تور یزد و کویر کاراکال

توضیحات اولیه تور

کویر کاراکال یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور یزد و کویر کاراکال را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور یزد و کویر کاراکال
این سفر در یک نگاه
اقامت
یک شب اقامت در هتل سنتی یزد
تعداد وعده غذایی
دو صبحانه
محل حرکت
هر هفته ۴ شنبه حدود ۲۲:۰۰ میدان ازادی
زمان حرکت
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
۲,۵ روزه
لوازم سفر
توضیحات
گشت ها: رصد ستارگان عکاسی در کویر دریاچه نمک غروب زیبای کویر میدان امیرچماغ بافت قدیمی یزد محله فهادان کوچه آشتی کنان میدان مارکا باغ دولت اباد بلندترین بادگیر خشتی جهان کمپ کویری کاراکال شتر سواری موتور ATV سافاری آتشکده زرتشتیان خرید سوغات و شیرینی فروشی های یزد
اطلاعات تور

یکی از بزرگترین کویر های ایران، کویر کاراکال یزد است. این کویر تاریخچه کاملی دارد وه به دلیل سادگی ظاهری و سکوت بی نظیرش طرفداران زیادی دارد. در کویر کاراکال شما می توانید علاوه بر شن نوردی و تماشای دریاچه نمک، شب ها از دیدن ستاره ها در آسمان بیشترین لذت را ببرید و غرق در آرامش کویر شوید. در ادامه درباره تور یزد و کویر کاراکال، موقعیت مکانی، جاذبه های گردشگری، نکات سفر به کویر، وسایل ضروری سفر کویر و نحوه رزرو تور کویر کاراکال توضیحاتی داده ایم.

تور کویر کاراکال از تهران

فهرست

موقعیت مکانی کویر کاراکال 

کویر کاراکال در استان یزد واقع شده است و به روستای صادق آباد نزدیک است. از این رو به آن کویر صادق آباد نیز می گویند. برای اینکه به این کویر برسید ابتدا باید به شهر یزد رفته و حدود ۱۰۰ کیلومتر در جاده بافق حرکت کنید. در شهر بافق بعد از رسیدن به اواسط بلوار به سمت روستای صادق آباد بروید. کویر کاراکال در این منطقه قرار دارد.

تور کویر کاراکال چه تفریح هایی دارد

کویر گردی به عنوان یک فعالیت محبوب گردشگری در مناطق کویری شناخته می‌شود و به دلایل زیر جذاب بوده و تجربه‌ی فراموش‌نشدنی برای گردشگران به وجود می آورد :

۱. طبیعت زیبا: کویرها دارای مناظر زیبا و منحصر به فرد هستند که شامل دمای بالا، ماسه‌های نرم و داغ ، صخره‌های بزرگ و غروب و طلوع خورشید است.

۲. تجربه‌ی ماجراجویانه: فعالیت‌هایی مانند افرود، پیاده‌روی در ماسه و سوارکاری بر روی شتابخانه‌های ماسه،شتر سواری و … تجربه‌ای هیجان انگیز و ماجراجویانه برای گردشگران به وجود می آورد.

۳. اکوتوریسم: کویر گردان، فرصت برای اقامت در کمپ‌های کویر و تجربه‌ی زندگی با قبایل بومی کویر را دارند که این تجربه معمولاً باعث افزایش اشتغال و درآمد برای جامعه‌های بومی محلی می‌شود.

کویر کاراکال یکی از زیباترین و محبوب‌ترین کویرهای ایران برای گردشگران به حساب می‌آید که تورهای بسیار زیادی گردشگران را به کویر کاراکال برای سپری کردن اوقاتی بسیار جذاب می‌برند. ما در ادامه اطلاعاتی را در مورد زمان حرکت و مدت زمانی که در کویر می‌مانید، فعالیت‌هایی که در کویر انجام می‌دهید و هزینه آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تور دسته جمعی کویر کاراکال

فعالیت‌ها و گشت‌های تور یزد و کویر کاراکال

کویر یک مکان فوق العاده و با آرامش بسیار زیاد برای سپری کردن اوقات خوش دور از شلوغی و آب و هوای آلوده شهر است که می‌تواند به شما در آزاد کردن ذهن خود و ساختن یک سفر بسیار جذاب کمک کند.

تورها برای گردشگران کویر فعالیت‌هایی را در نظر گرفته‌اند که می‌تواند برای آنها به شدت جذاب باشد و آنها را سرگرم کند. گشت ها و فعالیت‌هایی مانند: رصد ستارگان، عکاسی در کویر، دریاچه نمک، تماشای غروب زیبای کویر، دیدن از میدان امیرچخماق، بافت قدیمی یزد، محله فهادان، کوچه آشتی کنان، میدان مارکا، باغ دولت آباد، بلندترین بادگیر خشتی جهان، خوابیدن زیر آسمان پرستاره کویر، پیاده‌روی در شن‌های نرم و داغ کویر، کمپ کویری کاراکال، شتر سواری، موتور ATV، سافاری، آتشکده زرتشتیان، خرید سوغات و شیرینی فروشی های یزد.

کمپ زدن در این کویر می‌تواند یک سفری بسیار رویایی و پرهیجان را برای شما به ارمغان بیاورد و ساعاتی خیلی خوش را برای شما و دوستان و خانواده‌تان بسازد.
تور کویر گردی برای افرادی که می‌خواهند برای مدتی دور از هیاهو و شلوغی شهر باشند و سفرهای تکراری به جنگل‌های شمال خسته شده‌اند، می‌تواند گزینه‌ای بسیار فوق العاده و مناسب باشد و سفری بسیار پر شور و نشاط را برای آنها به ارمغان بیاورد.

تور گروهی کویر کاراکال

خدمات تور کویر کاراکال و یزد

بهترین تورها همیشه خدمات ویژه‌ای را برای مسافران خود انجام می‌دهند تا یک سفر بسیار هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای گردشگران و مسافران به ارمغان بیاورند. تورها خدماتی را برای مسافران خود ارائه می‌کنند چه می‌تواند سفر را برای آنها ساده‌تر و راحت‌تر کند تا مسافران بتوانند لذت کافی را از گردش و تفریحات ببرند.

برخی از خدمات تورها برای کویرهای دو روزه در یزد و کویر کاراکال عبارتند از: دو صبحانه، یک شب اقامت در هتل سنتی یزد، حضور لیدرهای مجرب، بیمه مسافرتی، اتوبوس VIP و بسیاری از موارد دیگر که هزینه آن در ابتدا محاسبه می‌شود. در قسمت بعدی در مورد هزینه‌های تور گردشگری یزد و کویر کاراکال اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تور کویر کاراکال

هزینه و مدت زمان تور یزد و کویر کاراکال

به طور کلی تور یزد و کویر کاراکال ۲.۵ روز می‌باشد که زمان حرکت آن هر هفته چهارشنبه حدود ساعت ۲۲:۰۰ در میدان آزادی است و بازگشت آن جمعه ساعت ۲۴:۰۰ به تهران است. این مدت زمانی که برای ماندن در کویر در نظر گرفته شده است زمانی کافی و بسیار فوق‌العاده برای سپری کردن اوقاتی بسیار شیرین و انجام فعالیت‌های گوناگون در کویر می‌باشد.

لازم به ذکر است هزینه ورودی و تفریحات به عهده مشتری می‌باشد. شما می‌توانید با سفر کردن با تورهای جذاب به کویرها مانند کویر کاراکال سفری بسیار دلنشین را برای خود به ارمغان بیاورید.

قیمت تور کویر کاراکال

بهترین فصل برای تور کویر کاراکال

بهترین فصل برای سفر به کویر کاراکال پاییز و زمستان است. در این فصل ها هوای کویر کمی خنک است و می توانید بهتر از فضا های گردشگری کویر استفاده کنید. همچنین بهار نیز می تواند زمان مناسبی برای سفر به کویر باشد. البته اوایل بهار فرصت مناسب تری برای سفر به کویر است. 

آفرود تور کویر کاراکال

وسایل مورد نیاز برای تور کویر کاراکال ۱۴۰۳

در ادامه لیست کاملی از وسایلی که در تور کویر به آن ها احتیاج خواهید داشت را قرار داده ایم تا با خیالی آسوده راهی سفر شوید:

✔وجود چادر برای کمپینگ.

✔اقامتگاه های خوبی در منطقه کویر کاراکال وجود دارد که برخی از تور ها در این اقامتگاه ها برگزار می گردد.

✔کیسه خواب برای استراحت شب

✔کفش های مناسب کویر

✔وسایل بهداشتی و شخصی

✔لباس های مناسب 

✔نوشیدنی و خوراکی

✔ابزار های مانند چراغ قوه، پاور بانک، کمک های اولیه و …

✔کرم ضد آفتاب

✔عینک ضد آفتاب 

✔کلاه آفتاب گیر 

لوازم مورد نیاز تور کویر کاراکال

رزرو تور کویر کاراکال در اکو تور

شما می توانید بهترین تور های کویر کاراکال را در اکو تور رزرو کنید. اکو تور به عنوان یک مجموعه بزرگ در زمینه تور های طبیعت گردی در فصل پاییز و زمستان بهترین تور های کویر گردی را اجرا می کند. برای رزرو تور کویر کاراکال فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!