هتل کیمیا ۲ قشم

هتل کیمیا ۲ قشم

هتل کیمیا ۲ قشم و اطلاعاتی درباره این هتل زنجیره ای که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید
هتل کیمیا ۲ قشم یکی از چهار هتل‌ گروه هتل‎های کیمیا می‌باشد
شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

فهرست

هتل کیمیا ۲ قشم

هتل کیمیا ۲  و اطلاعاتی درباره این هتل زنجیره ای که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید هتل کیمیا ۲  یکی از چهار هتل‌ گروه هتل‎های کیمیا می‌باشد  که در سال ۱۳۹۱ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل بنا بر استاندارد‌های هتلداری در ۴ طبقه بنا و دارای ۱۵ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. هتل کیمیا ۲ قشم در نزدیکی مرکز شهر، مراکز تجاری جزیره از جمله مرکز خرید ستاره قشم، سیتی سنتر ۱ و ۲ قرار گرفته است، پرسنل هتل کیمیا ۲ در تلاش اند اقامتی دلنشین را برای شما میهمانان گرامی رقم بزنند. بعضی از مهمترین امکانات رفاهی هتل کیمیا ۲  عبارتند از تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، مینی بار، پاور سوئیچ، اینترنت بی سیم، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع،  صندوق امانات، خشکشویی، تاکسی سرویس، آسانسور، باشگاه بیلیارد و کافی شاپ.

موقعیت هتل کیمیا ۲ 

اتاق های هتل کیمیا ۲ 

هتل کیمیا ۲  دارای ۱۵ باب اتاق به شرح زیر می باشد اتاق های دبل یا ۲ تخته که برای ۲ نفر تهیه شده است و اتاق های ۳ تخته و چهار تخته  خانوادگی که برای رفاه حال خانوادهای عزیز در نظر گرفته شده است و تمامیه این اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلفن،حمام،سرویس بهداشتی،سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات،مینی بار با هزینه و وای فای رایگان می باشد

رستوران و کافی شاپ هتل کیمیا ۲ 

رستوران هتل کیمیا ۲ با ظرفیت ۵۰ نفر با انواع غذاهای محلی و بعضا بین المللی با بهترین مواد غدایی میزبان شما مسافران عزیز می باشد کافی شاپ هتل نیز با بهترین نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه از مسافران هتل کیمیا ۲ پذیرایی می کند چنانچه قصد رزرو این هتل را دارید برای مشاهده قیمت آن روی تور قشم کلیک کنید

قوانین و مقررات هتل کیمیا ۲ 

ساعت تحویل دادن هتل کیمیا ۲ قشم  ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل کیمیا ۲ قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بها و در صورت استفاد کل مبلغ سرویس اضافه تعلق خواهد گرفت.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل کیمیا ۲

میهمانانی که هتل کیمیا ۲ را برای اقامت خود در جزیزه زیبای قشم انتخاب می کنند، به آسانی به مرکز خرید سیتی سنتر، بازار قدیم، میدان امام قلی خان، پارک زیتون و قلعه پرتغالی ها دسترسی خواهند داشت. فاصله هتل کیمیا ۲ تا فرودگاه ۵۳ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۶ دقیقه با ماشین فاصله هتل کیمیا ۲ قشم تا قلعه لافت ۵۰ دقیقه با ماشین فاصله تا قلعه قشم ۶ دقیقه با ماشین فاصله هتل کیمیا ۲ قشم  تا دره ستارگان ۳۹ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۱۳ دقیقه با ماشین فاصله هتل کیمیا ۲ تا درگهان قشم ۲۹ دقیقه با ماشین فاصله تا بازار قدیم قشم ۳۳ دقیقه با ماشین فاصله هتل کیمیا ۲ تا درمانگاه شهید دارا، ۱ دقیقه با ماشین فاصله تا کلانتری مرکزی ۶ دقیقه با ماشین .

همکاران ما در لارک ۳۶۰ با پاسخگویی ۲۴ ساعته جوابگو شما مسافران عزیز هستند .

جهت رزرو هتل کیمیا ۲ با همکاران ما در تماس باشید شماره های تماس : ۰۹۳۸۱۳۴۱۱۹۷-۳۳۲۰۰۵۹۵-۰۲۱

برای اطلاع از لیست هتل های قشم اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل کیمیا ۲ قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل کیمیا ۲ قشم ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵

هتل کیمیا 2 قشم

ایجاد شده با  توسط تیم طبیعت گردی لارک

امکانات هتل
یخچال
تلویزیون
حمام
بالکن
آب رایگان
سیستم گرمایش و سرمایش
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
لوازم بهداشتی
روم سرویس
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
پذیرش ۲۴ ساعته
آسانسور
کافی شاپ
صندوق امانات
تاکسی سرویس
سیستم تهویه مطبوع
صبحانه
وای فای

جدیدترین تورها
از من بپرس
از من بپرس!