تور کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

کویر کاراکال یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور کویر کاراکال نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

3400000 تومان
تور کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
یک شب هتل سه ستاره سنتی
تعداد وعده غذایی
2 صبحانه
محل حرکت
تهران میدان آزادی - قم و کاشان
زمان حرکت
همه روزه در ایام نوروز 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
2.5 روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس گرم، عینک آفتابی، کفش مناسب رمل های شنی، کرم ضد آفتاب، لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳

تور کویر کاراکال یکی از بی نظیر ترین تجربه های کویر گردی است. در این تور شما می توانید لذت تماشای مناظر دست نخورده و آسمان پر ستاره شب را به دست آورید. در تور کویر کاراکال نوروز می توانید به تماشای غروب آفتاب در کویر بنشینید و یا روی شن های این منطقه پیاده روی کنید. شما با شرکت در تور کویر کاراکال نوروز تجربه کمپینگ در طبیعت و همچنین کوه نوردی را خواهید داشت. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با تور کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳ شرح داده ایم تا با آگاهی کامل تصمیم به شرکت در این تور بگیرید، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تور کویر کاراکال نوروز

 

کویر کاراکال کجاست

کویر های زیادی در مرکز ایران وجود دارد که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند. خیلی از افراد کویر و بیابان را به یک معنا می دانند و معمولا از آن با نام بیابان گردی نام می برند، اما باید بگوییم که تفاوت های بین کویر و بیابان وجود دارد و زیبایی های کویر را بیابان ها اصولا ندارند. برای اطلاع از تفاوت بیشتر کویر و بیابان مقاله کویر و تفاوت های آن با بیابان را بخوانید.

کویر کاراکال در استان یزد واقع شده است که همه ساله تعداد زیادی گردشگر برای کمپ به این کویر می روند. این کویر آرامش بسیار زیادی دارد و برای افرادی که به دنبال منطقه ای ساکت و کم ازدحام هستند، مناسب است. 

در این منطقه نوعی گربه بومی زندگی می کند که به نام کاراکال معروف است و نام این کویر نیز از نام این گربه وحشی گرفته شده است. در این کویر گونه های جانوری دیگری نیز وجود دارد که در تور کویر کاراکال نوروز این حیوانات جذاب را خواهید دید. 

آدرس کویر کاراکال: کویر کاراکال در ۱۸ کیلومتری شهر بافق یزد، روستای صادق آباد واقع شده است.

تور کویر کاراکال نوروز چه تفریح هایی دارد

در تور کویر کاراکال نوروز شما تفریحات زیادی را تجربه خواهید نمود که برخی از این تفریحات را در این قسمت از مقاله برای شما به صورت کامل شرح داده ایم:

مشاهده آسمان ستاره ای شب: در کویر هیچ گونه آلودگی وجود ندارد. به همین دلیل در کویر کاراکال یزد شب ها صاف و پر از ستاره است. تماشای این ستاره ها در شب بسیار آرامش بخش و زیباست. شما می توانید با رزرو تور کویر کاراکال نوروز از این تجربه شگفت انگیز بهره مند شوید.

مشاهده طلوع و غروب آفتاب: آسمان کویر کاراکال بسیار صاف و شفاف است به همین دلیل طلوع و غروب خورشید در این کویر بسیار دیدنی می باشد و می توانید در این تور دقایقی را به تماشای طلوع و غروب خورشید بنشینید و از انرژی خورشید به آرامش برسید.

درباره تور کویر کاراکال

 

آفرود سواری: در کویر کاراکال تپه های شنی زیادی وجود دارد که شیب های مختلفی دارند. آفرود سواری در این کویر بسیار هیجان انگیز است و اگر علاقه به آفرود دارید، پیشنهاد می کنیم در تور آفرود کویر کاراکال شرکت نمایید.

کویر پیمایی: کویر پیمایی در واقع همان قدم زدن در شن های مویر است که آرامش زیادی به وجود شما تزریق می کند. همچنین در کویر پیمایی می توانید با مردم بومی این منطقه نیز بیشتر آشنا شوید.

مشاهده جانوران و گیاهان بومی: جانوران و گیاهان بومی زیادی در کویر کاراکال وجود دارد که با رزرو تور کویر کاراکال نوروز می توانید این گونه ها را از نزدیک دیده و اطلاعات زیادی از آن ها به دست آورید.

شتر سواری: یکی از لذت بخش ترین تفریحات در تور کویر کاراکال نوروز، شتر سواری است. با شتر سواری در کویر هیجان را در کنار آرامش تجربه خواهید کرد و طرفداران زیادی دارد.

غذاهای کویری: اگر علاقه زیادی به غذا های شهر ها و مناطق مختلف دارید، حتما در تور کویر کاراکال نوروز غذا های این منطقه را امتحان کنید. غذاهای کویری بسیار خاص و بی مانند هستند.

آفرود تور کویر کاراکال

جاذبه های دیدنی کویر کاراکال

روستای کویری فهرج: روستای فهرج قبل از کویر کاراکال واقع شده است. این روستا قدمتی ۵ هزار ساله دارد و پیشینه آن به قبل از اسلام می رسد. در گذشته نام این روستا فرففر بوده و بعد از آن به نام پهره و فهرج تغییر نام داده است. ساختمان های این روستا از مصالحی مانند گل، خشت، آهن و آجر می باشد.

آب انبار حسینیه: این انبار در روستای فهرج واقع شده است و به عنوان آثار ملی ثبت شده می باشد. این آب انبار قدمت پیش از اسلام دارد و در حاشیه آن مراسم مربوط به تقدیس آب برگزار می کرده اند.

مسجد جامع فهرج: این مسجد در روستای فهرج است قدمتی بیشتر از ۱۴۰۰ سال دارد. این مسجد از قرن اول هجری باقی مانده است که توسط سپاهیان اسلام بعد از فتح یزد ساخته شده است. این مکان در سال ۱۳۴۹ به عنوان آثار ملی به ثبت رسیده است.

شهر میبد: شهر میبد در سال ۹۷ به عنوان شهر زیلوی جهان به ثبت رسید و اولین منطقه شهر نشینی بخش مرکزی ایران به شمار می رود. شهر میبد قدمت بسیار زیادی دارد و دومین شهر تجاری تاریخی استان یزد می باشد.

یخچال خشتی میبد: در ایران قدیم این یخچال یکی از بزرگترین تامین کننده های یخ بوده است. این بنا مربوط به دوره صفویه می باشد و در سال ۱۳۷۵ به عنوان آثار ملی به ثبت رسیده است. یخچال خشتی از ۴ بنای اصلی گنبد اصلی، حوض یخ بند، مخزن یخ و دیوار های سایه انداز تشکیل شده است.

نارین قلعه: این قلعه مربوط به دوران ساسانیان می باشد که شکوه و عظمت زیادی دارد. این قلعه در سال ۵۴ به عنوان آثار ملی به ثبت رسیده است. این قلعه به نارنج قلعه نیز شهرت دارد. این قلعه در گذشته یکی از مکان های غیرقابل نفوذ بوده و شبکه های زیر زمینی برای تردد افراد وجود داشته که بیگانگان امکان ورود به آن را نداشتند. نارین قلعه به عنوان کهن ترن آثار باستانی یزد شناخته می شود.

روستای باقر آباد بافق: این روستا در نزدیکی شهر بافق قرار دارد. در دوره قاجار در این روستا دژ محکمی ساخته شد که برای نگهبانی از روستا و نگهداری غلات از آن استفاده می شد. 

تور گروهی کویر کاراکال

بهترین فصل برای تور کویر کاراکال

مناطق کویری معمولا هوای گرم و طاقت فرسایی دارند و به همین دلیل تابستان اصولا زمان مناسبی برای سفر نیست. در فصل زمستان نیز هوای شب های کویر بسیار سرد می شود. اگر تصمیم دارید در تور کویر کاراکال شرکت کنید بهترین فصل برای این سفر فصل بهار است. از آنجایی که نوروز در پیش است شما می توانید تور کویر کاراکال نوروز را رزرو کرده و در تعطیلات نوروز از این کویر جذاب بازدید داشته باشید. یکی دیگر از فصل هایی که برای سفر به کویر کاراکال مناسب است فصل پاییز است که در روز های پاییزی نیز از گرمای تابستان و از سرمای زمستان خبری نیست و به راحتی می توانید در کویر کاراکال به تفریحات مختلف بپردازید.

تور گروهی کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳

دسترسی به کویر کاراکال معمولا کار سختی است و از شهر تهران حدود ۶۰۰ کیلومتر فاصله دارد. اگر بخواهید به تنهایی یا چند تن از دوستان به این کویر بروید کاری سخت و در برخی مواقع خطرناک است. زیرا کویر در کنار زیبایی بی مانندش خطراتی نیز برای افراد دارد و امکان گم شدن در آن وجود دارد. به همین دلیل بهترین انتخاب تور گروهی کویر کاراکال است. اکو تور همیشه در حال برگزاری این تور است. به همین دلیل برای عید امسال نیز تور گروهی کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳ را برنامه ریزی کرده است که با ثبت نام در آن می توانید یک تور جذاب را تجربه کنید.

تور کویر کاراکال در نوروز

مزایای تور گروهی کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳

تور گروهی کویر کاراکال نوروز مزیت های زیادی نسبت به تور انفرادی دارد. در ادامه ی این بحث برخی از این مزیت ها را برای شما شرح داده ایم تا با مطالعه آن انتخاب بهتری داشته باشید:

✔تور های گروهی معمولا مقرون به صرفه تر از تور های تکی هستند و هزینه ها در جمع تقسیم می گردد.

✔در تور گروهی کویر کاراکال یزد امنیت بیشتری در جاده خواهید داشت، زیرا جاده این کویر زیبا ناشناخته است و تعدادی زیادی ماشین سنگین در آن در رفت و آمد هستند.

✔در تور گروهی کویر کاراکال نوروز، آژانس شما را بیمه مسافرتی می کند و سفری بدون دغدغه را برای شما ایجاد خواهد کرد.

✔در تور گروهی کویر کاراکال نوروز شما رانندگی نمیکنید و خستگی آن را نخواهید داشت، این امر باعث می شود سفری آرامش بخش را تجربه کنید.

✔در تور گروهی کویر کاراکال نوروز یک راهنمای کار بلد در کنار شما خواهد بود که سختی کویر را برای شما آسان تر می کند.

✔در تور گروهی کویر کاراکال نوروز شما نیازی به آماده سازی تجهیزات ندارید و به همین دلیل زمان بیشتری برای تفریح و لذت بردن از کویر دارید.

تور گروهی کویر کاراکال نوروز

وسایل مورد نیاز برای تور کویر کاراکال نوروز ۱۴۰۳

در تور کویر کاراکال نوروز شما به ابزار ها و وسایلی نیاز دارید که باید برای آسان تر شدن این سفر هیجان انگیز به همراه داشته باشید، در ادامه لیستی از این وسایل مورد نیاز را برای شما لیست کرده ایم:

✔وجود چادر برای شب هنگام و حفظ امنیت شما ضروری است.

✔در منطقه اقامتگاه های بی نظیری نیز وجود دارد که اکو تور برخی از تور های خود را در اقامتگاه های کویر کاراکال برگزار می کند.

✔کیسه خواب گرم برای استراحت شب در کویر لازم است تا در هوای سرد شب های کویری آسیب نبینید.

✔لباس های مناسب کویر گردی

✔کفش های مناسب پیاده روی در کویر

✔نوشیدنی و خوراکی

✔وسایل بهداشتی و شخصی

✔ابزار های کمکی مانند چراغ قوه، کمک های اولیه و …

✔کرم ضد آفتاب و عینک ضد آفتاب

✔کلاه آفتاب گیر

تور دسته جمعی کویر کاراکال

قیمت تور کویر کاراکال در نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور کویر کاراکال در نوروز ۱۴۰۳ رنج قیمتی متفاوتی دارد و با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می شود، قیمت این تور مشخص می شود. به طور مثال مدت تور، وسیله تور، محل اقامت و … در این قیمت گزاری تاثیر مستقیم دارند. اما این اطمینان را به شما می دهیم که در اکو تور شما می توانید تور کویر کاراکال را با بهترین قیمت رزرو نمایید و در کنار ما ساعاتی خوش را تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر فقط کافیست با ما در تماس باشید.

قیمت تور کویر کاراکال در نوروز 1403

تور کویر کاراکال نوروز از تهران

از شهر تهران می تواند گفت تقریبا همه روز تور کویر کاراکال را داریم و این تعداد در روز های نوروز بیشتر نیز می شود. اگر تصمیم دارید در تور کویر کاراکال نوروز از تهران شرکت کنید بهتر است هر چه سریع تر با همکاران ما تماس بگیرید تا پیش از پر شدن ظرفیت تور های نوروز، برای شرکت در این تور جذاب ثبت نام نمایید.

تور کویر کاراکال نوروز از تهران

رزرو تور کویر کاراکال نوروز در اکو تور

خیلی از مردم علاقه مند هستند که تفریحات خود را در تور های دو تا ۳ روزه سپری کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، تور کویر کاراکال نوروز را می توانید در آژانس مسافرتی اکوتور رزرو نمایید و دو روز جذاب را در این کویر زیبا به تماشا بنشینید و تفریحات کویری فوق العاده را تجربه کنید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!