تور گردشگری قطار شمال ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

تور گردشگری قطار شمال یا تور قطار سواد کوه یکی از بهترین تجربه های گردشگری است که می توانید این تور را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

1100000
تور گردشگری قطار شمال ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
ندارد
تعداد وعده غذایی
صبحانه
محل حرکت
ایستگاه قطار تهران
زمان حرکت
سال 1403
وسیله نقلیه
قطار و مینی بوس
مدت کل تور
1 روزه
لوازم سفر
مدارک شناسایی، کرم ضد آفتاب، کلاه، عینک آفتابی، لباس مناسب فصل
توضیحات
تور به همراه لیدر و همچنین بیمه برگزار می گردد.
اطلاعات تور

فهرست

تور گردشگری قطار شمال

تور گردشگری قطار شمال یکی از تور های خاص است که با رزرو آن می توانید تجربه جدید از گردشگری را تجربه نمایید. البته این تور به نام های دیگر از جمله قطار سواد کوه، قطار گردشگری پل سفید، قطار گردشگری سه خط طلا و قطار گردشگری شیرگاه نیز معروف است. شما می توانید این تور متفاوت را از اکو تور رزرو نمایید.

تور گردشگری سواد کوه

مسیر قطار گردشگری کجاست

قطار گردشگری از ایستگاه تهران آغاز می گردد و در مسیر از ایستگاه های ورامین، گرمسار، فیروزکوه، ورسک عبور کرده و در انتها به سواد کوه می رسد. بعد از اینکه کمی از تهران خارج شدید به جلگه های حاصلخیز ورامین می رسید که بسیار زیباست و بعد از آن در گرمسار به حاشیه کویر خواهید رسید.

بعد از گذشتن از گرمسار وارد مسیر شمال می شوید و در ابتدا در مسیر حبله رود را خواهید دید و در ادامه آن می توانید به تماشای کبوتر دره، سیمسن دشت و زرین دشت بپردازید. بعد از عبور از دشت ها به کوهستان خواهید رسید که در مسیر کوهستانی می توانید پل ورسک، قلعه هزاردر، کلیسای سرخ آباد و بخش سه خط طلا را ببینید. 

بعد از رسیدن به سوادکوه و توقف در آن مسیر را دوباره به سمت استان تهران برمی گردید.

در تور گردشگری قطار شمال چه می بینیم

در تور گردشگری قطار شمال هدف رسیدن به مقصد خاصی نیست و تمام هدف آن لذت بردن از مسیر زیبای ریلی تهران تا شمال است. شما در این سفر با راه آن و تاریخ آن نیز آشنا خواهید شد. لیدر همراه شما در تور برایتان از تاریخچه ریل و راه آهن می گوید و همچنین توضیحاتی در رابطه با مکان های دیدنی تور گردشگری قطار شمال برای شما خواهد داد تا با این مسیر بیشتر آشنا شوید. 

در مسیر قطار شمال شما صنعت و طبیعت را در کنار هم مشاهده خواهید کرد و همچنین در مسیر اکثر جاذبه های طبیعی از جمله جلگه، کویر، رود، کوهستان و جنگل را خواهید دید که می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد.

البته باید گفت که تمام طول مسیر را در قطار نخواهید بود و در ایستگاه ها گشتی در منطقه نیز دارید که به صورت میانگین می توان گفت این تور جذاب حدود ۱ ساعت پیاده روی دارد.

قطار گردشگری پل سفید

بهترین زمان برای سفر با قطار شمال

از آنجایی که بیشتر زمان این تور را درون قطار هستید می توان گفت که تور گردشگری قطار شمال برای تمامی فصول قابل اجرا است و اکو تور در تمامی ماه های سال این تور را اجرا می کند

در دو فصل آغازین سال کوه های البرز سر سبز هستند و در مسیر می توانید رود ها، چشمه ها و درخت های زیادی را مشاهده نمایید. در فصل زیبای پاییز درختان جنگل ها رنگ بسیار زیبایی به خود می گیرند که باعث می شود مسیر زیبایی خاصی را داشته باشد. در فصل سرد زمستان نیز با بارش برف مسیر سفید پوش شده و می توانید حال و هوای متفاوتی را در این تور تجربه نمایید.

قطار گردشگری سه خط طلا

وسایل مورد نیاز در تور گردشگری قطار شمال

دراین تور جذاب نیاز ندارید که تجهیزات زیادی به همراه داشته باشید. زیرا مسیر پیاده روی زیادی ندارد و بیشتر طول مسیر را در قطار هستید. اما با این وجود لیستی از وسایل مورد نیاز را برای شما قرار داده ایم تا با خیالی آسوده راهی این سفر گردید.

✔کفش مناسب برای پیاده روی ۱ ساعته 

✔وسایل شخصی مانند مسواک، حوله و خمیر دندان 

✔لباس مناسب با زمان سفر 

✔شارژر گوشی همراه 

✔دوربین عکاسی 

✔دارو های شخصی 

✔ملحفه تمیز برای درون قطار

✔عینک آفتابی 

✔کلاه آفتابی 

✔کارت شناسایی 

✔بادگیر

✔کرم ضدآفتاب 

✔ناهار سبک 

✔فلاسک چای و آب 

✔صندل طبیعت گردی 

قطار گردشگری شیرگاه

قیمت تور گردشگری قطار شمال

قیمت تور گردشگری قطار شمال در تاریخ های مختلف سال متفاوت است. و البته مواردی مانند نحوه و شرایط پذیرایی نیز تاثیر به سزایی در این نرخ داشته باشد. شما می توانید با اکو تور تماس بگیرید و از قیمت دقیق و به روز تور گردشگری قطار شما مطلع گردید.

قیمت تور گردشگری قطار شمال

تور گردشگری قطار شمال از تهران

این تور گردشگری از شهر تهران برگزار می گردد و نقطعه شروع آن از ایستگاه قطار تهران است. البته شما می توانید در ایستگاه نزدیک به تهران نیز به این تور اضافه گردید. در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای شرکت در این سفر گرفته اید و یا قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با این تور داشته باشید حتما با ما در تماس باشید.

تور گردشگری قطار شمال در پاییز

رزرو تور گردشگری قطار شمال در اکو تور

اکو تور به عنوان یکی از بهترین اجرا کننده تور های داخلی و طبیعت گردی در ایران می تواند شما را در زمینه تور گردشگری قطار شما همراهی کند. اگر قصد رزرو تور قطار سواد کوه را دارید فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

ثبت نام تور گردشگری قطار شمال

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!