تور ماسال نوروز ۱۴۰۳

توضیحات اولیه تور

ماسال یکی از مقاصد گردشگری است که در صورت علاقه به طبیعت گردی می توانید تور ماسال نوروز را در اکو تور رزرو کنید | شماره تماس: ۰۲۱۳۳۲۰۰۵۹۵

2600000 تومان
تور ماسال نوروز ۱۴۰۳
این سفر در یک نگاه
اقامت
یک شب در اقامتگاه بومگردی
تعداد وعده غذایی
2 صبحانه
محل حرکت
تهران(میدان آزادی)
زمان حرکت
همه روزه در ایام نوروز 1403
وسیله نقلیه
اتوبوس VIP
مدت کل تور
دو روزه
لوازم سفر
لباس مناسب فصل، لباس خنک، عینک آفتابی، کفش مناسب، کرم ضد آفتاب، حوله و لوازم شخصی
توضیحات
برای اطلاعات بیشتر با 09381341197 تماس بگیرید
اطلاعات تور

فهرست

تور ماسال نوروز ۱۴۰۳

یکی از بهترین مناطق گیلان، ماسال است که سالانه افراد زیادی به این منطقه سفر می کنند. تور ماسال نوروز ۱۴۰۳ یکی از بهترین تور هایی است که شما می توانید برای سفر نوروزی خود انتخاب نمایید. اکو تور برای تعطیلات سال جدید تور ماسال نوروز را با بهترین امکانات اجرا می کند.

تور ماسال نوروز

ماسال کجاست

ماسال یکی از شهر های استان گیلان است که طبیعتی بی نظیر دارد. اگر تصمیم دارید سفر نوروزی خود را در دل طبیعت سپری کنید، بهترین انتخاب برای شما تور ماسال نوروز است. شما در این تور در کلبه های چوبی اقامت خواهید داشت و شب هنگام را در یک فضای آرام بخش با صدای جیرجیرک ها و پرندگان سپری کنید. در ماسال معمولا اقیانوس ابر ایجاد می شود که بسیار زیبا و تسخیر کننده است.

آدس: ماسال در ۵۰ کیلومتری شهر رشت در میان کوه های تالش قرار گرفته است. 

تور ماسال نوروز

تور ماسال نوروز چه جاذبه هایی دارد

ماسال یکی از بهترین مناطق گیلان است که در مسیر آن جاذبه های دیدنی زیادی وجود دارد که با رزرو تور ماسال نوروز از این جاذبه های دیدنی نیز بازدید خواهید کرد. در ادامه توضیحاتی در رابطه با جاذبه های دیدنی ماسال شرح داده ایم:

جنگل گیسوم: جنگل گیسوم در واقع تقابل دریا با جنگل می باشد. این جنگل در مسیر ماسال قرار دارد و در اکثر تور های ماسال از آن نیز بازدید می شود. با کمی قدم زدن در جنگل گیسوم شما وارد ساحل شده و به دریا نزدیک می شوید. در تور ماسال نوروز از جنگل گیسوم نیز بازدید خواهید داشت.

آبشار رامینه: یکی از جاذبه های گردشگری نزدیک ماسال آبشار رامینه است. این آبشار ۱۰ متر طول دارد. آبشار رامینه از روی ضخره ها بر یک برکه کوچکی می ریزد که باعث پرتاب قطره های آب به اطراف می شود. در بازدید از این آبشار باید حوله و لباس اضافه به همراه داشته باشید.

غار آویشو: این غار در دل جنگل واقع شده است. غار آویشه مربوط به صد ها سال پیش می باشد و برای رسیدن به آن باید مسیری را به جنگل نوردی بپردازید. این غار یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ماسال است.

تور ماسال نوروز

بهترین فصل برای تور ماسال

شهرستان ماسال منطقه ای ییلاقی می باشد که در نیمه دوم سال هوای سردی را خواهد داشت. به همین دلیل بهترین فصل برای تور ماسال فصل بهار و تابستان است. اگر قصد دارید در نوروز این تور را شرکت کنید بهتر است هر چه زود تر اقدام به رزرو تور ماسال نوروز نمایید.

البته باید گفت که بهترین زمان برای تور ماسال روز های گرم تابستان است. زیرا در این فصل ماسال صبح و شب به نسبت خنکی را دارد و نه گرمای روز شما را اذیت خواهد کرد و نه سرمای شب باعث آزار شما خواهد شد.

اما اگر سرمای هوا را می توانید تحمل کنید، پیشنهاد می کنیم در پاییز ماسال را تجربه کنید که در این فصل ماسال پر از رنگ های جذاب می شود.

بهترین فصل برای تور ماسال

تور گروهی ماسال نوروز ۱۴۰۳

امکان سفر شخصی به ماسال وجود دارد، ولی در این سفر راننده دچار خستگی مسیر پر پیچ و خم ماسال می گردد. اما شما با شرکت در تور گروهی ماسال نوروز می توانید به راحتی و بدون هیچ خستگی در این تور شرکت کنید و نگران مسیر خطرناک ماسال نباشید. همچنین وقتی در تور گروهی ماسال نوروز شرکت می کنید، لیدر مجموعه در بین مسیر شما را به مکان های دیدنی ماسال که احتمال دارد اطلاعی از وجود آن ها نداشته باشید، برده و از آن ها نیز دیدن خواهید کرد.

در تور گروهی ماسال نوروز شما و خانواده تان به همراه دیگر همسفران بدون اینکه درگیر مسیر و رانندگی شوید در بهترین اتوبوس ها نشسته و مشغول تفریح می شوید و حتی مسیر سفر نیز پر از خاطرات خوش برای شما خواهد شد.

تور گروهی ماسال نوروز

مزایای تور گروهی ماسال نوروز ۱۴۰۳

تور گروهی ماسال نوروز مزیت های زیادی دارد که موجب می شود سفر بهتر و جذاب تری را تجربه نمایید. در ادامه به برخی از این مزیت های تور گروهی ماسال نوروز اشاره خواهیم کرد:

✔شما در سفر طبیعت گردی به یک راهنمای مجرب نیاز دارید تا به خوبی با جاذبه های طبیعی ماسال آشنا باشد.

✔در تور گروهی ماسال نوروز هزینه ها برای شما مقرون به صرفه خواهد شد.

✔در تور گروهی شما امنیت بیشتری برای اقامت در طبیعت دارید.

✔در تور گروهی ماسال شما خستگی راه را احساس نخواهی کرد و مسیر نیز لذت بخش خواهد بود.

✔در تور گروهی ماسال شما بیمه مسافرتی خواهید داشت.

تور گروهی ماسال نوروز

وسایل مورد نیاز برای تور ماسال نوروز ۱۴۰۳

در تور ماسال نوروز نیاز دارید وسایلی را به همراه خود داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکل نگردید، در ادامه لیستی از این وسایل مورد نیاز را برای شما آماده کرده ایم تا با خیالی آسوده راهی سفر شوید:

✔کارت ملی و شناسنامه

✔کفش مخصوص پیاده روی در جنگل و کوه 

✔حوله، مسواک، صابون و دمپایی شخصی 

✔دارو هایی که مصرف می کنید

✔لباس اضافه برای شرایط ضروری 

✔پتوی مسافرتی برای شب 

✔دوربین عکاسی برای عکاسی در محیط

✔پول نقد به میزان لازم 

✔ضد آفتاب 

✔کلاه 

✔عینک آفتابی 

تور ماسال نوروز

قیمت تور ماسال نوروز ۱۴۰۳

تور ماسال نوروز قیمت های متفاوتی دارد، و این قیمت بستگی به مدت زمان تور و محل اقامت دارد. به صورت کلی نیز قیمت تور ماسال در ایام پیک سال مانند نوروز کمی افزایش قیمت دارد، به همین منظور برای اطلاع دقیق از قیمت تور ماسال نوروز بهتر است با اکو تور تماس بگیرید.

قیمت تور ماسال نوروز

تور ماسال نوروز از تهران

اگر از تهران قصد شرکت در تور ماسال را دارید، باید بدانید که تهران تا ماسال فاصله ۳۸۰ کیلومتری دارد. این مسیر کوهستانی است و رانندگی در آن دشوار می باشد. شما می توانید تور ماسال نوروز از تهران را از طریق اکو تور رزرو نمایید و بهترین تور گروهی را با مجموعه ما در نهایت امنیت و آرامش تجربه کنید.

تور ماسال نوروز از تهران

رزرو تور ماسال نوروز در اکو تور

مجموعه اکو تور بهترین تور ها را برای مشتریان عزیز خود آماده می کند. شما می توانید با خیالی آسوده تور ماسال نوروز را در اکوتور رزرو کرده و به همراه خانواده یا دوستان خود سفر جذابی را در کنار مجموعه ما داشته باشید و لذت خاصی را تجربه نمایید.

ایجاد شده با ♥ توسط تیم اکو تور

نحوه رزرو تور
برای رزرو این تور ابتدا با دفتر فروش تماس بگیرید و بعد از کسب اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، رزرو خود را از طریق واریز وجه به شماره حساب رسمی دفتر انجام دهید:  

شماره تماس (خط تلفن ویژه):02133200595

شماره همراه (پشتیبانی): 09381341197

برای مشاهده شماره کارت جهت واریز وجه اینجا کلیک کنید.

  ساعات کار دفتر فروش: شنبه تا چهار شنبه 9 صبح الی 18 و روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 14  
نحوه رزرو تور

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!