تور جواهردشت نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

جواهردشت یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور جواهردشت نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

تماس بگیرید
تور جواهردشت نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
تعداد وعده غذایی
محل حرکت
زمان حرکت
وسیله نقلیه
مدت کل تور
لوازم سفر
توضیحات
اطلاعات تور

فهرست

تور جواهردشت نوروز ۱۴۰۳

جواهردشت یکی از مناطق استان گیلان است که زیبایی طبیعی زیادی دارد. این منطقه ییلاقی است و هوای خنکی دارد که در فصول گرم سال سفر به این منطقه می تواند بسیار لذت بخش باشد. سال نو یکی از بهترین زمان ها برای شرکت در این تور می باشد که با عنوان تور جواهردشت نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور اجرا می شود. برای رزرو این تور فقط کافیست با ما در تماس باشید.

تور جواهردشت نوروز

جواهردشت کجاست

جواهردشت در شهر رودسر در قسمت شرق استان گیلان واقع شده است. این منطقه با سیاهکلرود ۲۶ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه آب و هوایی بسیار خنک و تمیز دارد که باعث می شود در این سفر احساس بسیار خوبی را داشته باشید. این منطقه معروف به عروس دشت های ایران است و برای رفتن به آن باید به سمت شهر کلاچای بروید. در ادامه نقشه جواهردشت را قرار داده ایم که برای رفتن به این مکان می توانید از آن استفاده کنید.

تور جواهردشت نوروز چه جاذبه هایی دارد

تور جواهردشت جاذبه های زیادی دارد که در طول سفر آنها را تجربه خواهید کرد. در ادامه برخی از جاذبه هایی که در این تور انتظار شما را می کشد را نام برده ایم تا با آشنایی کامل راهی این سفر شوید.

✔جیپ سواری جواهردشت

✔عکاسی در طبیعت

✔طبیعت گردی و پیاده روی در طبیعت

✔مناظر بی نظیر دره های سر سبز، دریا و جلگه

✔بازدید از اقیانوس ابر که تجربه بی نظیری است.

✔ تماشای غروب زیبای آفتاب

✔صرف خوراکی های بی نظیر محلی

✔اقامت در روستا های زیبای اطراف که به یاد ماندنی است.

تور نوروزی جواهردشت

بهترین فصل برای تور جواهردشت

جواهردشت منطقه ای ییلاقی می باشد که آب و هوای سردی دارد. اگر شما می خواهید به این منطقه سفر کنید پیشنهاد می کنیم هیچ گاه زمستان را برای سفر انتخاب نکنید. زیرا در فصل زمستان سرمای این منطقه زیاد خواهد شد و ماندن در طبیعت کمی اذیت کننده می شود. بهترین زمان برای شرکت در تور جواهردشت، نیمه اول سال است که سال نو نیز در این دسته قرار می گیرد. از این رو شما می توانید برای سال نوی در پیش رو تور جواهردشت نوروز را رزرو نمایید.

بهترین فصل برای تور جواهردشت

تور گروهی جواهردشت نوروز ۱۴۰۳

تور گروهی جواهردشت یکی از لذت بخش ترین سفر هایی می باشد که شما می توانید در طول عمر خود تجربه نمایید. در این تور شما لذت بودن در طبیعت بکر را در کنار گروهی از همسفران خوش برخورد و شاداب سپری خواهید نمود. اگر تصمیم دارید عید را در یک تور گروهی سپری کنید، پیشنهاد ما به شما تور گروهی جواهردشت نوروز می باشد. برای رزرو این تور باید با اکو تور تماس بگیرید.

تور گروهی جواهردشت نوروز

مزایای تور گروهی جواهردشت نوروز ۱۴۰۳

تور گروهی جواهردشت مزیت هایی دارد که تور های شخصی این مزیت ها را دارا نمی باشند. در ادامه برخی از مزیت های تور گروهی جواهردشت را برای شما شرح داده ایم، که در صورت دو دلی در میان انتخاب تور شخصی و تور گروهی با دید باز تری انتخاب نمایید:

✔در تور گروهی خستگی مسیر را احساس نخواهید کرد.

✔در تور گروهی هزینه ها برای شما کاهش می یابد.

✔در تور گروهی بیمه سفر خواهید داشت.

✔در تور گروهی در کنار همسفران سفر شادی را تجربه خواهید کرد.

✔در تور گروهی لیدر همراه شما خواهد بود و تایم سفر را برنامه ریزی خواهد نمود.

تور جواهردشت گیلان

وسایل مورد نیاز برای تور جواهردشت نوروز ۱۴۰۳

در تور های طبیعت گردی معمولا افراد به وسایلی نیاز دارند که کمک می کند سفر راحت تری را تجربه نمایند. در ادامه لیستی از این وسایل را قرار داده ایم تا با خیالی آسوده کیف سفر خود را آماده کنید و بدون هیچ گونه دلواپسی در طی سفر مشغول به خوش گذرانی باشید.

✔کارت شناسایی و شناسنامه

✔لباس اضافه

✔ملحفه

✔پتوی مسافرتی

✔فلاسک چای

✔دفترچه بیمه

✔کرم ضد آفتاب

✔عینک آفتابی

✔لباس گرم برای شب

✔کوله مناسب

✔پاور بانک و شارژر

✔کفش کوه نوردی

✔دارو و لوازم شخصی

✔لیوان و قاشق و چنگال شخصی

✔حوله و مسواک شخصی

تور شاداب جواهر دشت نوروز

قیمت تور جواهردشت نوروز ۱۴۰۳

قیمت دقیقی نمی توان برای تور جواهردشت نوروز در نظر گرفت. زیرا عوامل مختلفی در این قیمت تاثیر گذار هستند که باعث می شود هزینه سفر شما کم یا زیاد شود. به طور مثال تعداد روز های تور، وسیله سفر، پذیرایی وعده های غذایی، محل اقامت و … از تاثیر گذار ترین عوامل در قیمت این تور می باشد که برای اطلاعات بیشتر فقط کافیست با اکو تور تماس بگیرید تا با توجه به خواسته و بودجه شما بهترین تور را به شما معرفی نمایند.

قیمت تور جواهردشت نوروز

تور جواهردشت نوروز از تهران

اکو تور، تور های زیادی را از شهر تهران اجرا می نماید که یکی از پرطرفدارترین تور ها، تور جواهردشت نوروز می باشد. این تور از شهر تهران آغاز می شود و برای شرکت در آن باید در شهر تهران یا شهر های اطراف باشید. اگر تصمیم دارید در این سفر شرکت کنید، بهتر است با همکاران ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند تا بهترین تور را انتخاب نمایید و در یکی از سفر ها همراه مجموعه ما باشید.

تور جواهر دشت از تهران

رزرو تور جواهردشت نوروز در اکو تور

اکو تور بهترین تور های طبیعت گردی را برای شما عزیزان آماده می کند که می توانید با رزرو این تور ها سفری آسوده خاطر و جذاب را تجربه نمایید. یکی از این تور های نوروز، تور جواهردشت نوروز است که برای رزرو آن می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!