنید و در تعطیلات نوروز این سفر جذاب را تجربه کنید.

قیمت تور کویر مصر در نوروز ۱۴۰۳

تور کویر مصر همواره یک تور اقتصادی و به صرفه است و نسبت به دیگر تور های کویری قیمت بهتری دارد. البته عواملی وجود دارد که باعث افزایش در قیمت تور کویر مصر نوروز می شود ولی چندان تاثیر گذار نیست و همواره قیمت این تور به گردش در این کویر زیبا و پر از آرامش می ارزد. قیمت تور کویر مصر نوروز در نوروز کمی افزایشی می شود که البته مقدار زیادی نیست. شما می توانید با خیالی راحت این تور را در تور طبیعت رزرو نمایید و سفری خوش برای خود ایجاد کنید.

قیمت تور کویر مصر

تور کویر مصر نوروز از تهران

افراد ساکن در شهر تهران می توانند انواع تور کویر مصر را رزرو نمایند. شما می توانید با توجه به بودجه و زمان مد نظر خود بهترین تور کویر مصر نوروز از تهران را رزرو کنید. البته این تور به صورت یک روزه انجام نمی گیرد، زیرا این منطقه حدود ۸ ساعت با تهران فاصله زمانی دارد که که فقط یک روز زمان صرف رفت و برگشت شما می گردد.

به این علت تور کویر مصر از تهران معمولا به صورت حداقل دو روز انجام می گیرد که با رزرو آن می توانید سفری جذاب و پر هیجان را تجربه نمایید.

تور کویر مصر نوروز از تهران

رزرو تور کویر مصر نوروز در اکو تور

یکی از پر طرفدار ترین تور ها در سراسر جهان کویر نوردی و تور های کویر است که افراد خاص طرفدار آن هستند. تور کویر مصر یکی از لذت بخش ترین تور هایی است که شما می توانید تجربه کنید. لذتی وصف ناپذیر از قدم زدن روی شن های کویر و تماشای آسمان شگفت انگیز در شب هنگام خاطراتی به یاد ماندنی برای شما ایجاد خواهد نمود. در اکو تور می توانید با بالاترین خدمات و بهترین قیمت، رزرو تور کویر مصر نوروز را انجام دهید و برای خود و همراهانتان سفری جذاب ایجاد نمایید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!