تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

عسلویه پارسیان یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور عسلویه پارسیان نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

10400000 تومان
تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
2 شب اقامتگاه بومگردی 1 شب کمپ جزیره
تعداد وعده غذایی
3صبحانه
محل حرکت
تهران(میدان آزادی)
زمان حرکت
2 - 7 فروردین / 7 -11 فروردین
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
6 روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس خنک، عینک آفتابی، کفش مناسب، کرم ضد آفتاب، حوله و لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳

عسلویه یکی از شهر های استان بوشهر می باشد که علاوه بر فعالیت های نفت و گاز مکان های دیدنی بسیار زیادی دارد. اکثر افراد فکر می کنند عسلویه فقط پتروشیمی است اما این شهر جذاب پر از مکان های دیدنی است که از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد. با رزرو تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳ شما می توانید در بهترین زمان این تور جذاب را تجربه نمایید.

تور عسلویه پارسیان نوروز

عسلویه پارسیان کجاست

شهر پارسیان یکی از شهر های نزدیک عسلویه است که در استان هرمزگان و در ساحل خلیج فارس واقع شده است. این شهر در قدیم به نام گاو بندی معروف بوده است. این شهر در فاصله ۲۲۰ کیلومتری بندر لنگه قرار دارد و امروزه به علت پیشرفت زیاد به یکی از شهر های توریستی تبدیل شده است.

تور نوروزی عسلویه پارسیان

آب و هوای عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳

درست است که پارسیان در منطقه جنوبی واقع شده است ولی آب و هوای گرم جنوب را ندارد. در این شهر کوهستان هایی وجود دارد که باعث شده است آب هوای منطقه متعادل تر گردد. همچنین در این شهر پوشش گیاهی خوبی وجود دارد که باعث پرطرفدار شدن تور عسلویه پارسیان در میان افراد شده است.

تور عسلویه نوروز

قیمت تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳

تور عسلویه پارسیان نوروز با توجه به شرایط مختلف قیمت متفاوتی دارد. اگر تصمیم به شرکت در این تور دارید بهتر است با مجموعه اکو تور تماس بگیرید تا با توجه به امکانات مختلف قیمت تور را به شما اعلام کنند. البته قابل ذکر نیز است که تور های نوروزی معمولا قیمت بالاتری نسبت به تور های عادی دارند.

قیمت تور عسلویه پارسیان نوروز

خدمات تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳

اکو تور خدمات مختلفی را برای تور عسلویه پارسیان در نظر گرفته است. برخی از این خدمات به شرح زیر است:

✔رزرو بلیط رفت و برگشت برای سفر و یا رزرو وسیله زمینی سفر

✔رزرو هتل محل اقامت برای تعداد شب های تور

✔بازدید رایگان از مکان های دیدنی 

✔ترانسفر رایگان تا هتل 

✔کلی خدمات رفاهی دیگر برای راحتی شما

خدمات تور عسلویه پارسیان نوروز

سوغات وصنایع دستی عسلویه و پارسیان

یکی از مهمترین بخش های سفر خرید سوغاتی است. هر منطقه ای اگر صنایع دستی یا خوراکی زیادی داشته باشد شما انتخابات بیشتری برای سفر خواهید داشت.  شهر های عسلویه و پارسیان نیز سوغاتی ها و غذا های محلی زیادی دارند که به شرح زیر است:

✔ سفال میناب

✔ حصیر بافی 

✔ خورجین و کتل 

✔ لباس های سنتی 

✔ چادربافی 

✔ گیویده 

✔ خمفروش 

✔ بدوه 

✔ هریسه 

✔ برنج سرخ 

✔ ته چین ماهی 

✔ رنگینک 

✔ حلوای انگشتی 

✔ مجبوس 

تور جذاب نوروز عسلویه

بهترین زمان رزرو تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳

بهترین زمان برای رزرو تور عسلویه پارسیان نوروز یک ماه قبل از نوروز است. از آنجایی که افراد زیادی برای سال نو برنامه ریزی سفر دارند، تور های نوروزی به سرعت پر می شوند. اگر تصمیم خود را گرفته اید و قصد رزرو تور عسلویه پارسیان نوروز را دارید، بهتر است هر چه سریعتر اقدام به رزرو این تور نمایید تا ظرفیت ها پر نشده باشند. تور نوروز عسلویه پارسیان از اکو تور قایل رزرو می باشد.

رزرو تور عسلویه پارسیان نوروز

جاذبه های دیدنی عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳

تور عسلویه پارسیان مکان های دیدنی زیادی دارد که در ادامه ی این مقاله به این مکان های جذاب اشاره خواهیم کرد تا آشنایی نسبی در این رابطه  داشته باشید و در تور عسلویه پارسیان از این مکان ها دیدن نمایید:

سواحل درخشان پارسیان: ساحل های شنی پارسیان از زیباترین ساحل های شنی می باشد که حدود ۹۰ کیلومتر است.

شهر دشتی: این شهر قله های ۴۰ متری دارد که بسیار جذاب است. لات سرخ نیز در این شهر قرار دارد که قدمت آن به پیش از اسلام می رسد.

شهر کوشکنار: این شهر در اطراف پارسیان واقع شده است که مجموعه دریا، کوه، ساحل و دشت را در کنار هم دارد.

چشمه اودبه و تنگه شوتاریکو: تنگه شوتاریکو در سمت غرب واقع شده است. این کوه ها فرو رفتگی زیبایی دارند که رنگشان روشن است.

چشمه اودبه تنگه شوتاریکو

چشمه بوچیر: ین روستا در منطقه شرقی واقع شده است. تنگه بوچیر در این روستا است که چشمه های پر آبی دارند. همچنین قندیل های زیبایی نیز در این منطقه ایجاد شده است که چشم نواز می باشد.

روستای بهده: روستای بهده در فاصله ۳۸ کیلومتری پارسیان واقع شده است که شما می توانید در تور عسلویه پارسیان نوروز از این منطقه زیبا دیدن نمایید.

گردنه عشاق: بعد از روستای زیارت در بندر مقام به صخره بزرگی خواهید رسید که به آن گردنه عشاق می گویند. این صحنه بسیار رمانتیک است. این ساحل زیبا مکسر بین دریا و کوهستان مرز زیبایی ایجاد می کند.

جاده ساحلی بستانو: میان بند مقام و بندر بستانو جاده زیبایی وجود دارد که در آن می توانید چشم انداز ساحل را تماشا کنید. این جاده در غروب آفتاب بسیار زیباست.

آبشار درزو عسلویه: این آبشار زیبا در دل کویر  قرار دارد که زیبایی بسیار خاصی دارد. در تور عسلویه پارسیان نوروز از این مکان نیز دیدن می نمایید.

پارک ملی نایبند عسلویه: این پارک جزو پارک های حفاظت شده می باشد که به پارک دریایی حفاظت شده معروف شده است. در این پارک حیوانات زیادی وجود دارد.

روستای هاله عسلویه: این روستا سواحل صخره ای دارد که بسیار زیباست. در این روستا جنگل های حرا نیز وجود دارد که بازدید از آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

چشمه کلات عسلویه: در این مکان زیبا ساحل های صخره ای، جنگل های حرا و آبشاری زیبا وجود دارد که بسیار زیبا می باشد.

روستای ساحلی بنود: این روستا تا بندر عسلویه ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. شما می توانید در تور عسلویه پارسیان نوروز از این روستای زیبا دیدن نمایید.

روستای بستانو: این روستا طبیعت بسیار زیبایی دارد و قایق های زیادی در این روستا مشغول به ماهیگیری می باشند.

پارک ساحلی نخل نقی عسلویه: توریست های زیادی به این پارک ساحلی علاقه مند هستند و در سفر خود به عسلویه از این منطقه بازدید می نمایند.

دهکده گردشگری پازارلند عسلویه: این دهکده حدود ۲۰ هکتار است که امکانات تفریحی زیادی در این مکان وجود دارد که با رفتن به این مکان می توانید تفریحات آبی و غیر آبی بسیار جذابی را تجربه نمایید.

مکان های تفریحی عسلویه

تور عسلویه پارسیان نوروز از تهران

اگر قصد دارید از پایتخت به سمت عسلویه و پارسیان راهی شوید، باید تور عسلویه پارسیان نوروز از تهران را رزرو نمایید. اکو تور همواره در تلاش است بهترین تور های گردشگری را برای مسافران آماده کند. برای رزرو این تور جذاب فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تور عسلویه از تهران

رزرو تور عسلویه پارسیان نوروز ۱۴۰۳ در اکو تور

اکو تور ارائه دهنده بهترین تور های داخلی است. تور عسلویه پارسیان نوروز از طریق اکو تور قابل رزرو است. برای رزرو این تور با شماره های ما تماس بگیرید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!